De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2012 - 19:05:24
Schumacher kan iig. de pace van Massa wel matchen denk ik.

Maar wil Schumacher nr 2 spelen naast Alonso?

Nah, weet ik niet. Denk het niet eigenlijk, dus daarom schat ik de kans ook klein in. Anderzijds is dit wel een kans om nog wat overwinningen binnen te slepen en op een waardige manier de sport te verlaten.

gloudiesaurus

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 19:07:30
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2012 - 19:05:24
Schumacher kan iig. de pace van Massa wel matchen denk ik.

Maar wil Schumacher nr 2 spelen naast Alonso?

Nah, weet ik niet. Denk het niet eigenlijk, dus daarom schat ik de kans ook klein in. Anderzijds is dit wel een kans om nog wat overwinningen binnen te slepen en op een waardige manier de sport te verlaten.

Dat dan weer wel, met Ferrari kun je winnen  :) Zou wel interessant zijn als kijker, Schumacher terug bij Ferrari met Alonso als teamgenoot  :)
Maar eerlijk gezegd denk ik dat Ferrari Massa zal houden...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

0634

Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 16:02:02
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 10:27:15
De enige echt succesvolle waren Jack Brabham en Bruce McLaren.

Enige verschil is dat zij geen ex-coureur waren toen zij begonnen met een eigen team.


Plus dat ze in de periode van kant-en klare auto's en motoren leefden.


Ja, uiteindelijk hebben ze auto''s laten ontwerpen, maar Brabham bijvoorbeeld begon in de auto's van Cooper-Climax.


Dat is in deze tijd niet meer te herhalen. Kijk naar Caterham of HRT en je ziet hoe moeilijk het is om een F1-team van de grond op te bouwen.


Of Schumi koopt STR van Mateschitz... ;)
Klopt wel maar dat mocht iedereen toen he. Plus de stelling was dat toprijders nooit succesvol waren en Brabham was daarop de uitzondering.

Uiteindeljjk werden de Brabhams van Gordon Murray overigens wel innovatieve wagens.

0634

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 19:07:30
Citaat van: gloudiesaurus op 29 september 2012 - 19:05:24
Schumacher kan iig. de pace van Massa wel matchen denk ik.

Maar wil Schumacher nr 2 spelen naast Alonso?

Nah, weet ik niet. Denk het niet eigenlijk, dus daarom schat ik de kans ook klein in. Anderzijds is dit wel een kans om nog wat overwinningen binnen te slepen en op een waardige manier de sport te verlaten.
Dat wel maar zelfs ik zou het niet tof vinden als hij een call krijgt om aan de kant te gaan voor Alonso. En op dit momenf schat ik die wel hoger in Enzo, sorry.

0634

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 13:29:16
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 08:00:13
Enzo, discussie heeft verder geen zin. Ik snap je boosheid als fan, maar ik snap allleen niet dat je al je meningen ('MS was beter dan Rosberg', 'MS is de grootste kampioen ooit etc.') ineens als feiten brengt.

Dat zijn en blijven te allen tijde subjectieve meningen gebaseerd op gedeeltelijke onwetendheid (Heb jij bv Fangio gezien? Of Clark?). Nooit meer dan dat. Om je dan nu boven alle in jouw ogen blijkbaar onwetende partijen te zetten vind ik jammer. Siert je niet.

Ik kan ook wel roepen dat ik alle rondjes van Senna ooit geanalyseerd heb en urenlang over hem heb gediscussieerd en alles van hem heb gevolgd en daarmee min of meer zeggen dat de rest er dan niks van snapt als ze zeggen dat hij de grootste niet is. Maar dat slaat nergens op.

En je kan dan veel over Merc weten, je wist ook niet dat wat Eddie Jordan wel allang wist. Wat logisch is, maar dan kan je niet zomaar stellen dat jij je feiten wel op orde hebt en andere, doorgaans betrouwbare bronnen, niet. Blijkbaar is dat dus ook niet zo.

Als je alle feiten op een rijtje zet, is het met het oog op de toekomst volkomen logisch dat Merc, op dit moment in hun loopbaan, Hamilton en Rosberg verkiest boven Schumacher.

