De mogelijkheden van Der Michael

Gestart door 0634, 29 september 2012 - 08:43:13

« vorige - volgende »

Wat zou de beste optie zijn voor der Recordmeister?

Stoppen! Enough is enough!! Met pensioen gaan is leuk met zoveel poen.
5 (23.8%)
Sauber. Doen het leuk dit jaar. Heel leuk.
3 (14.3%)
Williams-Renault. Zou mooi zijn, afsluiten bij het team van zijn vroegere aartrivaal!
0 (0%)
Ferrari. Alonso proberen te verslaan. Iedereen laten zien dat Michael de beste is. Nog steeds.
4 (19%)
Teammanager/adviseur etc. etc. worden.
6 (28.6%)
Iets anders nl...
3 (14.3%)

Totaal aantal stemmen: 18

Enzo

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 21:37:56
Overigens kan ik met niet voorstellen dat Ferrari een reele optie is.

Nee ik ook niet eigenlijk, maar twitter staat vol met berichten over Sabine Kehm in Maranello dus wie weet. Er word iig gesproken, zoveel is duidelijk. Ik vermoed dat Schumacher nog twijfelt idd, maar ik vermoed ook dat zijn management nu gewoon alle opties aan het inschalen zijn voor het geval dat hij wel wilt blijven. 

0634

Niet mee eens hoor. Kom op, je breekt de loopbaan van Grosjean dan gewoon af. En waarom? Om angstig vast te houden aan iets wat niet meer is. Ja, commerciele waarde. That's is. Meer niet. Hoewel de commerciele waarde van een Fransman die weer eens wint wellicht wel net zo groot is.

Zou compleet belachelijk zijn. Maar goed, het is ook maar de vraag of Lotus dat wil. Renault, Boullier... allemaal Frans.

0634

Mja, Alonso heeft gewoon wel wat te zeggen en die gaat dat niet willen.

SanderD

Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 21:47:26
Mja, Alonso heeft gewoon wel wat te zeggen en die gaat dat niet willen.

Dat licht eraan. Ik denk dat als Michael tweede viool wilt spelen Alonso het niet erg zou vinden.

Wizard

Zou ook volrstekt belachelijk zijn om jong talent te gaan vervangen voor een oud-kampioen. De toekomst ga je niet zomaar aan de kant schuiven voor een persoon wiens tijd -bijna- verstreken is. Welke klok tikt er voor Schumacher? Die heeft niks meer te bewijzen. Klaar is klaar. Ik vind het zelfs onredelijk om Schumacher te behouden ten kosten van toekomstig talent.

Wizard

Ga je mond spoelen, Sander!! En rap! :P

Sabai

Citaat van: sanderalonso op 29 september 2012 - 22:36:22
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 21:47:26
Mja, Alonso heeft gewoon wel wat te zeggen en die gaat dat niet willen.

Dat licht eraan. Ik denk dat als Michael tweede viool wilt spelen Alonso het niet erg zou vinden.


Dat zou Shummi nooit doen. En ook niet moeten doen. 24 uur van le mans lijkt mij ook een goeie optie.

Wizard

Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 11:15:44
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 11:01:48
Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 10:49:46
Citaat van: Mark F1gge op 29 september 2012 - 10:46:24
Ja OK. Ik moet mij misschien iets specifieker uitdrukken. Het moet zijn topcoureurs zijn niet geschikt als manager/adviseur.

Tjsa dan kan ik er idd geeneen verzinnen.

Jack Brabham!!!

Dat moet dan al heeel lang geleden zijn geweest want de naam zegt me helemaal niks .

Sabai! Ik hoop toch dat dit sarcasme is. ;)

Wizard

Citaat van: Enzo op 29 september 2012 - 21:11:13
Om OT te blijven hier een overzichtje van de reeele mogelijkheden in de meest aannemelijke volgorde:

1) Hij stopt...

2) Hij doet een jaartje Sauber

3) Hij doet een jaartje Ferrari

4) Hij doet een jaartje Lotus

Wat we wel kunnen concluderen is dat hij nog opties heeft bij andere teams, want anders had zijn uittrede wel eerder aangekondigd. To be continued...

Lotus en Ferrari gaat het niet worden. En ik mis: Williams.

SanderD

Citaat van: Wizard op 29 september 2012 - 22:55:27
Ga je mond spoelen, Sander!! En rap! :P

Haha. Ik heb het bidje van Folkert gestolen dus kom maar op

Enzo


Sabai

Citaat van: Wizard op 29 september 2012 - 22:59:00
Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 11:15:44
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 11:01:48
Citaat van: Sabai op 29 september 2012 - 10:49:46
Citaat van: Mark F1gge op 29 september 2012 - 10:46:24
Ja OK. Ik moet mij misschien iets specifieker uitdrukken. Het moet zijn topcoureurs zijn niet geschikt als manager/adviseur.

Tjsa dan kan ik er idd geeneen verzinnen.

Jack Brabham!!!

Dat moet dan al heeel lang geleden zijn geweest want de naam zegt me helemaal niks .

Sabai! Ik hoop toch dat dit sarcasme is. ;)

beetje wel maar moet zeggen dat ik pas sinds 1998 de F1 volg en wat ik over de geschiedenis van de f1 weet lees ik in de stukjes van SDG en daar ben ik zijn naam weleens tegen gekomen .

0634

Jack Brabham en zijn Brabham team zijn iconen van onze sport, Sabai. :)

0634

Citaat van: sanderalonso op 29 september 2012 - 22:36:22
Citaat van: Jeroen op 29 september 2012 - 21:47:26
Mja, Alonso heeft gewoon wel wat te zeggen en die gaat dat niet willen.

Dat licht eraan. Ik denk dat als Michael tweede viool wilt spelen Alonso het niet erg zou vinden.

Dat zou je Schumacher niet mogen vragen. No way. Als je dat wil, zijn er veel betere en respectvollere opties.

0634

Precies. Vooralsnog zie ik ook weinig redenen voor Lotus (met veel Franse invloed) om een jong Frans talent die het over het algemeen prima doet te vervangen voor een ex-champ van middelbare leeftijd. Ik kan het nog niet echt serieus nemen wat Der spiegel zegt.