Shot in the dark: wie is jouw titelfavoriet?

Gestart door 0634, 01 februari 2013 - 23:35:09

« vorige - volgende »

Doe ns een gok: wie wordt kampioen dit jaar?

Vettel
7 (25%)
Webber
0 (0%)
Button
2 (7.1%)
Perez
1 (3.6%)
Alonso
10 (35.7%)
Massa
1 (3.6%)
Hamilton
2 (7.1%)
Raikkonen
5 (17.9%)
Iemand anders nl...
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 24

Iceman2012

Citaat van: Gerard op 11 maart 2013 - 20:14:35
Kom op mensen, we kunnen toch wel een geintje maken of niet?? :-\
Anyway, Iceman2012, mijn welgemeende excuses als je heb gekwetst met mijn grapje..... :-X
geintje maken prima, iemands post belachelijk maken niet. Normaal had ik er geen eens op gereageerd hoor, maar t was mij niet helemaal duidelijk of het nou een reactie op mijn post was. Nu wel.

Gerard


Iceman2012

Citaat van: Gerard op 11 maart 2013 - 21:26:43
Okay,
OT dan maar weer? ;)
ja, t kan nu nog, na komend weekend is het niet echt meer een 'shot in the dark'.

Benja

Het is zo enorm moeilijk te raden welk team er zal staan en welk team niet. Dat maakt het verlangen naar Melbourne enkel groter natuurlijk.
Uiteraard zullen volgende teams wel weer bovenaan meedoen: Red Bull, Ferrari, McLaren.
Maar hoe goed zullen Lotus, Mercedes en zelf Williams zijn?

Echt moeilijk dit... Als ik op iemand mijn geld zou moeten zetten, zou het Vettel worden.

Nog enkele dagen en we zijn veel wijzer...

Franky R.

Citaat van: Benja op 12 maart 2013 - 01:43:02
Het is zo enorm moeilijk te raden welk team er zal staan en welk team niet. Dat maakt het verlangen naar Melbourne enkel groter natuurlijk.
Uiteraard zullen volgende teams wel weer bovenaan meedoen: Red Bull, Ferrari, McLaren.
Maar hoe goed zullen Lotus, Mercedes en zelf Williams zijn?

Echt moeilijk dit... Als ik op iemand mijn geld zou moeten zetten, zou het Vettel worden.

Nog enkele dagen en we zijn veel wijzer...
En dat is toch leuk? Dat het zo verschrikkelijk ongewis is, wie nu echt de snelheid heeft en wie niet? Ik heb er echt zin in!!! :)


Edwin90

Citaat van: Gerard op 13 maart 2013 - 14:52:42
Die knakker van GpUpdate (Ivo Pakvis) laat zijn fantasie ook even de vrije loop.. ;D
http://www.gpupdate.net/nl/f1-nieuws/291554/seizoenspreview-winnaars-en-verliezers-van-2013/

Mwah volgens mij is zo'n scenario nog lang niet ondenkbaar.

0634

Flauw, al die geirriteerde reacties. Iedereen heeft zo zijn verwachtingen en als zo iemand dat dan opschrijft is het opeens onzin. Gewoon met plezier lezen en verder niet zo zeuren. Ik doe het ook wel eens, een stukje rond een mening schrijven, flauw als er dan zo negatief op wordt gereageerd.

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 13 maart 2013 - 15:25:56
Flauw, al die geirriteerde reacties. Iedereen heeft zo zijn verwachtingen en als zo iemand dat dan opschrijft is het opeens onzin. Gewoon met plezier lezen en verder niet zo zeuren. Ik doe het ook wel eens, een stukje rond een mening schrijven, flauw als er dan zo negatief op wordt gereageerd.
Tja, ik kan je alleen maar gelijk geven. Ook ik ga er wel eens met twee benen in met een artikel. Een artikel met een 'bite'...Had het graag geschreven. En het lijkt nog aannemelijk ook!


En die reactie's! Om te lachen zo zielig! Het zou onder de standaard van GPUpdate zijn en blablabla...Als Olaf Mol of Joe Saward zoiets had geschreven, dan was het gewoon proza!


Sommige mensen trappen ook in alles, he! ::)

Kootje

Gewoon 'n leuk vermakelijk stukje dat ook nog zomaar eens waarheid kan worden. PUNT !!!

Franky R.

