Tickets & VIP packages Grand Prix Francorchamps

Gestart door Bruno Keustermans, 29 juli 2008 - 16:56:26

« vorige - volgende »

Bruno Keustermans

Beste F1 fans,

Als 'Official Ticket & Hospitality Agent' verkoopt Aristeia zowel gewone tickets als VIP formules voor de Grand Prix in Francorchamps (5-6-7/09/2008): zie www.aristeia.be.

Leuk om weten is dat er dit jaar een nieuw VIP initiatief wordt georganiseerd, namelijk de 'Club Belgium'. Deze formule wil tegemoet komen aan de vraag naar 'betaalbare' arrangementen op de Formule 1.
Vanuit de nieuwe 'Club Belgium' tribune heb je een schitterend zicht op Fagnes, Stavelot en Blanchimont! Bovendien is dit de enige overdekte tribune waarvoor je nog plaatsen kan bestellen!!

Inbegrepen in het Club Belgium arrangement:
- plaats in de overdekte tribune
- ontbijt
- walking lunch
- frisdranken, bieren en wijnen
- officieel programma

De prijzen gaan van 290 € (excl. BTW) voor vrijdag tot 950 € (excl. BTW) voor het volledige weekend (3 dagen).
Meer informatie vind je eveneens op www.aristeia.be.

Voor vragen kan je mij contacteren via e-mail: bruno@aristeia.be.

Hopelijk tot in Francorchamps!
Greetz

leproffesseur

950 euro voor 3 dagen decadentie ,dikke nekken ,wagens die in een flits passeren,pitspoezen die zo oppervlakkig zijn als een plakje kaas...
Nu ja wie geld teveel heeft is het gegund zou ik zeggen.

Ferrari 2010

Citaat van: Bruno Keustermans op 29 juli 2008 - 16:56:26
Deze formule wil tegemoet komen aan de vraag naar 'betaalbare' arrangementen op de Formule 1.

De prijzen gaan van 290 € (excl. BTW) voor vrijdag tot 950 € (excl. BTW) voor het volledige weekend (3 dagen).

;D ;D ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

The REAL BUTTON Freak

Ik zal wel naar de 24 uur gaan, veel goedkoper en veel meer te zien.

fawlty

ik ga voor 300 op de zondag en krijg vele meer te zien dan jij op het hele weekend vrees ik voor u... wat is  op vrijdag te zien buiten een uurtje testen ?
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Citaat van: fawlty op 01 augustus 2008 - 20:00:35
ik ga voor 300 op de zondag en krijg vele meer te zien dan jij op het hele weekend vrees ik voor u... wat is  op vrijdag te zien buiten een uurtje testen ?
Kzou nog een extra knoopje van uw hemdje open doen, het begint wat te spannen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McLaren_über_alles

Had vorig jaar VIP kaarten gekregen voor Spa. Is wel enorm tof om es mee te maken. Gans de dag eten, drinken (champagne al wat je wilt), mooie plaatsen,... Gelukkig dat we dat nog hadden, want aan de race zelf heb je eigenlijk niks. Je ziet enkel wagens die op 3 seconden van elkaar gewoon volgen... Die andere races ervoor waren dan weer wél de moeite (Porsche cup en de GP2, daar was er tenminste wel actie op de baan)
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.