Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

mds60

 8)ik kies ook voor massa hy verdient it!

Sept

Citaat van: Tim C op 20 april 2007 - 23:33:49
Citaat van: Hamilton MASTER op 20 april 2007 - 21:47:04
Hamilton !!!

En is het niet dit jaar, is het volgend jaar  8)
Ben je zeker dat het niet Kovalainen is?  ;)

Pas wanneer die resultaten begint te rijden :P
1991 - 2004 = 7

scho0634

Citaat van: mds60 op 21 april 2007 - 09:09:41
8)ik kies ook voor massa hy verdient it!

Verdient hij het nu al??

Er zijn 3 races geweest. Eentje aardig, eentje slecht en eentje uitstekend. Beetje magertjes om te zeggen dat iemand het nu al verdient ;)

meatball

Citaat van: 0634 op 21 april 2007 - 11:55:13
Citaat van: mds60 op 21 april 2007 - 09:09:41
8)ik kies ook voor massa hy verdient it!

Verdient hij het nu al??

Er zijn 3 races geweest. Eentje aardig, eentje slecht en eentje uitstekend. Beetje magertjes om te zeggen dat iemand het nu al verdient ;)
Juist hetzelfde kan van Alonso gezegt worden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 21 april 2007 - 19:29:08
Citaat van: 0634 op 21 april 2007 - 11:55:13
Citaat van: mds60 op 21 april 2007 - 09:09:41
8)ik kies ook voor massa hy verdient it!

Verdient hij het nu al??

Er zijn 3 races geweest. Eentje aardig, eentje slecht en eentje uitstekend. Beetje magertjes om te zeggen dat iemand het nu al verdient ;)
Juist hetzelfde kan van Alonso gezegt worden.

Ja, van iedereen. Niemand verdiend de titel al na 3 races, lijkt me.

Blue Shadow

hahaha wie was zo positief om op button te stemmen ? lol
volgens mij gaat de titel dit jaar naar kimi
iceman 4 world champion

Doefie

Hee, niemand op Verstappen gestemd ?  8) (ge weet nooit waar die uitkomt he)

meatball

Citaat van: Doefie op 26 april 2007 - 21:57:06
Hee, niemand op Verstappen gestemd ?  8) (ge weet nooit waar die uitkomt he)
Als hij dan ook nog met de spyker mag rijden,is het voor hem zeker nog niet te laat ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Massa zijn kansen zijn aan het stijgen,en ik kan niet zeggen dat ik er om treur :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Spencer

Zo lang het maar spannend blijft, maakt het me niet veel uit. Het ziet er naar uit dat we voor het eerst in jaren een kampioenschap krijgen waarbij het tussen meer dan 2 rijders gaat, een direct gevolg van het stoppen van MS met rijden.

Voor het eerst in jaren gaat er ook competitie zijn tussen team maats. Nu is alles nog kalm, maar wacht tot Alonso en Hamilton mekaar van de baan rijden. Idem ditto voor Massa en Raikkonen. Bij Ferrari alleszins is dit ook een gevolg van het stoppen van MS met rijden. McLaren heeft niet veel voorgeschiedenis van teamorders dus daar verandert niet veel.

Ik heb erg genoten van Alonso de laatste jaren die MS 2 keer geklopt heeft, en nu is het even hard genieten om Alonso te zien sukkelen met Hamilton.

Bring on Monaco !

scho0634

Citaat van: Spencer op 16 mei 2007 - 12:44:40
Zo lang het maar spannend blijft, maakt het me niet veel uit. Het ziet er naar uit dat we voor het eerst in jaren een kampioenschap krijgen waarbij het tussen meer dan 2 rijders gaat, een direct gevolg van het stoppen van MS met rijden.

Voor het eerst in jaren gaat er ook competitie zijn tussen team maats. Nu is alles nog kalm, maar wacht tot Alonso en Hamilton mekaar van de baan rijden. Idem ditto voor Massa en Raikkonen. Bij Ferrari alleszins is dit ook een gevolg van het stoppen van MS met rijden. McLaren heeft niet veel voorgeschiedenis van teamorders dus daar verandert niet veel.

Op dit zinnetje kan je weleens een paar reacties krijgen ;). Velen hier vinden namelijk van wel.

Robin Hamilton

hahaha, raikonen staat eerste, ahahaha, echt nooit. hij doet het net zo slecht hahaha, hij blaast al zijn motoren op net zoals bij mclaren vorig jarig:P Raikonen, in z'n dromen. Hamilton wordt het, beste ever

scho0634

Zo nogal overtuigd ;).

Het seizoen duurt nog lang. Hamilton wordt niet eventjes kampioen. Ik denk nog steeds dat de Ferrari superieur is op de meeste circuits. MAar het seizoen duurt nog lang.

McChouffe

Citaat van: Robin Hamilton op 30 mei 2007 - 17:24:52
hahaha, raikonen staat eerste, ahahaha, echt nooit. hij doet het net zo slecht hahaha, hij blaast al zijn motoren op net zoals bij mclaren vorig jarig:P Raikonen, in z'n dromen. Hamilton wordt het, beste ever

Ik heb dit jaar nog geen enkele motor van Raikkonen zien ploffen. Heb ik iets gemist?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Je leeft gewoon in een andere dimensie ;)