Sorry hoor, maar ik liet me even gaan gisteren. Het was zeker niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, als ik dat wel gedaan heb bied ik hierbij mijn excuses aan. Hoewel sommige dingen hem ook in de interpretatie zit. Zoals mijn opmerking over de 'grootste kampioen ooit'. Daarmee doelde ik niet persé op de beste ooit, maar eerder op het aantal behaalde titels en de duur van zijn carriere. De discussie wie is de beste is inderdaad zinloos en niet fatsoenlijk te voeren.
No probs natuurlijk. Maar he: je moet maar zo denken dat je van jouw idool twintig jaar hebt kunnen genieten, de mijne kleunde na tien jaar in een betonnen muur...

Franky R.

Citaat van: Fabian op 29 september 2012 - 12:33:49
Ik denk dat Ferrari toch gewoon voor Massa kiest. En daar zullen ze het de komende jaren mee moeten doen...


Dat ze voor Massa gaan geloof ik direct...maar voor meerdere jaren?! Dat zou IMHO net zo'n grote fout zijn, als dat Hamilton naar Mercedes AMG gaat [al vermoed ik dat het niet alleen om het geld gaat, in geval van Lewis] .

Franky R.

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 19:07:30

Nah, weet ik niet. Denk het niet eigenlijk, dus daarom schat ik de kans ook klein in. Anderzijds is dit wel een kans om nog wat overwinningen binnen te slepen en op een waardige manier de sport te verlaten.


Ik vond de laatste race van 2006 een absoluut waardige afscheid. Strijdend ten onder...Nu gaat Schumi ook 'ten onder', maar minder 'heroïsch' toch wel. En of hij per sé een stoel moet krijgen in de F1? Van mij mag hij, als het maar niet ten koste gaat van talent dat nu staat te wachten.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 19:47:36
Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 13:29:16
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 08:00:13
Enzo, discussie heeft verder geen zin. Ik snap je boosheid als fan, maar ik snap allleen niet dat je al je meningen ('MS was beter dan Rosberg', 'MS is de grootste kampioen ooit etc.') ineens als feiten brengt.

Dat zijn en blijven te allen tijde subjectieve meningen gebaseerd op gedeeltelijke onwetendheid (Heb jij bv Fangio gezien? Of Clark?). Nooit meer dan dat. Om je dan nu boven alle in jouw ogen blijkbaar onwetende partijen te zetten vind ik jammer. Siert je niet.

Ik kan ook wel roepen dat ik alle rondjes van Senna ooit geanalyseerd heb en urenlang over hem heb gediscussieerd en alles van hem heb gevolgd en daarmee min of meer zeggen dat de rest er dan niks van snapt als ze zeggen dat hij de grootste niet is. Maar dat slaat nergens op.

En je kan dan veel over Merc weten, je wist ook niet dat wat Eddie Jordan wel allang wist. Wat logisch is, maar dan kan je niet zomaar stellen dat jij je feiten wel op orde hebt en andere, doorgaans betrouwbare bronnen, niet. Blijkbaar is dat dus ook niet zo.

Als je alle feiten op een rijtje zet, is het met het oog op de toekomst volkomen logisch dat Merc, op dit moment in hun loopbaan, Hamilton en Rosberg verkiest boven Schumacher.

Sorry hoor, maar ik liet me even gaan gisteren. Het was zeker niet mijn bedoeling om iemand te beledigen, als ik dat wel gedaan heb bied ik hierbij mijn excuses aan. Hoewel sommige dingen hem ook in de interpretatie zit. Zoals mijn opmerking over de 'grootste kampioen ooit'. Daarmee doelde ik niet persé op de beste ooit, maar eerder op het aantal behaalde titels en de duur van zijn carriere. De discussie wie is de beste is inderdaad zinloos en niet fatsoenlijk te voeren.
No probs natuurlijk. Maar he: je moet maar zo denken dat je van jouw idool twintig jaar hebt kunnen genieten, de mijne kleunde na tien jaar in een betonnen muur...

