Banaan vd race: Spa-Francorchamps België

Gestart door Kootje, 02 september 2012 - 16:50:09

« vorige - volgende »

Wie had er vandaag de meest knullige actie?

Grosjean - veroorzaker startcrash
14 (60.9%)
Maldonado - eerst 'n valse start en dan vergooit hij na 3 rondjes ook nog z'n race
6 (26.1%)
Pitcrew Heikki - vanwege de unsafe release
0 (0%)
Strategen AMG Mercedes - pitstrategiën van beide rijders waren waardeloos
1 (4.3%)
Karthikeyan - gewoon omdat hij mee deed
1 (4.3%)
De beide Marussia coureurs - reden elkaar 'n race lang in de weg
0 (0%)
Iemand anders, namelijk: ......
0 (0%)
Niemand
1 (4.3%)

Totaal aantal stemmen: 20

Poll gesloten: 16 september 2012 - 16:50:09


Folkert

Grosjean. Dit is weer zoveelste start ongeluk waar hij de schuldige is. Jammer want hij heeft wel potentie. Straf terecht? "Nee, want dan had Maldonado al 9 races geschorst moeten worden. Maar andere kant was het wel enorme blunder van Grosjean.
Trotse vader van Rosalie(L)

gloudiesaurus

Grosjean... al verklote Maldonado ook weer een race in een snelle Williams. Maar goed als je Hamilton en Alonso er bij de start uitramt kan je de banaan niet meer ontgaan...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Enzo

Grosjean, zonder twijfel.
Wat een banaan... :(

Figge

Niemand hoeft er toch over te discusseren dat Romain de banaan is deze week... Wat een druif...
Ik weet nog niet of ik de schorsing wel helemaal terecht vind... Pastor moet dan toch na Monza ook een keer geschorst worden...(Ik ga er vanuit dat ie daar ook wel weer iets idioots doet...)

T.Nuvolari

Grosjean natuurlijk. Wat een platte camembert is me dat. Ik weet niet wat de rest daar staat te doen.

Edwin90

Grojean deze race, al is de straf te zwaar.

Maldonado had in dit geval dan al helemaal na Spa vorig jaar (expres tegen Hamilton aan) en Monaco dit jaar (Perez) een ban moeten krijgen. En dan het liefst voor meerdere races. Zet Bottas maar in die wagen.

Wizard

Maldonado blijft nog steeds de snelste van de 2. En brengt geld mee.

0634

Kost ook een hoop geld zo. En Senna brengt ook wel wat mee toch?

Kootje

Citaat van: Jeroen op 03 september 2012 - 19:22:59
Kost ook een hoop geld zo. En Senna brengt ook wel wat mee toch?

Kost niet alleen 'n hoop geld aan schades en boetes, maar ze lopen ook nog eens 'n vrachtlading aan eventueel prijzengeld mis door z'n capriolen.
Als je alleen al ziet hoeveel potentiele punten die mafkees al heeft vergooit dit jaar. ::)

T.Nuvolari

#25
Binnenkort komt er een kinderboek uit, je moet dan zoeken waar op het circuit Maldonado langst de kant staat. Alle 20 circuits staan erin. Het zal de titel dragen: "Find Mally, where did he end up in the barriers? vol.1"

Misschien kan Enzo eens aan de slag met Shotophop, guaranteed internethit.

Enzo


Franky R.

Citaat van: Kootje op 03 september 2012 - 20:37:18
Citaat van: Jeroen op 03 september 2012 - 19:22:59
Kost ook een hoop geld zo. En Senna brengt ook wel wat mee toch?

Kost niet alleen 'n hoop geld aan schades en boetes, maar ze lopen ook nog eens 'n vrachtlading aan eventueel prijzengeld mis door z'n capriolen.
Als je alleen al ziet hoeveel potentiele punten die mafkees al heeft vergooit dit jaar. ::)


Had ik al uitgezocht...minstens 34 punten!
http://www.gppits.net/magazine/analyse_pastor_vs_bruno/
;)

Folkert

Moet toch wel zeggen dat Hamilton ook wel wat banaan waardig doet dit weekend. Niet slim bezig. En begin hem ergens wel wat irritanter te vinden :(.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Folkert op 04 september 2012 - 12:50:17
Moet toch wel zeggen dat Hamilton ook wel wat banaan waardig doet dit weekend. Niet slim bezig. En begin hem ergens wel wat irritanter te vinden :( .


Je doelt op die tweet?! Ja, echt banaan waardig. En straks gaat Lewis huilen ook, omdat de concurrentie hem op de nek zit?! Geef dan ook niets prijs, hoe moeilijk je het ook hebt met de auto...


Lewis Hamilton raakt weer zijn focus kwijt, terwijl het begin dit jaar zo goed ging. Hij zeurde toen niet al te veel over de fouten van de pitcrew of strategen.


Kennelijk verlopen de onderhandelingen met McLaren ook niet te soepel?