Wie vond jij de man van het jaar?

Gestart door Tim C, 02 november 2008 - 20:10:11

« vorige - volgende »

Wie vond jij de man van het jaar?

Hamilton
12 (30%)
Massa
14 (35%)
Raikkonen
0 (0%)
Kubica
4 (10%)
Alonso
2 (5%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
1 (2.5%)
Vettel
6 (15%)
Glock
1 (2.5%)
Iemand anders?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 35

scho0634

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 08:39:44
Citaat van: fawlty op 03 november 2008 - 03:06:28
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
meeste overwinningen met dank aan FIA hé, francorchamps wsa niet massa's overwinning, dat weet jij ook....
dan nog heeft ie de meeste overwinningen...
Nee. Dan niet natuurlijk ;)

Supermariobros

Moeilijke keuze: Ik twijfel tussen Hamilton en Alonso, die dit jaar hele mooie dingen liet zien in een mindere Renault.

Ik ga voor Lewis.

sloggerke

Zonder de minste twijfel: Robert Kubica.
Met iets beter materiaal was hij wereldkampioen geworden.

NDCGN

Citaat van: 0634 op 03 november 2008 - 09:06:19
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 08:39:44
Citaat van: fawlty op 03 november 2008 - 03:06:28
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
meeste overwinningen met dank aan FIA hé, francorchamps wsa niet massa's overwinning, dat weet jij ook....
dan nog heeft ie de meeste overwinningen...
Nee. Dan niet natuurlijk ;)
als je m dan aan Hamilton geeft niet nee... als je m alleen niet meerekend dan wel (gelijk met Hamiton)... maar goed, zo kun je wel door blijven gaan; Hongarije was wel eigenlijk zijn overwinning en daar gaat Heikki er mee vandoor... een beslissing van de stewards is net zo onomkeerbaar als een geplofte motor...

NDCGN

Citaat van: fawlty op 03 november 2008 - 03:06:28
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
meeste overwinningen met dank aan FIA hé, francorchamps wsa niet massa's overwinning, dat weet jij ook....
objectief is objectief.. dan kun je alleen maar zeggen dat Massa winnaar is van de meeste grand prix dit jaar... als je aan de overwinning op Spa gaat twijfelen ben je al niet objectief meer...

janke

Kubica heeft met een mindere auto heel lang mee kunnen doen voor  het WK. Alonso heeft na een slecht seizoens begin laten zien dat hij wel degelijk een van de beste op de grid is. Door hem is die Renault alleen maar beter geworden. Ik ga voor Alonso.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: sloggerke op 03 november 2008 - 10:41:28
Zonder de minste twijfel: Robert Kubica.
Met iets beter materiaal was hij wereldkampioen geworden.
Dat denk jij echt?

Juan Pablo

Ik zit te twijfelen tussen Alonso en Vettel. Die hebben een moeilijk begin gehad maar fantastische overwinningen en resultaten neergezet

En vettel die Hamilton te kijk zet ooooh.. waarom Vettel niet bij Ferrari of Mclaren..

O look a bunny
(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.

Mikacouli

Voor mij Hamilton. Heeft een paar blunders begaan idd, maar de race erop sloeg hij altijd terug. Goed voorbeeld is Japan op China.

Jasper

#39
Citaat van: sloggerke op 03 november 2008 - 10:41:28
Zonder de minste twijfel: Robert Kubica.
Met iets beter materiaal was hij wereldkampioen geworden.

Is dat niet heel gemakkelijk om zoiets te zeggen? Kubica heeft nooit de druk moeten voelen waaronder Hamilton en Massa hun vele fouten hebben gemaakt. Met iets beter materiaal was Alonso kampioen geworden, met iets beter materiaal was Vettel kampioen geworden, en als je Sutil een wagen met een straalmotor had gegeven, was hij kampioen geworden...

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 11:07:27
Citaat van: fawlty op 03 november 2008 - 03:06:28
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
meeste overwinningen met dank aan FIA hé, francorchamps wsa niet massa's overwinning, dat weet jij ook....
objectief is objectief.. dan kun je alleen maar zeggen dat Massa winnaar is van de meeste grand prix dit jaar... als je aan de overwinning op Spa gaat twijfelen ben je al niet objectief meer...

Ik zou eerder zeggen: als je bij die bestraffing geen twijfels hebt, ben je niet objectief meer. Maar goed, daar is al voldoende over gediscussieerd dus laten we het hierbij houden.

edwin291

Voor mij Alonso die in het einde van het jaar weer goed is terug gekomen is. En heeft het toch volgehouden. maar zat nog te twijfelen tussen Alonso en Massa want massa heeft toch echt top gereden! Maar als het dan in de laatste 20 seconden fout moet gaan dat wil ik niemand gunnen!

Ik vind dat lewis slecht onder druk kan rijden. Zoals zondag dat vettel er nog voorbij ging had hij nooit mogen laten gebeuren.
Proud to be an Alonso fan!!!

Forza F1

Ik zat te twijfelen tussen Hamilton en Vettel.
Heb uiteindelijk voor Vettel gekozen, want wat die al een gans jaar presteert in die zwakke Torro Rosso is ongelooflijk.....

Als de Red Bull volgend jaar een beetje deftig wordt zal Hamilton het nog knap lastig krijgen :)

QMaverick

Massa is voor mij de man van het jaar.

Vrijwel niemand hier had Massa ooit beschouwd als mogelijk wereldkampioen.

Hele slechte seizoenstart, terug komen, en dan een mega blunder van het Ferrari team om je oren krijgen, en dan toch in de eindstand op 1 punt minder uitkomen.

Heel goed gedaan!
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl

meatball

Citaat van: QMaverick op 06 november 2008 - 17:14:52
Massa is voor mij de man van het jaar.

Vrijwel niemand hier had Massa ooit beschouwd als mogelijk wereldkampioen.

Hele slechte seizoenstart, terug komen, en dan een mega blunder van het Ferrari team om je oren krijgen, en dan toch in de eindstand op 1 punt minder uitkomen.

Heel goed gedaan!
Ik zag hem altijd al als een mogelijk wk,verder zijn we het eens :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

F_A_Diaz

De uitslag geeft wel aan dat mensen alleen maar naar de voorsten kijken.

Hamilton en Massa hebben veel fouten gemaakt, Hamilton nog het meest en die is notabene kampioen.

Vettel, Kubica en Alonso hebben veel beter gepresteerd naar verhouding. Vettel is voor mij de beste.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."