Met nog 2 races te gaan....

Gestart door Tessa, 01 november 2016 - 19:23:28

« vorige - volgende »

...wie wordt volgens jou de nieuwe wereldkampioen?!

Nico Rosberg
16 (72.7%)
Lewis Hamilton
2 (9.1%)
Anders (lol)
4 (18.2%)

Totaal aantal stemmen: 22

Poll gesloten: 22 november 2016 - 19:23:28

Wings

We lullen in cirkels. Laten we stoppen.

Frank F1

Citaat van: FolkertE op 09 november 2016 - 16:53:10

Ik zeg ook niet dat het iets af doet aan de glans van Rosbergstitel, ik zeg alleen dat de titel minder glans heeft dan de titels van Hamilton, Alonso, Kimi of Vettel. Het is inderdaad nu zoals het is en jij kunt ook wel eeuwig blijven door gaan over het feit dat het jaar en de auto naar hem toe komen, maar zonder pech was het een ander verhaal geweest.

mag ik hier even op reageren iedereen vindt de titel van raikkonen juist altijd een wonder en knap van kimi maar daar had hij toch ook echt wel geluk dat hamilton pech had dus ik zie niet zo goed in waarom dat anders is dan dat van rosberg nu of wil je beweren dat raikkonen dat seizoen zoveel beter was dan rosberg nu. herinner je de race op de nurburgring nog toen in 2007 daar reed kimi nog slechter in de regen dan rosberg nu in monaco dus ik snap je niet helemaal

Robbert65

#107
Citaat van: Wings op 09 november 2016 - 17:25:36
We lullen in cirkels. Laten we stoppen.
::)
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

Mickey

Haal adem. En probeer hoofdletters en leestekens. Ik gebruik ze zelf ook en dat bevalt goed.

Jehoentelaar

Hoe verdiend was de titel van Denny Hulme in 1967 eigenlijk? Iemand enig idee?

Robbert65

Citaat van: Frank F1 op 09 november 2016 - 19:57:39
Citaat van: FolkertE op 09 november 2016 - 16:53:10

Ik zeg ook niet dat het iets af doet aan de glans van Rosbergstitel, ik zeg alleen dat de titel minder glans heeft dan de titels van Hamilton, Alonso, Kimi of Vettel. Het is inderdaad nu zoals het is en jij kunt ook wel eeuwig blijven door gaan over het feit dat het jaar en de auto naar hem toe komen, maar zonder pech was het een ander verhaal geweest.

mag ik hier even op reageren iedereen vindt de titel van raikkonen juist altijd een wonder en knap van kimi maar daar had hij toch ook echt wel geluk dat hamilton pech had dus ik zie niet zo goed in waarom dat anders is dan dat van rosberg nu of wil je beweren dat raikkonen dat seizoen zoveel beter was dan rosberg nu. herinner je de race op de nurburgring nog toen in 2007 daar reed kimi nog slechter in de regen dan rosberg nu in monaco dus ik snap je niet helemaal

Natuurlijk mag je reageren Frank. Welkom. Maar luister ook ff naar Mickey ;)

En FolkertE gaat je vast duidelijker uitleggen wat hij bedoelt, nietwaar Folkert?
"We have to remember these days. There is no guarantee they will last forever. Enjoy them as long as they last." – Sebastian Vettel

FolkertE

Citaat van: Robbert65 op 09 november 2016 - 22:08:06
Citaat van: Frank F1 op 09 november 2016 - 19:57:39
Citaat van: FolkertE op 09 november 2016 - 16:53:10

Ik zeg ook niet dat het iets af doet aan de glans van Rosbergstitel, ik zeg alleen dat de titel minder glans heeft dan de titels van Hamilton, Alonso, Kimi of Vettel. Het is inderdaad nu zoals het is en jij kunt ook wel eeuwig blijven door gaan over het feit dat het jaar en de auto naar hem toe komen, maar zonder pech was het een ander verhaal geweest.

mag ik hier even op reageren iedereen vindt de titel van raikkonen juist altijd een wonder en knap van kimi maar daar had hij toch ook echt wel geluk dat hamilton pech had dus ik zie niet zo goed in waarom dat anders is dan dat van rosberg nu of wil je beweren dat raikkonen dat seizoen zoveel beter was dan rosberg nu. herinner je de race op de nurburgring nog toen in 2007 daar reed kimi nog slechter in de regen dan rosberg nu in monaco dus ik snap je niet helemaal

