Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

Raicouli

Ik heb gegokt op alonso. Volgens mij is dat toch de slimste racer van het pak. Maar ik moet toegeven dat massa een goede indruk heeft gemaakt deze winter en kimi misschien de snelste is over een flying lap. Ferrari zal het sterkst zijn in het begin van het seizoen, maar McLaren zal de bovenhand nemen vanaf Barcelona denk ik. Ferrari pakt de constructeurs  en Alonso pakt zijn derde titel.
Wat raar is dat er velen denken dat de McLaren niet zo betrouwbaar is deze winter. Volgens mij heeft Ferrari MINSTENS evenveel problemen gehad deze winter. Dat ik hier lees dat McLaren opeens geen auto kan maken die geen ganse race zal uitrijden  is BS, dat weet iedereen.(ze hebben de middelen en nu terug de juiste teamspirit)

Dit is wat James Allen had te vertellen over de betrouwbaarheid van McLaren deze winter:

The car still occasionally breaks during tests, but they are nevertheless getting a big mileage done, so the signs are encouraging. I think one key factor on their side this year is the engine.

It's been seven years since the Mercedes was the benchmark engine in F1, but they've definitely hit the jackpot with this motor


Vergeet niet dat Ferrari enkele keyplayers kwijt is en verwacht maar dat ze het gaan voelen in het midden van het seizoen bij de ontwikkeling(waar ze enkel nuttige feedback zullen krijgen van massa).En dat ze een strategisch brein kwijt zijn zullen ze voelen bij de races, door af en toe een slechte strategie te gebruiken.

McLaren heeft na renault de meeste kilometers gedaan deze winter enkel maar om de betrouwbaarheid optimaal te hebben.

Ik kan er mss helemaal naast zitten omdat we toch zullen moeten wachten tot er enkele races zijn gereden, vooraleer we een goed beeld gaan krijgen. Wat vast staat is dat het een spannend seizoen gaat worden tussen McLaren en Ferrari, en dit is wat we toch allemaal wensen.


F1REM G3g

Tim C

#16
James Allen kent volgens de Britten waar ik mee spreek evenveel over F1 dan mijn bomma ;)

Die middelen hadden ze de afgelopen jaren ook, McLaren verloor ook topmensen maar het verschil met Ferrari is dat ze die verloren tijdens de voorbereiding op dit seizoen en ze zijn er de afgelopen vijf jaar niet ingeslaagd om een wagen te bouwen die snel en betrouwbaar was. Het was telkens één van de twee. Ik zie geen enkele reden om een plotse ommekeer te verwachten...

En die teamspirit werd duidelijk toen alle technische problemen plots de schuld van Raikkonen waren ;)

Mikacouli

Citaat van: Tim C op 11 maart 2007 - 12:48:32
James Allen kent volgens de Britten waar ik mee spreek evenveel over F1 dan mijn bomma ;)

Die middelen hadden ze de afgelopen jaren ook, McLaren verloor ook topmensen maar het verschil met Ferrari is dat ze die verloren tijdens de voorbereiding op dit seizoen en ze zijn er de afgelopen vijf jaar niet ingeslaagd om een wagen te bouwen die snel en betrouwbaar was. Het was telkens één van de twee. Ik zie geen enkele reden om een plotse ommekeer te verwachten...

En die teamspirit werd duidelijk toen alle technische problemen plots de schuld van Raikkonen waren ;)

Zoals jij zo goed kan voorspellen zal je er wel kop op zitten natuurlijk. :D Beide McLarens vallen voortdurend uit en Ferrari word met twee vingers in de neus wereldkampioen, dat weten we toch allemaal?

Ik wacht liever tot op het einde van een seizoen. Ik heb het eerder voor reviews dan enkele losse voorspellingen...

Tim C

Gelukkig heeft iedereen mee aan die voorspelling gewerkt en niet ik alleen, je zou nog eens kunnen denken dat ik biased ben ;)

meatball

En wie durft er na 3 race's nog een voorspelling doen. :-\
Ik gok en hoop op Massa
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

ivan_

het wordt iemand uit een ferrari of een mclaren maar wie....daar kan ik nu nog geen naam op plakken 8)

bmwracing

kimi die gaat het winnen.maar als dat niet het geval is het  volgens mij wat  een gewaagde uitspraak denk ik lewis hamilton :)

Supermariobros

Ik waag het erop: Fernando Alonso.

Juan Pablo

Hahaha, wie had gezegd dat  Button WC word!  ;D

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

bmwracing

Citaat van: Juan Pablo op 20 april 2007 - 12:04:44
Hahaha, wie had gezegd dat  Button WC word!  ;D
wat wil je daar mee zeggen?je gaat toch button niet vergelijken met Lewis Hamilton en vele anderen .

Tim C

Citaat van: Juan Pablo op 20 april 2007 - 12:04:44
Hahaha, wie had gezegd dat  Button WC word!  ;D

Liefste Frank,

graag zou ik weer bij uw team komen. Ik ben bereid om een inkoopsom te betalen die dubbel zo hoog is als mijn uitkoopsom.

Groetjes,
Jenson

The REAL BUTTON Freak

Het is niet Button zen fout dat de Honda niet deugd.

The Iceman

#27
Citaat van: bmwracing op 20 april 2007 - 13:48:07
Citaat van: Juan Pablo op 20 april 2007 - 12:04:44
Hahaha, wie had gezegd dat  Button WC word!  ;D
wat wil je daar mee zeggen?je gaat toch button niet vergelijken met Lewis Hamilton en vele anderen .
Denk dat we Jenson niet mogen onderschatten. Hij heeft alleen het materiaal nog niet gehad om zich te bewijzen. Zet Hamilton in die Honda en hij haalt ook geen podium.
Hamilton heeft talent, heel veel talent,  dat weten we allemaal, maar hij heeft momenteel ook het juiste materiaal ter beschikking en dat maakt de puzzel compleet.


Hamilton MASTER

Hamilton !!!

En is het niet dit jaar, is het volgend jaar  8)



Tim C

Citaat van: Hamilton MASTER op 20 april 2007 - 21:47:04
Hamilton !!!

En is het niet dit jaar, is het volgend jaar  8)
Ben je zeker dat het niet Kovalainen is?  ;)