De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

McChouffe

#60
Citaat van: Jasper op 14 januari 2007 - 21:11:24


:) :D ;D ;D ;D

Dit is zo hard een gezicht he. Die platen in de sidepods zijn de ogen, de neus is, euh, de neus, en en de voorvleugel is de mond. ;D ;D

Schitterend  ;D ;D ;D

Die Ferrari ziet er knap uit, maar er is iets wat mij zegt dat die Renault iedereen belachelijk gaat maken...



Ik heb wel de indruk dat de sidepods heel klein zijn. Het lijkt er trouwens op dat de volle achterwielen blijven.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

FerrariMan

Heb hem nog niet op de baan gezien maar zo in de garage lijkt het eigenlijk meer op een door coca cola gesponsorde wagen... Er ontbreekt iets.

Tim C


phil69


The REAL BUTTON Freak

De Nieuwe McLaren



Een teleurstelling als je het mij vraagt

Ferrari 2010

Ja, inderdaad. Maarjah, wat verwachtte je :P Kvindt hem daar zo maar symplistisch opgesteld :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


McLaren_über_alles

Meer foto's op :http://www.mclaren.com/theteam/launch_images.php

Toch een prachtige wagen hoor. Maar die racepakken zijn er idd een stuk op achteruit gegaan...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

FerrariMan

Heel knappe wagen, zeker de zijkant. (kwa livery vooral)

Die pakken daarentegen...zal ontworpen zijn door dezelfde persoon als degene die de roodzwarte shirts maakte een tijd terug. Die waren ook spuuglelijk.

Ferrari 2010

Die overalls, manman, wat een lelijke dingen! Ik vind de kleuren wel mooi (op de wagen dan hé ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

De wagen mag er zijn. Die outfits zijn gewoon lelijk, zelfs een pak lelijker dan die rood-zwarte in mijn ogen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bmwracing

ik vind tot nu toe ferrari en mclaren die zijn zeker veranderd van vormgeving en met trots moet ik zeggen zeer mooi.Anders toyota en bmw zijn er niet veel veranderingen te zien.

janke

Ik zag net op de site de nieuwe BMW-Sauber , ik vind hem er goed bijstaan en  die kleurstelling ,  niets mis mee , ook niet zo'n grote taartschep  voor als Ferrari.
Ik ben ervan overtuigd dat BMW hiermee enkele keren op het podium komt.(Maarja ,ben dan ook bmw monteur , dus een klein beetje chauvinisme mag wel vind ik).Ze zullen er in ieder geval geen 5jaar over doen om een GP te winnen , zoals Toyota.(Nog steeds niets gewonnen). ;)
Some things are too important to be left in the past.

daan

Die McLaren is echt super mooi als je het mij vraagt, net als de Ferrari. Alleen idd die pakken van Alonso en co zien er niet uit :P

McChouffe

Citaat van: janke op 16 januari 2007 - 11:53:40
ook niet zo'n grote taartschep  voor als Ferrari.

De voor- en achtervleugels van de Ferrari zijn die van 2006  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.