Citaat van: Kootje op 13 maart 2013 - 16:09:46
Gewoon 'n leuk vermakelijk stukje dat ook nog zomaar eens waarheid kan worden. PUNT !!!
Behalve dat stukje over Williams, natuurlijk... :P
;)

Kootje

Uiteraard, dat was het vermakelijke deel.  ;D

Iceman2012

Citaat van: Jeroen op 13 maart 2013 - 15:25:56
Flauw, al die geirriteerde reacties. Iedereen heeft zo zijn verwachtingen en als zo iemand dat dan opschrijft is het opeens onzin. Gewoon met plezier lezen en verder niet zo zeuren. Ik doe het ook wel eens, een stukje rond een mening schrijven, flauw als er dan zo negatief op wordt gereageerd.
nou, dat stukje vind ik wel heel slecht voor zo'n gerenomeerde site. Kan geen eens zeggen waarom en t komt ook wel redelijk overeen met gevoel dat ik heb, maar dit lijkt me meer iets voor de fora en de polls.
de reactie's vind ik voor GPupdate begrippen juist wel vrij normaal.

Franky R.

Citaat van: Iceman2012 op 13 maart 2013 - 16:29:48
Citaat van: Jeroen op 13 maart 2013 - 15:25:56
Flauw, al die geirriteerde reacties. Iedereen heeft zo zijn verwachtingen en als zo iemand dat dan opschrijft is het opeens onzin. Gewoon met plezier lezen en verder niet zo zeuren. Ik doe het ook wel eens, een stukje rond een mening schrijven, flauw als er dan zo negatief op wordt gereageerd.
nou, dat stukje vind ik wel heel slecht voor zo'n gerenomeerde site. Kan geen eens zeggen waarom en t komt ook wel redelijk overeen met gevoel dat ik heb, maar dit lijkt me meer iets voor de fora en de polls.
de reactie's vind ik voor GPupdate begrippen juist wel vrij normaal.
Men [doel niet specifiek op jou] kan de dingen ook TE serieus nemen. Waarom zou een sportsite geen proza kunnen schrijven? Waaorm zou GPUpdate zich alleen maar aan de feiten moeten houden?


Ik vind het gewoon humor, net als een Vettel die een nepsnor droeg toen hij het record van Mansell overnam.


De reageerders zien of willen het humoristische ervan juist niet inzien. En dat is jammer.

Iceman2012

Citaat van: Franky R. op 13 maart 2013 - 16:34:37
Citaat van: Iceman2012 op 13 maart 2013 - 16:29:48
Citaat van: Jeroen op 13 maart 2013 - 15:25:56
Flauw, al die geirriteerde reacties. Iedereen heeft zo zijn verwachtingen en als zo iemand dat dan opschrijft is het opeens onzin. Gewoon met plezier lezen en verder niet zo zeuren. Ik doe het ook wel eens, een stukje rond een mening schrijven, flauw als er dan zo negatief op wordt gereageerd.
nou, dat stukje vind ik wel heel slecht voor zo'n gerenomeerde site. Kan geen eens zeggen waarom en t komt ook wel redelijk overeen met gevoel dat ik heb, maar dit lijkt me meer iets voor de fora en de polls.
de reactie's vind ik voor GPupdate begrippen juist wel vrij normaal.
Men [doel niet specifiek op jou] kan de dingen ook TE serieus nemen. Waarom zou een sportsite geen proza kunnen schrijven? Waaorm zou GPUpdate zich alleen maar aan de feiten moeten houden?


Ik vind het gewoon humor, net als een Vettel die een nepsnor droeg toen hij het record van Mansell overnam.


De reageerders zien of willen het humoristische ervan juist niet inzien. En dat is jammer.
nou, humoristisch vind ik het sowieso niet en da's ook absoluut niet waarom ik geregeld een kijkje neem op die site. Maar goed, heel veel mensen vinden het blijkbaar niks, dus zou ik als GPupdate daar wel mn conclusie's uittrekken. Op een site als GPPits had ik wel wat meer gepast gevonden al had het dan kwalitatief wel wat beter gemogen. Ik vind het gewoon heel slecht eigenlijk.
Vettel met nepsnor, tja daar lig ook niet dubbel om hoor, maar da's in zo'n team natuurlijk wel leuk. Beetje soort voetbalhumor ofzo.