De vergulde kruk 2008

Gestart door Tim C, 02 november 2008 - 20:17:25

« vorige - volgende »

Folkert

hij had dan 20 of meer seconde per ronde sneller moeten zijn dan 2 mensen voor hem om in de punten te komen, dus met 2 seconde per ronde had hij beter rustig aan kunnen doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Ferrari 2008 op 04 november 2008 - 07:42:40
Maar je vond het wel absoluut onnodig dat hij het deed :)
Dat vond ik niet alleen, dat vind ik nog steeds. :)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 04 november 2008 - 09:14:37
hij had dan 20 of meer seconde per ronde sneller moeten zijn dan 2 mensen voor hem om in de punten te komen, dus met 2 seconde per ronde had hij beter rustig aan kunnen doen.
En wat als die voor hem in de fout zouden gaan? Oeps, niet aan gedacht zeker ;)
Bovendien zou het erg lastig zijn om wanneer je 2 seconden sneller bent, toch achter iemand te blijven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 04 november 2008 - 13:44:00
Citaat van: Burorri op 04 november 2008 - 09:14:37
hij had dan 20 of meer seconde per ronde sneller moeten zijn dan 2 mensen voor hem om in de punten te komen, dus met 2 seconde per ronde had hij beter rustig aan kunnen doen.
En wat als die voor hem in de fout zouden gaan? Oeps, niet aan gedacht zeker ;)
Bovendien zou het erg lastig zijn om wanneer je 2 seconden sneller bent, toch achter iemand te blijven...
Ja ik snap het helemaal hoor. Daarom dat ik ook zei dat ik het een dubieze zaak vind. Of nou ja dubieus, moeilijk om er wat over te zeggen. Want ja, als hij kans heeft punten te halen moet hij er voor gaan, want met 1 p u nt had hij 3de in het WK geweest. Maar goed, hij nam een risico bij die bocht vond ik. Op het rechte stuk was hij er zo voor bij denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Net zoals ik voor Hamilton ging bij de man van het seizoen, krijgt hij hier ook mijn stem. Natuurlijk net als Rosberg, ze maakten namelijk beiden dezelfde fout in Canada.