Cijfer voor de race Albert Park Australië

Gestart door Sabai, 17 maart 2013 - 08:59:22

« vorige - volgende »

Cijfer voor de race

10
9
8
7
6
5
4
3
2
1

0634


Figge

8 puur op gevoel om de volgende reden: Eindelijk weer actie, met voortekenen voor een mooi seizoen!! Op naar volgende week...

Jehoentelaar

Een naar boven afgeronde 7. De race had weinig te bieden. Het was hier en daar wel close, maar veel gevechten waren er niet.

Jehoentelaar

Bij de weg: wie heeft er een 1 (een) gegeven?

Gerard

Omdat het de eerste race is, na een pauze van 3 maanden, ben ik geneigd een hoger cijfer te geven dan midden in het seizoen... Nieuwe auto's, nieuwe teams, eindelijk weer een race etc.. maar... Na even nagedacht te hebben geef ik de race een 7... Leuke inhaalacties, mooie winnaar en... Red Bull verslagen ;)

Franky R.


Fabian

Een naar boven afgeronde 7. Vond het weinig spannend/spectaculair....

Super Seb

Citaat van: Fabian op 17 maart 2013 - 18:51:15
Een naar boven afgeronde 7. Vond het weinig spannend/spectaculair....

Vettel domineert de VT en qualify, de race start, Pitstops alles, Sutil rijdt ronden lang op kop. Kimi rijdt van plek 7 naar 1. Volop strijd. Kimi wint, Alonso 2e, Vettel 3, puike race Massa. Nu ben ik alleen benieuwd, wat heb je gemist aan deze race ?(geen kritiek, gewoon nieuwsgierigheid)
"Keep calm and ignore Multi-21....."

0634

Nou, actie. Klinkt allemaal leuk als je het zo opnoemt, maar er zijn bar weinig acties op de baan geweest hoor. Een enkel gevechtje hier en daar, verder niks. Ik word er niet opgewonden van als Massa rondenlang vlak achter Vettel rijdt, zonder iets te doen.

Nou was het niet heel slecht hoor, ik heb me best vermaakt, maar dit is geen race die me lang bij zal blijven. Zelfs Kimi vond het 'easy'.

Enzo

De race krijgt een 7 van mij, niet super spannend en niet super spectaculair.
Blijf erg veel moeite hebben met de banden, zeker de super-soft vind ik een schande voor de sport...

Ben erg benieuwd hoe het in het warmere Sepang zal gaan...

Gerard

Citaat van: Super Seb op 17 maart 2013 - 19:12:38
Citaat van: Fabian op 17 maart 2013 - 18:51:15
Een naar boven afgeronde 7. Vond het weinig spannend/spectaculair....

Vettel domineert de VT en qualify, de race start, Pitstops alles, Sutil rijdt ronden lang op kop. Kimi rijdt van plek 7 naar 1. Volop strijd. Kimi wint, Alonso 2e, Vettel 3, puike race Massa. Nu ben ik alleen benieuwd, wat heb je gemist aan deze race ?(geen kritiek, gewoon nieuwsgierigheid)
Het dubuut van GvdG ??? ;D
Wat ik al zei, het is de eerste race na een pauze van 3 maanden, dus de "honger"naar F1 is groot, maar een geweldige race ala Detroit 2012 ofzo was het niet..
Maar uuhh niet blij omdat Seb niet heeft gewonnen? of??

0634

Detroit 2012? Ik heb wat gemist geloof ik...

Jehoentelaar

Zo goed was die IndyCar race daar niet, toch. :P

Super Seb

Citaat van: Gerard op 17 maart 2013 - 19:57:45
Citaat van: Super Seb op 17 maart 2013 - 19:12:38
Citaat van: Fabian op 17 maart 2013 - 18:51:15
Een naar boven afgeronde 7. Vond het weinig spannend/spectaculair....

Vettel domineert de VT en qualify, de race start, Pitstops alles, Sutil rijdt ronden lang op kop. Kimi rijdt van plek 7 naar 1. Volop strijd. Kimi wint, Alonso 2e, Vettel 3, puike race Massa. Nu ben ik alleen benieuwd, wat heb je gemist aan deze race ?(geen kritiek, gewoon nieuwsgierigheid)

Maar uuhh niet blij omdat Seb niet heeft gewonnen? of??

Vanuit ander topic:
Citaat van: Super Seb op 17 maart 2013 - 09:10:42
Mooie race met een prachtig podium. Kimi een geweldige race, Alonso heeft wederom laten zien waarom hij de beste coureur van het veld en is Vettel heeft gereden voor wat hij waard is.

Nee hoor, probeer het zo objectief mogelijk te bekijken. Vroeg me alleen af wat Fabian miste. Voor de eerste race was dit namelijk best een mooie opening van het seizoen. Gewoon interesse, that's all.
"Keep calm and ignore Multi-21....."

Fabian

Citaat van: Super Seb op 17 maart 2013 - 19:12:38
Citaat van: Fabian op 17 maart 2013 - 18:51:15
Een naar boven afgeronde 7. Vond het weinig spannend/spectaculair....

Vettel domineert de VT en qualify, de race start, Pitstops alles, Sutil rijdt ronden lang op kop. Kimi rijdt van plek 7 naar 1. Volop strijd. Kimi wint, Alonso 2e, Vettel 3, puike race Massa. Nu ben ik alleen benieuwd, wat heb je gemist aan deze race ?(geen kritiek, gewoon nieuwsgierigheid)
Wat ik heb gemist? Wat spektakel. Daarmee doel ik op een rijder die de vangrail in knalt, ronde lange gevechten tussen twee rijders. Ik vond het allemaal wat zwakjes vandaag.