Banaan vd race: Spa-Francorchamps België

Gestart door Kootje, 02 september 2012 - 16:50:09

« vorige - volgende »

Wie had er vandaag de meest knullige actie?

Grosjean - veroorzaker startcrash
14 (60.9%)
Maldonado - eerst 'n valse start en dan vergooit hij na 3 rondjes ook nog z'n race
6 (26.1%)
Pitcrew Heikki - vanwege de unsafe release
0 (0%)
Strategen AMG Mercedes - pitstrategiën van beide rijders waren waardeloos
1 (4.3%)
Karthikeyan - gewoon omdat hij mee deed
1 (4.3%)
De beide Marussia coureurs - reden elkaar 'n race lang in de weg
0 (0%)
Iemand anders, namelijk: ......
0 (0%)
Niemand
1 (4.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 16 september 2012 - 16:50:09

Folkert

Citaat van: Franky R. op 04 september 2012 - 13:00:38
Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 12:50:17
Moet toch wel zeggen dat Hamilton ook wel wat banaan waardig doet dit weekend. Niet slim bezig. En begin hem ergens wel wat irritanter te vinden :( .


Je doelt op die tweet?! Ja, echt banaan waardig. En straks gaat Lewis huilen ook, omdat de concurrentie hem op de nek zit?! Geef dan ook niets prijs, hoe moeilijk je het ook hebt met de auto...


Lewis Hamilton raakt weer zijn focus kwijt, terwijl het begin dit jaar zo goed ging. Hij zeurde toen niet al te veel over de fouten van de pitcrew of strategen.


Kennelijk verlopen de onderhandelingen met McLaren ook niet te soepel?
Tot nu toe beinvloed het nog niet zijn prestaties op de baan, maar hij moet toch echt wel even stap of 2 volwassener worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Heb het al vaker gezegd, maar sinds Hamilton onder de vleugels van z'n vader weg is gaat het echt slechter met hem.
Waarschijnlijk heeft zijn hele leven uit een strak regime bestaan tbv het racen, het lijkt wel een soort verlate puberteit.
Hij heeft echt weer een verantwoordelijk rolmodel nodig waar hij zich aan kan spiegelen en daar bedoel ik niet zijn zuipvriendjes mee of Nicole Scheerzinger.
Mental coach misschien?

Folkert

Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 13:19:30
Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.


Mee eens. Een mental coach zou Lewis idd. wel helpen...Waar kan ik solliciteren? :P

0634

Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 13:19:30
Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.
Naja, afgelopen weekend zag ik geen uitgebalanceerde Lewis met al die gekke tweets van hem.


Franky R.

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 18:36:05
Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 13:19:30
Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.
Naja, afgelopen weekend zag ik geen uitgebalanceerde Lewis met al die gekke tweets van hem.


Van voor of na de crash?
Ook opvallend dat McLaren alleen aandacht had voor Button, terwijl Hamilton er ook niets aan kon doen dat hij in de eerste bocht uitviel.

Folkert

Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 18:36:05
Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 13:19:30
Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.
Naja, afgelopen weekend zag ik geen uitgebalanceerde Lewis met al die gekke tweets van hem.
Nee dat klopt wel, maar zo heel erg was het nog niet. Op de baan zelf lijkt hij zich (over het hele jaar dan) toch wel goed te houden. Buiten de baan weet ik eerlijk gezegd niet veel over wat hij wel en niet doet. En op een feestje en verkeerde tweet na valt het wel mee.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 06 september 2012 - 18:51:47
Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 18:36:05
Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 13:19:30
Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.
Naja, afgelopen weekend zag ik geen uitgebalanceerde Lewis met al die gekke tweets van hem.
Nee dat klopt wel, maar zo heel erg was het nog niet. Op de baan zelf lijkt hij zich (over het hele jaar dan) toch wel goed te houden. Buiten de baan weet ik eerlijk gezegd niet veel over wat hij wel en niet doet. En op een feestje en verkeerde tweet na valt het wel mee.


Lewis zal heus wel een keer een feestje/disco bezoeken. Wat verwacht je dan? Dat hij als een padvinder thuis blijft zitten? En raar hoe er op een feestende Lewis wordt gereageerd, terwijl men het gedrag van Kimi 'stoer' vond...En die liet nog wel zijn broek zakken in een nachtclub... :o

Folkert

Citaat van: Franky R. op 06 september 2012 - 19:00:38
Citaat van: Folkert op 06 september 2012 - 18:51:47
Citaat van: Jeroen op 06 september 2012 - 18:36:05
Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 13:19:30
Op zich vind ik het nog wel mee vallen, maar het moet niet door blijven gaan of erger worden.
Naja, afgelopen weekend zag ik geen uitgebalanceerde Lewis met al die gekke tweets van hem.
Nee dat klopt wel, maar zo heel erg was het nog niet. Op de baan zelf lijkt hij zich (over het hele jaar dan) toch wel goed te houden. Buiten de baan weet ik eerlijk gezegd niet veel over wat hij wel en niet doet. En op een feestje en verkeerde tweet na valt het wel mee.


Lewis zal heus wel een keer een feestje/disco bezoeken. Wat verwacht je dan? Dat hij als een padvinder thuis blijft zitten? En raar hoe er op een feestende Lewis wordt gereageerd, terwijl men het gedrag van Kimi 'stoer' vond...En die liet nog wel zijn broek zakken in een nachtclub... :o
Begrijp me niet verkeerd, dat feesten vond ik ook helemaal niet erg. Als ik Schumiiii (Lid) mocht geloven brak Schumacher en co geregeld hotel kamers af bij het vieren van overwinning of titel.
Trotse vader van Rosalie(L)