Yeah I know, alles is maar relatief en je moet blij zijn met wat je hebt ipv andersom. Het is ook meer de manier waarop dat alle heisa heeft veroorzaakt. Ben benieuwd naar de persco's en interviews in Suzuka, zal boeiend zijn iig.

By the way, Der Spiegel wist vandaag te melden dat Schumacher in onderhandeling is met Lotus voor het zitje van Grosjean. Ecclestone zou zich zelfs ermee hebben bemoeid, die wil Schumacher behouden voor 2013.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 20:43:28

By the way, Der Spiegel wist vandaag te melden dat Schumacher in onderhandeling is met Lotus voor het zitje van Grosjean. Ecclestone zou zich zelfs ermee hebben bemoeid, die wil Schumacher behouden voor 2013.


Zullen ze 'leuk' vinden in Frankrijk. Krijg je dat hele 'uitscheldgedoe' weer op twitter/facebook, maar dan in de richting van Schumi... :(

Enzo

Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 20:49:26
Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 20:43:28

By the way, Der Spiegel wist vandaag te melden dat Schumacher in onderhandeling is met Lotus voor het zitje van Grosjean. Ecclestone zou zich zelfs ermee hebben bemoeid, die wil Schumacher behouden voor 2013.


Zullen ze 'leuk' vinden in Frankrijk. Krijg je dat hele 'uitscheldgedoe' weer op twitter/facebook, maar dan in de richting van Schumi... :(

Tja, wellicht...
Hoewel Grosjean niet een vergelijkbare achterban heeft zoals MSC, dus dat zal wel meevallen.

Franky R.

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 20:50:30
Citaat van: Franky R. op 29 september 2012 - 20:49:26
Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 20:43:28

By the way, Der Spiegel wist vandaag te melden dat Schumacher in onderhandeling is met Lotus voor het zitje van Grosjean. Ecclestone zou zich zelfs ermee hebben bemoeid, die wil Schumacher behouden voor 2013.


Zullen ze 'leuk' vinden in Frankrijk. Krijg je dat hele 'uitscheldgedoe' weer op twitter/facebook, maar dan in de richting van Schumi... :(

Tja, wellicht...
Hoewel Grosjean niet een vergelijkbare achterban heeft zoals MSC, dus dat zal wel meevallen.


Ja, dat is weer waar...Maar sinds Prost hebben de Fransen geen rijder meer, die dicht op een mogelijke overwinning zit. Op Pic hoeven ze vooralsnog niet te rekenen... :P

Enzo

Om OT te blijven hier een overzichtje van de reeele mogelijkheden in de meest aannemelijke volgorde:

1) Hij stopt...

2) Hij doet een jaartje Sauber

3) Hij doet een jaartje Ferrari

4) Hij doet een jaartje Lotus

Wat we wel kunnen concluderen is dat hij nog opties heeft bij andere teams, want anders had zijn uittrede wel eerder aangekondigd. To be continued...

0634

Sorry Enzo, maar ik zou het schandalig vinden. Een jong talent met veel potentie weghalen voor een grote naam van 43... Belachelijk.

Ik hoop dat Renault zijn middelvinger opsteekt.

0634

Dat weet ik niet Enzo. Hij kan ook gewoon er nog niet uit zijn, los van de opties.

Overigens kan ik met niet voorstellen dat Ferrari een reele optie is.

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 21:35:29
Sorry Enzo, maar ik zou het schandalig vinden. Een jong talent met veel potentie weghalen voor een grote naam van 43... Belachelijk.

Ik hoop dat Renault zijn middelvinger opsteekt.

Ah shit, ik ben echt te erg uit me plaat gegaan gisteren... ;D
Je zegt nu overal sorry bij... :-[

Tja ach, ik kan het me goed voorstellen dat je er zo over denkt. Ik zou het op mijn beurt alleen maar toejuichen want na 2013 zijn er ook nog zat mogelijkheden voor 'jong talent' en zo hebben we toch nog een kans op MSC in een relatief goede auto. De klokt tikt voor MSC harder dan voor Grosjean m.a.w..