Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Franky R.

Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 17:41:15
Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 17:36:28
Citaat van: Fabian op 20 april 2013 - 17:15:09
Mijn Duits is ook niet goed. Maar luister sowieso amper naar t commentaar. Dat is best lekker kijken!

Ik vind het toch nuttig dat je iéts begrijpt van de taal waarin het commentaar geleverd wordt. Zo heb ik vorig jaar eens via YouTube een Indycar-wedstrijd bekeken met Hongaars commentaar en tegen het einde van de wedstrijd kreeg ik daar werkelijk schele hoofdpijn van...

Even serieus, ik kan Duits prima volgen dus dat levert geen probleem op. Ik vind het eerder jammer dat het geen HD is op RTL [via Ziggo] maar je kunt niet alles hebben in je standaard digitaal abonnement  ;D


Tja, ik vind de meeste standaard digi abbo's ERG schraal! Voor elke zender extra vliegt er meteen een heel groot bedrag erboven op...Ik vind het een verloren kans dat je niet per zender kunt aangeven welke je wel of niet wilt hebben. Althans wat UPC betreft....


CitaatEn dan te bedenken dat die linker ook nog zijn snikkel uit zijn cockpit heeft hangen
Mss. was het wat te warm in die COCKpit... :P
;)

SDG

Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 16:23:58
Dat duits levert geen enkel probleem op: "Nico, boks, boks, boks"  ;D

Alonso is daar niet blij mee...  ;)


Franky R.

Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 17:55:10
Citaat van: Arthur op 20 april 2013 - 16:23:58
Dat duits levert geen enkel probleem op: "Nico, boks, boks, boks"  ;D

Alonso is daar niet blij mee...  ;)


Spanjaarden geven dan ook geen 'boks' maar kusjes...ook de mannen, ja... :P

SDG

Citaat van: Franky R. op 20 april 2013 - 18:05:21
Spanjaarden geven dan ook geen 'boks' maar kusjes...ook de mannen, ja... :P

Niet alleen Spanjaarden. Franstalige Belgen hebben die onhebbelijke gewoonte ook...  :P

Franky R.

Citaat van: SDG op 20 april 2013 - 18:08:56
Citaat van: Franky R. op 20 april 2013 - 18:05:21
Spanjaarden geven dan ook geen 'boks' maar kusjes...ook de mannen, ja... :P

Niet alleen Spanjaarden. Franstalige Belgen hebben die onhebbelijke gewoonte ook...  :P
Je spreekt uit eigen ervaring zo te horen? :P

Arthur

Zo! Vandaag opgezegd per 11 juni [dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand]. Daarna verder via RTL. Ik volg hier de ontwikkelingen wel van Sport 1 en kan altijd weer beslissen om Sport 1 te activeren.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Franky R.

Citaat van: Arthur op 11 mei 2013 - 12:48:05
Zo! Vandaag opgezegd per 11 juni [dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand]. Daarna verder via RTL. Ik volg hier de ontwikkelingen wel van Sport 1 en kan altijd weer beslissen om Sport 1 te activeren.
idem....tenminste, moet ik nog doen...

Arthur

Citaat van: Franky R. op 11 mei 2013 - 12:54:14
Citaat van: Arthur op 11 mei 2013 - 12:48:05
Zo! Vandaag opgezegd per 11 juni [dagelijks opzegbaar met een opzegtermijn van 1 maand]. Daarna verder via RTL. Ik volg hier de ontwikkelingen wel van Sport 1 en kan altijd weer beslissen om Sport 1 te activeren.
idem....tenminste, moet ik nog doen...

Even inloggen Franky en een paar muisklikken en klaar is Franky  ;D
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

gloudiesaurus

GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

SDG

Citaat van: gloudiesaurus op 11 mei 2013 - 13:11:20
http://www.veronicatv.nl/programmas/formule-1/sport/live

Kennen jullie deze site ook al?  :)

Een beetje hetzelfde concept van de Video Pass op de MotoGP-website. Ik begrijp alleen niet goed dat Veronica gemachtigd is om zoiets te verkopen. Heeft Sport1 dan niet het exclusiviteitsrecht op rechtstreekse coverage in Nederland?

gloudiesaurus

Sport1 zit er volgens mij achter, gezien het reclamefilmpje, maar had deze site nog niet gezien  :)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Arthur

Citaat van: gloudiesaurus op 11 mei 2013 - 13:27:33
Sport1 zit er volgens mij achter, gezien het reclamefilmpje, maar had deze site nog niet gezien  :)

Sport1 zal zoveel mogelijk willen verspreiden buiten de abonnees om de rechten rendabel te maken. Als je dan om deze manier het kampioenschap wil volgen dan ben je nog redelijk wat kwijt.
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

Fabian

Ik houd het toch lekker bij RTL en de BBC. Heb geen zin om al die dingen uit te gaan zoeken. Ik vind het allemaal wel goed zo.

Arthur

Citaat van: Fabian op 11 mei 2013 - 13:33:23
Ik houd het toch lekker bij RTL en de BBC. Heb geen zin om al die dingen uit te gaan zoeken. Ik vind het allemaal wel goed zo.

Eens Fabian!
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel