Cijfer voor de race Albert Park Australië

Gestart door Sabai, 17 maart 2013 - 08:59:22

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

Sabai

Cijfer voor de race!

Edwin90

Een 8!

Het is de eerste race dus dat is zowiezo een voldoende  ;)
Raikkonen die de zege op briljante wijze opeist.  :)
Vettel die niet dominant is, maar ongeveer gelijkwaardig aan de rest.  :)
Ferrari die van meet af aan mee doet.  8)

Super Seb

Citaat van: Edwin90 op 17 maart 2013 - 09:06:31
Een 8!

Het is de eerste race dus dat is zowiezo een voldoende  ;)
Raikkonen die de zege op briljante wijze opeist.  :)
Vettel die niet dominant is, maar ongeveer gelijkwaardig aan de rest.  :)
Ferrari die van meet af aan mee doet.  8)

Spijker. Kop. Raak.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Wings

Zeven (7). Op het gevecht van Lewis en Fernando na, gebeurde er vrij weinig dat mij boeide.

Arthur

De 1e race en genoten dat Kimi gewonnen heeft. Op zich weinig spektakel. Ferrari en RBR geklopt op bandenstrategie....!!!!! Op naar Sepang met een lekkere bak water ;)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Een acht;
De voorspelde/gewenste winnaar goed [zie poll]. Vooralsnog geen dominante RBR of Ferrari. Close racing...wat wil ge nog meer?

Arthur

Citaat van: Franky R. op 17 maart 2013 - 09:25:32
Een acht;
De voorspelde/gewenste winnaar goed [zie poll]. Vooralsnog geen dominante RBR of Ferrari. Close racing...wat wil ge nog meer?

Wat ik nog meer wil? Op het puntje van mijn stoel zitten! Het zou prachtig zijn geweest als Alonso nog een paar ronden in de diffuser van Raikkonen had gereden en een echt gevecht op de limiet. Maar nog veel moois is op komst ;D

Maar verder niets te klagen, het was de eerste race en dan kijk je reikhalzend uit naar het begin van het seizoen met enorme verwachtingen :)
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Wallie

Nobody wins, unless everybody wins - bruce springsteen

janke

Een 7. Een prima seizoens opener met een uitstekende winnaar. Kan Lotus dit vasthouden dan voorzie ik een mooi seizoen dit jaar.
Some things are too important to be left in the past.

T.Nuvolari


Iceman2012

Een zesje, ik ben zelfs in slaap gevallen, maar dat lag misschien meer aan het tijdstip.

Arthur

Citaat van: Iceman2012 op 17 maart 2013 - 11:01:33
Een zesje, ik ben zelfs in slaap gevallen, maar dat lag misschien meer aan het tijdstip.

7.00 uur lijkt mij toch een redelijk tijdstip om op te staan  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Iceman2012

Citaat van: Arthur op 17 maart 2013 - 11:03:59
Citaat van: Iceman2012 op 17 maart 2013 - 11:01:33
Een zesje, ik ben zelfs in slaap gevallen, maar dat lag misschien meer aan het tijdstip.

7.00 uur lijkt mij toch een redelijk tijdstip om op te staan  ;D
normaal wel, op zondagmorgen niet ;)

Sabai

Ik heb een 7 gegeven was een leuke eerste race.

Kootje

8

Leuke race, veel actie, mooi podium en geen moment moeite gehad wakker te blijven ook al was ik al de gehele nacht op.