De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

Jasper

Sponsordeals lopen zoals gezegd idd waarschijnlijk tot het einde van het kalenderjaar. Dit ritje was dus waarschijnlijk een opname voor een reclamespot of foto's die in 2007 gepubliceerd zullen worden. En in 2007 op de proppen komen met Michelin-banden op je reclamefoto's is nu ook niet echt professioneel, vandaar waarschijnlijk de Brigestones. ;)

scho0634

Citaat van: Tim C op 06 november 2006 - 23:54:58
Maar waar zijn we nu weer over bezig :P

Tja Tim, we moeten ergens over bezig zijn.....het is winter en het duurt nog 5 maanden voordat de heren hun motoren weer mogen starten. :'( Ik heb daarnet uit armoede zelfs het jaaroverzicht 88 opgezet. Je moet wat om de winter door te komen. ;) Wel gaaf jaar trouwens.

bmwracing

Ik vind dat het wat te veel rood/wit begind te worden op de grid met name Honda-Aguri en honda zelf Dan toyota dat ook zulke kleuren gebruikt.ik denk dat het niet de kleurstelling zal worden voor die auto van mclaren

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Mijn eerste indruk is dat ze het aërodynamisch nog niet helemaal voor mekaar hebben. Een supergrote voorvleugel wijst erop dat ze met een voorvleugel van normaal formaat gewoon niet genoeg grip hadden vooraan, zoals bij McLaren vorig jaar. De sidepods zien er wel extreem uit en dat zou wel een voordeel kunnen worden voor de grip achteraan.

Maar ik wil wel eens degelijke foto's zien eerst. :)

Sept

Meer van de nieuwe Renault:





1991 - 2004 = 7

daan

Tja iets donkerder allemaal, verder geen radicale veranderingen waar Briatore het over had..

Tim C

Citaat van: Daan op 13 januari 2007 - 16:10:00
Tja iets donkerder allemaal, verder geen radicale veranderingen waar Briatore het over had..
Pardon? Die wagen ziet er zo radicaal anders uit! Zou de manier waarop de achteruitkijkspiegels zijn bevestigd een alternatief zijn voor de verboden? barge boards?

Het ziet er een verschrikkelijk geavanceerde wagen uit, zeker als je het verglijkt met de TF104, eu 05, euh 06, euh 07 ;)

Sinister -D-

kijk eens naar de rechtste sidepod op de eerste foto, loopt die nu extreem naar binnen van onderen  :o

bogief1

Ik vind het een juweel'tje, hij ziet er razendsnel uit. Benieuwd of het daadwerkelijk zo zal zijn ook.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

McChouffe

Ik denk dat we van Ferrari wel kunnen verwachten dat het een presentatie mét wagen zal zijn, gezien de aankondiging op www.ferrariworld.com.
Die Renault ziet er veel te snel uit naar mijn goesting  :)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Doefie

Ik vind het een knappe wagen, de Renault.

De Toyota is niet veel, op het eerste zicht niks veranderd. Alleen hopen dat ze dit jaar wel mee kunnen.

Sinister -D-

Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 16:28:42
Citaat van: Daan op 13 januari 2007 - 16:10:00
Tja iets donkerder allemaal, verder geen radicale veranderingen waar Briatore het over had..
Pardon? Die wagen ziet er zo radicaal anders uit! Zou de manier waarop de achteruitkijkspiegels zijn bevestigd een alternatief zijn voor de verboden? barge boards?

Het ziet er een verschrikkelijk geavanceerde wagen uit, zeker als je het verglijkt met de TF104, eu 05, euh 06, euh 07 ;)

Ik ben me nu aan 't bedenken over die spiegels...

Spiegels mogen geen earodinamische functie hebben volgens de regeltjes. Nu zijn deze verwerkt in die vleugeltjes, betekent dat nu  dat ze juist wel de spiegels earodinamisch mogen maken. Of omdat ze nu earodinamisch zijn, zijn ze dan illegaal?

McChouffe

Citaat van: Sinister -D- op 13 januari 2007 - 19:33:48
Citaat van: Tim C op 13 januari 2007 - 16:28:42
Citaat van: Daan op 13 januari 2007 - 16:10:00
Tja iets donkerder allemaal, verder geen radicale veranderingen waar Briatore het over had..
Pardon? Die wagen ziet er zo radicaal anders uit! Zou de manier waarop de achteruitkijkspiegels zijn bevestigd een alternatief zijn voor de verboden? barge boards?

Het ziet er een verschrikkelijk geavanceerde wagen uit, zeker als je het verglijkt met de TF104, eu 05, euh 06, euh 07 ;)

Ik ben me nu aan 't bedenken over die spiegels...

Spiegels mogen geen earodinamische functie hebben volgens de regeltjes. Nu zijn deze verwerkt in die vleugeltjes, betekent dat nu  dat ze juist wel de spiegels earodinamisch mogen maken. Of omdat ze nu earodinamisch zijn, zijn ze dan illegaal?

Het lijkt me precies een grijs gebied in het reglement, hangt ervan af hoe de FIA een spiegel heeft gedefinieerd. Renault kan argumenteren dat de spiegels zelf geen aërodynamische functie hebben, maar de verbindingsstukken met de wagen wel.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Blue Shadow

Dus dit is het beeld dat kimi gans het jaar in zijn zijspiegels zal hebben  ;D
Hij ziet er agresief uit hopelijk is het ook zo.
iceman 4 world champion