Gaat Schumacher bijtekenen of niet?

Gestart door Enzo, 12 juli 2012 - 21:17:23

« vorige - volgende »

Should he stay or should he go?

Ja, Schumacher moet blijven!
11 (55%)
Nee, Schumacher moet stoppen!
9 (45%)

Totaal aantal stemmen: 18

Runningupthathill

Schumacher gaat volgens mij door tot 2014. Als de Mercedes volgend jaar niets wordt, gaat Brawn proberen zijn euh.. "Brawn GP -stunt" te herhalen. Schumacher kan dan het in 2014 nog één keer proberen, lukt het dan niet, dan nooit meer en kan ie inderdaad beter stoppen.

Bernie was volgens mij gewoon uit op persaandacht of een antwoord van Schumacher. Als Bernie zegt dat Schumacher stopt moet de pers wel weer gaan vissen op een antwoord en wie weet lost der Michael wel iets.
http://www.f1web.be - Download gratis F1 races

Fabian

Als Schumacher doorgaat dan zal 2013 zijn laatste seizoen zijn denk ik. 2014 gaat ie niet doen denk ik.

Kootje

Ik weet 't niet.
Enerzijds zeg ik: Hij plakt er nog 'n jaartje aan vast omdat hij eerst weer succesvol wil zijn om zo z'n come-back op 'n waardige manier af te sluiten.
Anderzijds denk ik juist: Hij stopt er mee omdat 3 jaar in de marge presteren niet is wat hij ervan verwachtte, en er eigenlijk ook geen tekenen zijn dat dit snel zal veranderen.

Folkert

Moeilijk. Ligt helemaal aan de auto die Mercedes voor Schumacher bouwt. Hij wil competitief zijn en strijden om de zege. Behalve Monaco is het hem niet gelukt. IIG, hij had de mogelijkheid daar.
Trotse vader van Rosalie(L)

Franky R.

Citaat van: Runningupthathill op 05 september 2012 - 03:05:43
Schumacher gaat volgens mij door tot 2014. Als de Mercedes volgend jaar niets wordt, gaat Brawn proberen zijn euh.. "Brawn GP -stunt" te herhalen. Schumacher kan dan het in 2014 nog één keer proberen, lukt het dan niet, dan nooit meer en kan ie inderdaad beter stoppen.

Bernie was volgens mij gewoon uit op persaandacht of een antwoord van Schumacher. Als Bernie zegt dat Schumacher stopt moet de pers wel weer gaan vissen op een antwoord en wie weet lost der Michael wel iets.


Het punt is wel dat het tegenwoordig erg moeilijk is geworden om die "Brawn-stunt" te herhalen...En het team om Schumi heen bouwen, ten koste van Rosberg is kortetermijndenken. Dat heeft nooit gewerkt!