GP van Duitsland

Gestart door Supermariobros, 13 juli 2008 - 10:06:41

« vorige - volgende »

robbert

Citaat van: Franky op 15 juli 2008 - 19:19:17
ze voorspellen regen, regen en nog eens regen ! pff das dan zomer ...

Ik hoop dat de ferrari's deze keer wat beter gaan rijden tijdens de regen want vorige week was het maar zielig ... :-[

Franky

Regen is niet goed voor Ferrari, dat hebben we al 2keer gezien. Telkens als het regent dit seizoen, dan presteren ze gewoon niet.
Ik vrees dat dat weer een dominante Hamilton zal zijn die gaat winnen.

Hopelijk blijft het gewoon droog, dat Ferrari weer eens kan winnen

supersteven

mijn pronostiek:

1 massa
2 kubica
3 kovaleinen
let the sunshine shine in your heart

Jasper

Het wordt waarschijnlijk redelijk droog. Donderdag komt er een laatste échte regenzone maar vrijdag is er slechts kans op een paar druppels en op zaterdag en zondag spreken we over 2 millimeter op 6 uur tijd, dat wil waarschijnlijk zeggen dat er wel een keer een bui zal passeren maar niet gegarandeerd tijdens de kwalificatie of race natuurlijk.

Folkert

Citaat van: Jasper op 15 juli 2008 - 22:03:47
Het wordt waarschijnlijk redelijk droog. Donderdag komt er een laatste échte regenzone maar vrijdag is er slechts kans op een paar druppels en op zaterdag en zondag spreken we over 2 millimeter op 6 uur tijd, dat wil waarschijnlijk zeggen dat er wel een keer een bui zal passeren maar niet gegarandeerd tijdens de kwalificatie of race natuurlijk.
Dus Massa kunnen we neit in de top 18 verwachten?

Vraag me trouwens af of hij zich nog heeft kunnen unlappen van alle uitvallers  ::)
Trotse vader van Rosalie(L)

The REAL BUTTON Freak

De Gp van Duitsland wordt de GP van Jenson Button.  8)

Hij zal de pole halen en verzilveren.

Forza Honda  :D

Dahills

Citaat van: Franky op 15 juli 2008 - 19:19:17
ze voorspellen regen, regen en nog eens regen ! pff das dan zomer ...

Ik hoop dat de ferrari's deze keer wat beter gaan rijden tijdens de regen want vorige week was het maar zielig ... :-[

Franky

Het wordt half bewolkt met kans op lichte regen, dus een zekere overwinning voor Hamilton. Ferrari komt alleen in aanmerking op een overwinning als Hamilton een fout maakt, dat is bij de meeste races zo gegaan!
Hoe dan ook, we gaan een feesie bouwen daar en genieten. Als het maar een leuke en spannende race wordt ;D

Dahills

Ferrari 2010

Citaat van: Dahills op 16 juli 2008 - 17:31:32
Het wordt half bewolkt met kans op lichte regen, dus een zekere overwinning voor Hamilton. Ferrari komt alleen in aanmerking op een overwinning als Hamilton een fout maakt, dat is bij de meeste races zo gegaan!
;D ;D ;D

Als jij dat denkt, feel free :) Ik hoop dat je niet van een té kale rit zal wederkeren ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

robbert

Ik hoop toch dat Ferrari sterk is verbeterd hoor, want die mclarens zijn verdomd beter geworden :(

janke

#23
Citaat van: robbert op 16 juli 2008 - 22:46:18
Ik hoop toch dat Ferrari sterk is verbeterd hoor, want die mclarens zijn verdomd beter geworden :(
En waar zijn ze beter mee geworden? Omdat ze de laatste wet race met 1 min voorsprong winnen. En daarvoor allemaal dan.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Volgens mij zijn de macs niets beter geworden. Ze zijn alleen beter in de regen, lijkt mij. Verder gaat het gelijk op, maar ergens vinden zij (of hun rijders) in het nat meer grip dan Ferrari.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

shadowb

Regen en Regen geven ze op dus BAD NEWS for Ferrari

Mclaren 1 en 2 denk ik, spijtig wat voor t kamp. gevecht zou t beter niet zijn

Zal zondag wel zien wat er gebeurt ( hebbn tickets)

fawlty

hamilton's vrije trainingen zien er goed uit , maar nu komen jullie weer met praatjes dat ieder team iets anders test zeker?
Ja sluw is die Hamilton

janke

Uhh?? Jullie met praatjes?? Wil je aub mij er dan even buiten laten. Ik heb niks met Hamilton maar ik  laat iedereen in zijn waarde.  ;)
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Hamilton heeft een mooie tijd gereden. Zoals Fawlty al aanhaalde vermeld ik daar metee bij dat tijden in een vrije training vrijwel niets zeggen. Bovendien, als ik me niet vergis, heeft hij die ronde gewoon op het einde gezet. Misschien een promotiestuntje voor Mercedes? :) ;)
Neen, mooie prestatie, maar helemaal op het einde als ik me niet vergis, daarvoor ging het zowat gelijk op. Misschien heeft hij wat gevonden, misschien reed hij gewoon even in ideale setup, of een ideale lap zonder in de weg rijdende tragere wagens? :)

Maar ik moet toegeven, ik ben er niet echt gerust in, globaal gezien staan de Macs op 1 en 2 vandaag.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

McLaren 1 en 2. Een mening van iemand die Kovalainen niks vindt. ;)
Some things are too important to be left in the past.