Dit was Senna en Schumacher niveau , als hij dit blijft volhouden en een beetje geluk heeft met zijn f1 bolide's in de toekomst zit een wereldtitel er in.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: FolkertE op 10 november 2016 - 18:41:31Citaat van: Arthur op 10 november 2016 - 18:25:28Spannend seizoen zeker, zat erg dicht bij elkaar en Ferrari en Mclaren wisselde elkaar goed af met overwinningen.
En volgens mij liet Massa Raikkonen ook nog passeren in die race [notabene Brazilië] of zit ik daar nu helemaal naast? Maar het was een boeiend seizoen in ieder geval. Twee vochten om een been....
Wat betreft Massa en de team order, ik was altijd in de veronderstelling dat Kimi voor bij Massa ging omdat hij 2 knallers van in/outlap had. Maar goed, Massa was waarschijnlijk ook niet 100% gegaan.
Citaat van: Wings op 29 oktober 2016 - 16:54:40
Ik heb nooit gevonden dat inhalen te makkelijk is en ben altijd voorstander geweest van het creëren van mogelijkheden op de baan. Als de situatie voor iedereen gelijk is en de verschillen minimaal met bakken vuile lucht achter de raceauto's bemoeilijkt dat het inhalen. DRS vind ik een prima hulpmiddel om het probleem van de vuile lucht op te heffen. Dat strookt tegen mijn ideaalbeeld (aerodynamische grip -> mechanische grip) maar er wordt weer geracet. Ik ben misschien wel één van de weinigen die niet gauw klaagt over het kunstmatig effect van inhalen en dit effect wegzet als een schijngevecht. De reden waarom iemand sneller is boeit me niet veel. Of dat nu komt doordat de motor veel meer vermogen heeft of dat een vleugel die openklapt is mij om het even. Bovendien vind ik de manier waarop DRS-zones nu zijn ingesteld een meerwaarde voor het racen.
Wat mij verbaast is dat mensen zeer zelden tevreden zijn. Men klaagt steen en been dat nauwelijks wordt ingehaald. Vervolgens introduceert de FIA KERS en DRS om inhalen te bevorderen en prompt is er weer kritiek dat wel wordt ingehaald maar onvoldoende wordt geduelleerd om positie. Als er dan een coureur opdoemt die knokt voor positie dan pleiten mensen weer voor allerlei regels omdat het gevaarlijk is. Ik denk dan bij mijzelf, geniet nu eens van het racen in plaats van alsmaar te zeuren en te zeiken over het format en wees eens een keer tevreden. Dit is overigens een algemene reactie en niet persoonlijk op Tuesday. Dus wie de schoen past...
Citaat van: Spanje_2016 op 29 augustus 2016 - 17:49:04Citaat van: gloudiesaurus op 29 augustus 2016 - 17:38:08
Ik zat op gold 2 en daar zaten helemaal niet zoveel Nederlanders. Eerder veel Ferrari-fans.
De Nederlanders zaten vooral op bronze denk ik. Je merkte wel dat er veel waren die nog nooit op Spa waren.
Hoe kunnen ze ooit wegwerkzaamheden plannen tussen Maastricht en Luik juist in de vakantie-periode (veel vakantieverkeer) en Spa Francorchamps? Lijkt me de slechts mogelijke periode. Ben via Aachen en Venlo gereden, gelukkig de meeste file ontweken. Hoorde van een collega dat hij er 7 over heeft gedaan om weer in Brabant te komen (!).
Op zaterdag ben ik ook lekker blijven zitten voor de GP2 en GP3 en zondag was ik voor de races al op het circuit. Toen ook nauwelijks in de file gestaan.
Die werkzaamheden waren er in april ook al. Ze zijn gewoon niet zo snel daar
Citaat van: FolkertE op 20 maart 2016 - 08:22:51
Wat een race, pruts start van Hamilton. Maakte wel de race voor een deel. Word spannend seizoen want Ferrari zit er wel goed bij hoor.
Maar ik snap Max wel, hij vroeg/riep hele tijd al dat hij wilde pitten en andere banden, maar toch lieten ze Sainz eerder gaan en stonden zijn banden niet klaar. Max reed P4 en finished p10. Dat vind ik reden genoeg om te "zeuren".
Page created in 0.040 seconds with 17 queries.