Ook Nederland moet er aan geloven, Formule 1 achter de decoder..

Gestart door maartenf1, 28 september 2012 - 12:19:36

« vorige - volgende »

Formule 1 op Sport1 ik:

Neem een abonnement
20 (51.3%)
Kijk op RTL Duitsland
8 (20.5%)
Stop met F1 kijken
1 (2.6%)
Zoek een stream op internet
10 (25.6%)

Totaal aantal stemmen: 35

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2013 - 16:43:35
Zolang de BBC moet bezuinigen en er veel kritiek was op de hoge kosten die ze maakten op F1 gaan ze niet meer doen dan ze nu doen. Het was voor veel mensen niet te verkroppen dat prima documentaires (deels) verdwenen, maar dat er enorme bedragen opgingen in Formule 1. En dat in alle eerlijkheid ook vrij bizar.
Ik ben het met je eens dat de BBC soms prachtige docu's heeft. Echter zijn er ook zaken waar ik mijn vraagtekens bij zet. Dat gedonder over het Britse platteland heb ik nou wel gezien... :(

Jehoentelaar

Er zijn zat dingen die jij en ik op de BBC maar niks vinden, maar waar anderen een hoop waarde aan hechten. Ik zie liever negentien F1-races op de BBC, maar het rendement van het aantal kijkers / gemaakte kosten kan best wat lager liggen dan andere programma's.

Franky R.

Citaat van: Jehoentelaar op 28 augustus 2013 - 19:47:30
Er zijn zat dingen die jij en ik op de BBC maar niks vinden, maar waar anderen een hoop waarde aan hechten. Ik zie liever negentien F1-races op de BBC, maar het rendement van het aantal kijkers / gemaakte kosten kan best wat lager liggen dan andere programma's.


Tja, True That... :P