Natuurlijk mag je reageren Frank. Welkom. Maar luister ook ff naar Mickey ;)

En FolkertE gaat je vast duidelijker uitleggen wat hij bedoelt, nietwaar Folkert?
Natuurlijk ga ik dat duidelijker uitleggen, als expert van GPPITS en geluk en pech weet ik er alles van af. ;D.
Maar Kimi had ook zeker geluk met Hamilton die zijn auto op compleet versleten banden in de zandbak van China parkeerde en het versnellingsbak probleem in Brazilië. Maar Kimi had ook een uitval beurt in Spanje en kreeg in Japan (samen met Massa) een straf omdat ze op de "illegale" banden waren gestart en deze moesten vervangen tijdens de pitstop. In een regen race werd hij als nog derde, bijzonder knap.
In mijn ogen was alles behoorlijk in verhouding qua uitval en pech/geluk. Het grootste geluk voor Kimi was dat Mclaren 2 top coureurs had en dat zij elkaar punten hadden af gepakt. Had Mclaren zich alleen gefocused op Hamilton of Alonso, was de titel voor 1 van hun geweest.

Arthur

En volgens mij liet Massa Raikkonen ook nog passeren in die race [notabene Brazilië] of zit ik daar nu helemaal naast? Maar het was een boeiend seizoen in ieder geval. Twee vochten om een been....
Iets simpel houden is vrij moeilijk. Iets moeilijk maken is daarentegen vrij simpel

FolkertE

Citaat van: Arthur op 10 november 2016 - 18:25:28
En volgens mij liet Massa Raikkonen ook nog passeren in die race [notabene Brazilië] of zit ik daar nu helemaal naast? Maar het was een boeiend seizoen in ieder geval. Twee vochten om een been....
Spannend seizoen zeker, zat erg dicht bij elkaar en Ferrari en Mclaren wisselde elkaar goed af met overwinningen.
Wat betreft Massa en de team order, ik was altijd in de veronderstelling dat Kimi voor bij Massa ging omdat hij 2 knallers van in/outlap had. Maar goed, Massa was waarschijnlijk ook niet 100% gegaan.

Wings

Lewis vandaag een klasse beter dan Nico! Op naar de laatste race. Forza Lewis!

meatball

Citaat van: FolkertE op 10 november 2016 - 18:41:31
Citaat van: Arthur op 10 november 2016 - 18:25:28
En volgens mij liet Massa Raikkonen ook nog passeren in die race [notabene Brazilië] of zit ik daar nu helemaal naast? Maar het was een boeiend seizoen in ieder geval. Twee vochten om een been....
Spannend seizoen zeker, zat erg dicht bij elkaar en Ferrari en Mclaren wisselde elkaar goed af met overwinningen.
Wat betreft Massa en de team order, ik was altijd in de veronderstelling dat Kimi voor bij Massa ging omdat hij 2 knallers van in/outlap had. Maar goed, Massa was waarschijnlijk ook niet 100% gegaan.

Nee hoor Massa gaf zijn thuiszegen op voor de titel van Kimi
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Franky R.

Lewis was top in Brazilië , maar ik gok nog steeds op Rosberg als WK

Wings

Denk het wel. Ik hoop wel dat Nico Lewis niet eraf beukt om zijn titel in veiligheid te stellen. En verder neem ik mijn hoed af voor Lewis die werkelijk alles eruit perst. Ik heb niet de indruk dat hij dit altijd doet en kan. Veel te veel bezig met randzaken. Maar stel hij wordt kampioen, dan is het wel echt een fantastisch kampioenschap. O en begrijp me niet verkeerd, ik gun het Nico net zo.

Pancake Shield

Als ik het goed heb kan Rosberg toch zelfs nog derde worden en dan is hij alsnog wereldkampioen?
"A day without sunshine is like, you know, night."
- Steve Martin

"Don't talk out loud. You lower the IQ of the whole street"
- Sherlock

BMW.WilliamsF1

Jep klopt, dan houdt ie 3 puntjes over :)