De wagens van 2007

Gestart door bogief1, 04 november 2006 - 10:34:52

« vorige - volgende »

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Schumi nr1

Citaat van: bogief1 op 14 januari 2007 - 16:07:02
De Ferrari: http://www.ferrariworld.com/home.html
Opvallend rood  :)

Inderdaad, ook jammer dat we de  wagen maar van uit één hoek te zien krijgen, ik kijk uit naar meer.

bogief1

A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Martin

Kimi gaat weinig in zijn spiegels zien. Ik verwacht dat Ferrari ver gaat terugvallen.
Over negen maanden spreken we elkaar weer.

Ferrari 2010

Wat me direct opvalt is de ontzettend grote neusvleugel. Maar dat zullen alle teams nu wel hebben waarschijnlijk. Verder is het andere rood ook wel even wennen, maar waarom zijn ze eigenlijk van rood veranderd? :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

KVDracer

Citaat van: Schumi till infinity op 14 januari 2007 - 17:28:04
Wat me direct opvalt is de ontzettend grote neusvleugel. Maar dat zullen alle teams nu wel hebben waarschijnlijk. Verder is het andere rood ook wel even wennen, maar waarom zijn ze eigenlijk van rood veranderd? :-\

Ze zijn niet van rood veranderd hoor, alleen is de hele wagen rood geworden.

KVDracer

Waarom staken de gele platen in de plaats van de radiatoren?

janke

Citaat van: KVDracer op 14 januari 2007 - 17:59:59
Waarom staken de gele platen in de plaats van de radiatoren?
Misschien bang dat er een vogel in zal vliegen ? Geintje .
Heeft iemand foto;s van de zijkant , misschien kunnen we dan verklaren waarom die 2vleugeltjes bij de spiegels , nog meer lucht , dus koeling naar de radiators ? Is maar een idee.!
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: KVDracer op 14 januari 2007 - 17:58:57
Citaat van: Schumi till infinity op 14 januari 2007 - 17:28:04
Wat me direct opvalt is de ontzettend grote neusvleugel. Maar dat zullen alle teams nu wel hebben waarschijnlijk. Verder is het andere rood ook wel even wennen, maar waarom zijn ze eigenlijk van rood veranderd? :-\

Ze zijn niet van rood veranderd hoor, alleen is de hele wagen rood geworden.
Dan zal het dat zijn. hij lijkt me gewoon anders van rood, waarschijnlijk doordat er weinig wit meer in zit. Het is weer ff wennen maar hij ziet er best mooi uit vind ik. Waarom die gele platen erin zitten weet ik ook niet, maar hij staat hier nog in de fabriek dus kan verschillende redenen hebben hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Schumi nr1

Citaat van: Schumi till infinity op 14 januari 2007 - 18:47:01
Citaat van: KVDracer op 14 januari 2007 - 17:58:57
Citaat van: Schumi till infinity op 14 januari 2007 - 17:28:04
Wat me direct opvalt is de ontzettend grote neusvleugel. Maar dat zullen alle teams nu wel hebben waarschijnlijk. Verder is het andere rood ook wel even wennen, maar waarom zijn ze eigenlijk van rood veranderd? :-\

Ze zijn niet van rood veranderd hoor, alleen is de hele wagen rood geworden.
Dan zal het dat zijn. hij lijkt me gewoon anders van rood, waarschijnlijk doordat er weinig wit meer in zit. Het is weer ff wennen maar hij ziet er best mooi uit vind ik. Waarom die gele platen erin zitten weet ik ook niet, maar hij staat hier nog in de fabriek dus kan verschillende redenen hebben hé.

Je ogen lijken je niet te bedriegen Schumi, op www.formule1.nl heb ik gelezen dat het rood enkele tinten donkerder is.

FerrariMan

#55
Het rood is inderdaad enkele tinten donkerder.

Raar zicht maar knappe wagen. Al gaan de vleugels er nog anders uitzien...

CitaatExtraordinary zero keel for F2007

Contrary to the belief of most people, Ferrari designed a zero keel front suspension layout for their brand new F2007. The upper wishbones are very thick at their base, even more so than last year. Because of the dimensions of the upper wishbone, the lower one has been moved backwards and was made very thin. It attached directly to the monocoque as it fits the description of a zero-keel car. The picture shows that there are actually two thin fins extending to the ground which act solely as aerodynamic devices. It is clear Ferrari has put in serious effort on the front after a long time of sticking to their outdated single keel model.

http://www.f1technical.net/development/48

Ferrari 2010

Citaat van: Schumi nr1 op 14 januari 2007 - 18:59:15
Citaat van: Schumi till infinity op 14 januari 2007 - 18:47:01
Citaat van: KVDracer op 14 januari 2007 - 17:58:57
Citaat van: Schumi till infinity op 14 januari 2007 - 17:28:04
Wat me direct opvalt is de ontzettend grote neusvleugel. Maar dat zullen alle teams nu wel hebben waarschijnlijk. Verder is het andere rood ook wel even wennen, maar waarom zijn ze eigenlijk van rood veranderd? :-\

Ze zijn niet van rood veranderd hoor, alleen is de hele wagen rood geworden.
Dan zal het dat zijn. hij lijkt me gewoon anders van rood, waarschijnlijk doordat er weinig wit meer in zit. Het is weer ff wennen maar hij ziet er best mooi uit vind ik. Waarom die gele platen erin zitten weet ik ook niet, maar hij staat hier nog in de fabriek dus kan verschillende redenen hebben hé.

Je ogen lijken je niet te bedriegen Schumi, op www.formule1.nl heb ik gelezen dat het rood enkele tinten donkerder is.
Zie je wel, ik wist het! :P Het leek me gewoon niet hetzelfde :P Maar ze houden ons wel lang in spanning hé, op deze foto's kan je de wagen niet volledig zien. Vooral de achterkant wacht ik op!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bmwracing

Ik heb de foto's gezien en moet zeggen de F2007 ziet er gewoon super uit en denk dat dit het wapen zal zijn naar een nieuw sucsses voor 2007.op naar de andere launches :)

Jasper



:) :D ;D ;D ;D

Dit is zo hard een gezicht he. Die platen in de sidepods zijn de ogen, de neus is, euh, de neus, en en de voorvleugel is de mond. ;D ;D

FerrariMan

Citaat van: Jasper op 14 januari 2007 - 21:11:24


:) :D ;D ;D ;D

Dit is zo hard een gezicht he. Die platen in de sidepods zijn de ogen, de neus is, euh, de neus, en en de voorvleugel is de mond. ;D ;D
En of, net eentje uit Cars!