Poll: Wat vind jij minder leuk aan de F1?

Gestart door Enzo, 23 januari 2013 - 16:35:29

« vorige - volgende »

Zelfs de Formule 1 heeft minpunten, wat is jouw grootste ergenis?

Het tankverbod
Het kunstmatige van DRS en KERS
De snelslijtende banden met verplichte pitstops
De innovatieve beperkingen ten gevolgen van de regelgeving
Het grote prestatieverschil tussen de grote en de kleine teams
Het verliezen van historische circuits aan nieuwe karakterloze banen in niemandsland
Het willekeurige beleid tijdens de races (penalty)
De dure toegangskaartjes
Dat formule 1 steeds langzamer word ipv sneller
Dat een paydriver vaak de voorkeur krijgt boven talent
Dat Formule 1 steeds moeilijker te volgen is. (decoder)
Het testverbod

Jozef

Citaat van: Jeroen op 10 maart 2013 - 18:44:28
Ik weet eigenlijk niet welk probleem er uberhaupt zou moeten zijn?

Ha, dat is natuurlijk een zeer legitieme vraag. Voor veel mensen is er helemaal niks aan de hand, en het is alleen maar leuk voor jou dat jij in dat kamp zit.

Voor mij is er echter wel iets aan de hand, namelijk dat racestrategie voor een groot deel een loterij geworden was vanwege de rare bandenslijtage. Ik vind er namelijk niks aan als iemand ineens 4 posities verliest omdat hij een slecht setje had, en ik vind er ook niks aan dat er op het einde van de race plots "spectaculaire" inhaalacties zijn omdat een andere coureur op een nieuwer setje rijdt en daardoor rondetijden klokt die 3 seconden sneller zijn. Dat is dan voor mij geen inhaalactie meer, het is nauwelijks meer spektakel dan het dubbelen van een HRT.

Nu, mijn punt is dus, zoals ik al zei, dat Pirelli daar volgens mij niet de hoofdschuldige van is. Ik denk dat de races er leuker op zouden worden met ongeveer dezelfde Pirelli's onder de auto, maar mét tankstops. Dat wil ik maar zeggen.

robbert

Citaat van: Franky R. op 11 maart 2013 - 01:23:16
Citaat van: Iceman2012 op 10 maart 2013 - 22:35:25
Citaat van: Jeroen op 10 maart 2013 - 22:17:12
Wat is er respectloos aan wat Franky zegt dan?

Ik denk dat hij met dat vetgedrukte bedoeld te zeggen dat we die discussie wel errug vaak voeren, (zowel de pro als anti-Pirellimensen overigens)
dat denk ik niet, want hij gaat er zelf verder op door ;)
Ik had respectloos tussen haakjes gezet en doelde vooral op Robbert. Wat ik daarmee bedoel is dat het lijkt alsof hij onze posten niet aandachtig doorleest of niet serieus neemt. Ik heb het al vaker gezegd maar hij doet net of er maar 2 mogelijkheden zijn, of de Pirelli banden van 2012 of terug naar treintje rijden. Schijnbaar is de F1 tot 2011 altijd hetzelfde geweest en was er geen hol aan.
Klopt, maar ik kom ook met argumenten... :P ...En ik vind de kritiek op de banden inderdaad erg overtrokken. Net of we een uiterst saai seizoen achter de rug hebben... ::)
voila, zo denk ik er ook over

ReDxVoDkA

Hoop niet dat ik hier alleen in sta.. Maar. Ik kan echt niet tegen Bernie. Ik vind de nieuwe circuits niet zo super.


Uploaded with ImageShack.us

Franky R.

Citaat van: ReDxVoDkA op 14 maart 2013 - 22:36:37
Hoop niet dat ik hier alleen in sta.. Maar. Ik kan echt niet tegen Bernie. Ik vind de nieuwe circuits niet zo super.
Nee, je staat er niet alleen in...Ik heb al vaker artikelen geschreven over Bernie. Jeroen trouwens ook.


Welkom en geniet van de VT, straks! ;)

0634

Maar ik heb helemaal niks tegen Bernie hoor. Dat dat duidelijk is.

Gerard

Niet terugkrabbelen Jeroen, daar is het nu te laat voor ;D

0634

Ik zou zeggen doe een Wilfred Geneetje: en laat maar ergens iets zien waaruit blijkt dat ik anti-Bernie ben. Gaat je niet lukken. ;)

Franky R.

Citaat van: Jeroen op 15 maart 2013 - 09:46:01
Ik zou zeggen doe een Wilfred Geneetje: en laat maar ergens iets zien waaruit blijkt dat ik anti-Bernie ben. Gaat je niet lukken. ;)
;D ...wat een poppenkast was dat tussen Genee en Derkesen.


En Jeroen...ik zei niet dat je anti-Bernie was, maar dat je wel kritiek op hem had geuit. Iets met Valancia destijds. En volgens mij ook Bahrein, of was dat artikel van mij? ;)