GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 13 juli 2008 - 10:06:41

« vorige - volgende »

Tim C

Sorry, heb me vergist over die teamorders. Hij noemt Jean Pierre en niet Jean Paul :P

meatball

Citaat van: Tim op 20 juli 2008 - 15:47:34
Sorry, heb me vergist over die teamorders. Hij noemt Jean Pierre en niet Jean Paul :P
Welke teamorders ? Ik heb Ferrari er geen zien uitvoeren,en bij andere team's zoals McLaren doen ze dat nooit,echt nooit ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

McLaren_über_alles

Hamilton  :o

Wat een schitterend rijder is dit toch, die kerel blijft gewoon verbazen.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

McLaren_über_alles

BTW, die titel op de site komt mij precies bekend voor...  8)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

leproffesseur

Toch weer niet overdrijven.als je weet dat slechts 4 rijders een winnende auto hebben ,je geen strijdt binnen het team hebt,raikonnen op het einde pas snel werdt,massa slecht tijdens inhaalmaneuvere,dan vind ik
dit een verdiende overwinning met maar niet met glans.

robbert

Nou heeft Mclaren teamorders uitgevoerd??? :D
dat vind ik niet kunnen. Stel dat Ferrari dat doet, dan gaan ze nog tijdens de race naar de fia om dit te melden , maar nu gaan zij gewoon ongestraft blijven of een boete hebben.
Wat massa deed was ook niet goed. Gewoon de deur openlaten voor Hamilton, als hij zo voort doet mag hij de titel vergeten. Ferrari mag wel de snelheid terugvinden hoor, want zo traag is ook niet normaal

fawlty

toch wel een verdiende overwinning niet ? twee inhaalmanoevres om toch nog te winnen...
veel winnaars van de afgelopen gp's hebben niet moeten inhalen mar reden vanop pole naar overwinning ...?
ferrari zeer oncompetitief...
wat was dat eigenlijk met het voorbijgaan van heikki? had ik net gemist(vrouwen   ::)  )
Ja sluw is die Hamilton

robbert

ja amai ingehaald, maar eerst door hulp van mclaren, gewoon kovalainen aan de kant laten gaan. Zo makkelijk kan iedereen winnen hoor

Ferrari 2010

Ik denk dat het een actie van heiki zelf was. Hij wist dat Hamilton veel meer kansen had dan hem, dat is nu eens teamwork, ook naar de ander kijken. Als Heiki hem had opgehouden, had ook Heidfeld nog voor Hamilton gezeten, dat had weeral wat meer last geweest. Nu heeft Hamilton met zijn medewerking de overwinning binnen gehaald, dat zal hem meer voldoening geven dan als hij Hamilton achter zich had gehouden!

Massa, op de VRT zeiden ze ook al dat ie zich simpel liet inhalen, ik vond van niet. het is standaard om vlak voor de bocht terug naar de buitenkant te gaan om de bocht sneller te kunnen nemen. Midden in de bocht liet hij de deur sportief open staan, wat Hamilton beantwoordt met het mooi dichtgooien van de deur voor Massa. Dat laatste vond ik niet echt vriendelijk van Hamilton. Het is zijn goed recht, maar Massa had voor hem de deur ook open gelaten. Als Massa dat niet had gedaan, stond Kimi nu aan de leiding van het WK, want Lewis had die bocht nooit kunnen nemen zonder medewerking van Massa.

Lewis heeft niets mis gedaan, maar hij rekent iets te veel op de medewerking van anderen, ik zal blij zijn als hij eens het deksel op zen neus krijgt... Maar desondanks was hij wel de man van de race, als een pijl ging die Mac zonder problemen overal voorbij. Ondanks ontzettend hard benadeeld te zijn door de SC, wint hij met zen vingers in zen neus. Knap, en dé man van de toekomst. Spijtig dat hij zo trouw is aan McLaren... Ik begin stilaan het idee te krijgen dat ik wel eens blij zou kunnen zijn met Alonso bij Ferrari ... Whatever, Lewis was vandaag een maatje te groot. Heiki was geen probleem, Lewis wel, wat doet die man met die wagen? Als het wielrennen zou zijn zou je doping roepen, maar dat maakt niets in de F1, je bent snel of je bent het niet. En Lewis is snel.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Citaat van: robbert op 20 juli 2008 - 17:18:05
ja amai ingehaald, maar eerst door hulp van mclaren, gewoon kovalainen aan de kant laten gaan. Zo makkelijk kan iedereen winnen hoor

Zou nogal absurd zijn hé, dat je volop met je eigen teammaat die veel kans op de overwinning maakt en pakken sneller is dan je gaat beginnen vechten en rondenlang gaat ophouden... Dergelijke manoeuvres komen trouwens zeer vaak voor in de F1.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

Ferrari 2010

Overigens, Glock, had men die niet beter in zen wagen laten zitten en wachten op een brancard? Was geen misse crash en hij kwam er ook enkel maar uit omdat die marshals hem hielpen dacht ik.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: robbert op 20 juli 2008 - 17:18:05
ja amai ingehaald, maar eerst door hulp van mclaren, gewoon kovalainen aan de kant laten gaan. Zo makkelijk kan iedereen winnen hoor
Slaat nergens op. Ben geen Hamilton fan, maar hij was vandaag gewoon de beste. Hoe hij Massa even aan de kant zet, was gewoon top. Zelfs Massa was aardig beleefd tegen Hamilton na de race.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Trouwens wat vinden jullie dan van "the move" van Vettel en Alonso bij het uitrijden van de pits??
Some things are too important to be left in the past.

leproffesseur

Dacht dat het Vetell was  die gevaarlijk deed maar weet het niet juist meer ::)
Gebeurde ook zoveel in een mooie race :)
Indien Lewis zo blijft vlammen stopt niemand hem.De ferrari s zijn gewoon niet constant genoeg en in Massa heb ik nooit echt geloofd toen hij voor ferrari tekende.Hij heeft niks verloren maar hij geeft het ook niet  in hem om kampioen te worden dat zie je de laaste 2 seizoennen .

leproffesseur

Ik dacht trouwens dat teamorders verboden waren!
Alle begrip voor mclaren en chapeau voor Hamilton
maar waarom slaagt de fia erniet in om de regels te doen naleven
die ze zelf opgesteld hebben???Op die manier wordt je ongeloofwaardig.
De laaste 10 jaar is er genoeg over gezegd maar het is de fia die moet
duidelijke regels maken.Nu zit je weer met die schizofrene toestanden
die discussie mogelijk maken.