Wie vond jij de man van het jaar?

Gestart door Tim C, 02 november 2008 - 20:10:11

« vorige - volgende »

Wie vond jij de man van het jaar?

Hamilton
12 (30%)
Massa
14 (35%)
Raikkonen
0 (0%)
Kubica
4 (10%)
Alonso
2 (5%)
Heidfeld
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Trulli
1 (2.5%)
Vettel
6 (15%)
Glock
1 (2.5%)
Iemand anders?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 35

Wizard

Citaat van: 0634 op 02 november 2008 - 21:46:15
Hamilton. Hij doet het toch maar binnen 2 jaar.

Hij heeft dan ook het materiaal ervoor. Van hoge huize hoef je niet te komen om met goed materiaal, kort na je debuut te zegevieren, dat bewees Villeneuve wel.


scho0634

Tja, er zijn er zat met goed materiaal die het nooit lukt. Ik vind dat altijd onzin. Nog nooit won iemand de titel met een kut auto.

Iedere kampioen komt van hoge huize. Altijd dat geouwehoer van mensen na afloop die liever een ander zien winnen. Kan daar niks mee.

Wizard

Citaat van: 0634 op 02 november 2008 - 22:15:17
Tja, er zijn er zat met goed materiaal die het nooit lukt. Ik vind dat altijd onzin. Nog nooit won iemand de titel met een kut auto.

Iedere kampioen komt van hoge huize. Altijd dat geouwehoer van mensen na afloop die liever een ander zien winnen. Kan daar niks mee.
[/quote]

Dat hoeft ook niet. Alleen als mensen als argument gaan gebruiken "het lukte hem binnen 2 jaar" moeten ze ook naar de omstandigheden kijken.

meatball

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 22:21:33
Citaat van: 0634 op 02 november 2008 - 22:15:17
Tja, er zijn er zat met goed materiaal die het nooit lukt. Ik vind dat altijd onzin. Nog nooit won iemand de titel met een kut auto.

Iedere kampioen komt van hoge huize. Altijd dat geouwehoer van mensen na afloop die liever een ander zien winnen. Kan daar niks mee.

Dat hoeft ook niet. Alleen als mensen als argument gaan gebruiken "het lukte hem binnen 2 jaar" moeten ze ook naar de omstandigheden kijken.
[/quote]
Groot gelijk,de meeste moeten met veel minder mat. beginnen en dan kan je alleen maar hopen dat je jezelf in de kijker kan rijden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

leproffesseur

Vergeten de tegenstanders van lewis ook niet dat hij nog heel jong is en er maar weinig in geslaagd zijn
om dit palmares na slechts 2 seizoennen te evennaren...

Wizard

Citaat van: leproffesseur op 02 november 2008 - 23:13:46
Vergeten de tegenstanders van lewis ook niet dat hij nog heel jong is en er maar weinig in geslaagd zijn
om dit palmares na slechts 2 seizoennen te evennaren...

Tegenstanders van Lewis? Omdat ik aangeef, rekening te houden met de omstandigheden, maakt me dat gelijk een tegenstander?

Jasper

Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.

NDCGN

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???

Jasper

Massa was voor mij te wisselvallig dit seizoen en werd verslagen door een Hamilton die waarschijnlijk de mindere wagen had.

Alan Blues

Ik was aan het twijfelen tussen Lewis en Hamilton...  :P

Toch met een groot respect voor Massa en Vettel en Kubica en Alfonso en enkele anderen die af en toe eens in de kijker reden...

Kimi moet zich wel herpakken. Maar ik twijfel geen seconde dat hij dit kan.

NDCGN

Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:28:36
Massa was voor mij te wisselvallig dit seizoen en werd verslagen door een Hamilton die waarschijnlijk de mindere wagen had.
niet in Australië, niet in de regen op Monaco en Silverstone, niet in China, niet in Hongarije.. om maar eens wat te noemen.. ik ben ook geen Massa fan, maar hij  heeft dit seizoen wel indruk gemaakt op mij...

fawlty

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
meeste overwinningen met dank aan FIA hé, francorchamps wsa niet massa's overwinning, dat weet jij ook....
Ja sluw is die Hamilton

Folkert

Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
Objectief gezien heeft Massa 2 races in de schoot geworpen gekregen: Spa en Frankrijk. Al reed Massa in Frankrijk goed, die overwinning was eigenlijk voor Kimi. En Spa kennen we nu wel.
Ik Kies tussen Hamilton en Alonso. Alonso bewees dat hij een auto kan opbouwen en mijn respect is gegroeid voor hem. Lewis reed puik van een seizoen, al maakte hij wel 2 grote foutjes(Malesie en Canada, uit mijn hoofd.) hij liet 2 geweldige regenraces zien.
Kimi was in het begin van het seizoen goed, maar was daarna niet op zijn gemak in de auto kennelijk en reed vandaag ook wat sobertjes rond. Dus die valt helaas af, net als Massa die ik op te veel momenten te mat vond. Reed wel 1 van zijn beste seizoenen, maar denk dat als Hamilton minder fouten had gemaakt hij eerder was uitgeschakelt.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Wizard op 02 november 2008 - 22:21:33
Citaat van: 0634 op 02 november 2008 - 22:15:17
Tja, er zijn er zat met goed materiaal die het nooit lukt. Ik vind dat altijd onzin. Nog nooit won iemand de titel met een kut auto.

Iedere kampioen komt van hoge huize. Altijd dat geouwehoer van mensen na afloop die liever een ander zien winnen. Kan daar niks mee.

Dat hoeft ook niet. Alleen als mensen als argument gaan gebruiken "het lukte hem binnen 2 jaar" moeten ze ook naar de omstandigheden kijken.
[/quote]Dat klopt. Zo kan je dus ook iedere titel afdoen met de tekst: maar hij reed in een goede wagen....

Maar goed, er waren 2 McLaren rijders en 2 Ferrari rijder.  Allemaal een goede auto maar Lewis pakte de titel.

NDCGN

Citaat van: fawlty op 03 november 2008 - 03:06:28
Citaat van: NDCGN op 03 november 2008 - 01:25:54
Citaat van: Jasper op 03 november 2008 - 01:03:24
Ik heb hier gisterenavond al eens over nagedacht. Objectief gezien zijn er volgens mij 2 mannen die je naar voren kunt schuiven: Hamilton en Alonso. Over Vettel kunnen we discussiëren maar hem man van het seizoen noemen vind ik nog net iets te vroeg. De rest van het pak is op kwaliteit verslagen door minstens één van deze 3 heren.

Ik stem op Hamilton.
en jij bepaald wat objectief is??? als je echt objectief zou zijn had je Massa ook genoemd als man met de meeste overwinningen.. en is 'objectief gezien  zijn er volgens MIJ' niet per definitie al subjectief???
meeste overwinningen met dank aan FIA hé, francorchamps wsa niet massa's overwinning, dat weet jij ook....
dan nog heeft ie de meeste overwinningen... en hongarije had ie ook al zo goed als binnen toen zn motor het begaf... die man heeft gewoon goed gereden, vind het een beetje kinderachtig dat mensen daar zo bagataliserend over doen.. ik ben ook geen Massa fan, maar hij heeft dit seizoen toch mede kleur gegeven en zn teamgenoot alle hoeken van de baan laten zien (zeg ik als Kimi fan)...