Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

Supermariobros

De wintertesten zijn achter de rug, nog een dikke week en het is zover. Volgende week zondag gaan in Melbourne eindelijk de lichten op groen voor een hopelijk mooi en spannend F1 seizoen. De vraag die de F1- fan nu al bezighoudt, wie wordt wereldkampioen?

Hoe denken jullie erover?

Supermariobros

Ik heb op Massa gestemd, de Braziliaan heeft toch een voorsprong ten opzichte van Raikkonen en volgens mij gaat hij die maximaal benutten.

QMaverick

Ik kies ook voor Massa...

Hij heeft de beste papieren denk ik... en hem gun ik het ook het meest...

Laat Alonso maar lekker afglijden en Kimi moet nog maar een paar jaartjes wachten... Eerst Massa aan de beurt.
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

supersteven

let the sunshine shine in your heart

Juan Pablo

Ik denk toch Alonso,

dat tegen mijn favo's in, Alonso maakt nooit fouten, dat hij snel is ook, dat de mclaren goed is weten we ook. Sja hoe hij die titel dan binnenvist bevalt mij niets..
Maar wat is zijn concurrentie? Renault acht ik kansloos, met die lapswans Fisichella. Rookiees zoals Kovalainen en Hamilton die kunnen misschien komende jaren een gooi doen.
Raikkonen heeft zich de hele winter niet laten zien, rijdt toch best langzaam tegenover Massa.

Maar Massa, ja die heeft zn foutjes altijd wel in een seizoen, zoals vorig jaar Ferrari. Beetje een incidenten manneke, en dat gaat m zwaar vallen.

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Velen oordelen het seizoen op de wintertests... Het is niet omdat Ferrari goed zal zijn in het begin dat ze dat ook zijn op het einde. Ferrari zal de beter zijn in het begi van het weekend, dan zie ik Alonso opzetten. Ik denk dat hij de enige rijder is van het pak nu dat zo weinig fouten maakt. Hij weet hoe hij wereldkampioen moet worden, met alle respect, massa niet. Dus ik gok op Alonso. Het is de meest complete coureur...

dj Peter

Massa wordt dit jaar kampioen en Raikkonen volgend jaar!  :P

Ik kan er verschrikkelijk naast zitten maar het zou me verwonderen indien McLaren en Mercedes plots hun betrouwbaarheidsproblemen zouden hebben opgelost. Dus ik zie Alonso geregeld met nul punten naar huis gaan en die wordt geen kampioen dit jaar. En elke mens maakt fouten dus ook Alonso. Zelfs Michael Schumacher maakte fouten!

meatball

ik gok ook op massa en ferrari alleen hoop ik wel op een spannend seizoen 8)
alonso zal volgens mij problemen krijgen met de betrouwbaarheid
raikkonen gaat veel stuk rijden
en renault zakt in elkaar
of ik ben er helemaal naast ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Supermariobros

Als je hoofdletters en leestekens gebruikt maakt het dit al een stuk aangenamer om te lezen.  ;)

The Iceman

The 'Iceman' natuurlijk.  :)
Massa is wel voortdurend snel geweest tijdens de wintertesten, maar testen is nog geen racen.
Vermoed dat hij niet het ganse seizoen met de druk zal kunnen omgaan die Kimi op zijn schouders legt. Hopelijk zien we mooie en sportieve duels tussen hen op het scherpst van de snee.
Ik kijk er alleszins al naar uit !  :)




FerrariMan

Citaat van: Mikacouli op 08 maart 2007 - 17:19:25Hij weet hoe hij wereldkampioen moet worden, met alle respect, massa niet. Dus ik gok op Alonso.
Dat wist Alonso in 2005 ook nog niet en het is hem ook gelukt.

Alles kan, ik gok op Massa. Of beter gezegd, ik HOOP op Massa.

Eric

#11
Ik gok en hoop op Kimi....


En wat is eigenlijk de BS die sommige hier uitkramen over het feit dat Kimi alles aan flarden rijd?
kimi heeft jaren bij McLaren gereden, moest hij echt de fout hebben aan de meeste brokken denk ik niet dat McLaren hem zo lang zou willen houden...ze wouden hem zelfs nu nog houden.
...weten jullie "kenners" dan ook hoeveel brokken hij gemaakt heeft in de Sauber?

Straks gaan we nog moeten aanhoren dat Hakkinen en Coulthard ook altijd alles kapot reden wat ze in handen kregen.... ::) :-\

Tim C

Als de Ferrari het uithoudt dan strijden Felipe en Kimi op het einde tegen elkaar, met Kimi die het haalt.

McLaren heeft in vijf jaar geen wagen kunnen bouwen die races kan uitrijden, dat gaat nu niet opeens anders zijn...

Ferrari 2010

In het begin zal Massa de overhand nemen, maar Kimi zal er at the end wel boven staan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

ik kan fout zijn maar ik zie in kimi wel een snelle racer maar geen wereldkampioen
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat