Menu

Toon bijdragen

Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.

Toon bijdragen Menu

Berichten - Sinister -D-

#31
Chromé lak is te zwaar. Net zoals in het begin van de Jaguar periode de british-racing-green lak te zwaar was. Hoe Jaguar dat nu uiteindelijk heeft aangepakt weet ik niet. Laten zitten of een andere type lak gekozen. Maar toendertijd was er sprake dat ze zelfs 't groene niet wilde gaan gebruiken ivm het gewicht. Met chromé is 't 't zelfde.
#32
Formule 1 forum / Re: Mooiste inhaalactie 2005
30 oktober 2005 - 18:20:33
Citaat van: Jasper op 30 oktober 2005 - 15:08:48
Alonso op Schumacher in Japan. Het helikopterbeeld van die actie is gewoonweg hallucinant! :o :o
NIx aan toe te voegen.
#33
Citaat van: Amateur op 28 oktober 2005 - 22:39:53
Maar ja, misschien lost onze vriend Happart alles wel op hé! :-\

Hier in voeren zijn we niet blij met Happart (alle 2 trouwens niet);) maar als die kan zorgen dat het spelletje doorgaat graag.
#34
Formule 1 forum / Re: Driver of the year: 2005
23 oktober 2005 - 19:33:33
Citaat van: Sikatsu op 17 oktober 2005 - 20:12:56
Kimi durfde zijn wagen voorbij het rood te pushen. Dat deed Alonso niet.

Kimi deed dingen met zijn wagen die buitengewoon waren. Hij nam risico's en reed vaak enorm agressief. Hij schuwde de risico's niet terwijl Alonso meer berekend reed. (Zal ook wel met Flavio te maken hebben.)

Alonso pushte zijn auto toch wel degelijk tot de limit. In het begin en na z'n WK voor coureurs. Het was ook niet nodig in de fase dat ie met telkens 20 punten voorsprong aan een GP begon. Raikkonen daarentegen had ''niets'' te verliezen. Je bent niet alleen de beste coureur als je de snelste bent. Vergelijk het ff met MS, die reed ook niet altijd tot de limiet, die heeft ook ze races gereden waar die ruim voor lag en hij het risico niet hoefde te nemen. Alonso heeft exact hetzelfde gedaan. Zekers nu, met die belachelijke regeltjes over motor en banden. Onzo Spanjaard heeft het gewoon slim gespeeld. Raikkonen heeft gedaan wat ie moest doen, en Alonso ook. Dus heb ik gestemd voor diegene die met de grootste beker aan de haal gaat.
#35
Mijn visie erop. Albers is in mij ogen de betere coureur van de 2. Heeft in meer klasses gereden als Doornbos, en met genoeg goede resultaten. In de DTM heeft ie 't ook geschopt tot 't Mercedes fabriek team puur door talent, 't geld hebben ze namelijk niet nodig. Hoe die in de ''oude'' Mercedes terecht kwam daarbuiten gelaten. Albers heeft talent, anders kom je er gewoon niet.
Doornbos daarentegen heeft de uitstraling. Rijdt pas 3 a 4 jaar competitie, en doet het eigenlijk puur om de passie. Wilt niet zeggen dat het een slechte rijder is, maar mediageil moet ik 'm wel noemen. Puur en alleen door elke keer voor de camera te zeggen hoe leuk en spannend het wel niet is om tussen de andere 19 beste rijders van de wereld te rijden. Allemaal leuk en aardig maar naar 2 keer zeggen weten wij -het gewone klootjesvolk- het wel.
Albers daar en tegen is racer puur sang, zegt tegen de media wat ie moet zeggen doet zijn PR omdat het erbij hoort. Maar houdt zich voor de rest stil.....
En Albers was al jaren bezig met de F1, doet al sinds zijn jeugd 't werk om er ook te komen. En heeft het in mijn ogen ook goed genoeg gedaan om het te redden.
Doornbos is er ook geraakt, maar heeft niet de hele tour gemaakt. Hij heeft gewoon het spelletje gehaald door met z'n mediageniekheid (om het maar zo te noemen) sponsors aan te trekken, en zo 'n stoeletje te bemachtigen.

Ik denk dan ook dat Albers wel eens de gene is die verder komt in de F1 dan Doornbos.

Wijze woorden van 'n Nederlander die er neutraal tegenaan kijkt  :P
#36
Formule 1 forum / Re: Droomhuis Van Schumacher
15 juli 2005 - 19:40:42
Die jongen weet van gekkigheid niet meer wat te doen met zijn geld :S ;)
#37
Formule 1 forum / Re: Tot zover Sauber
24 juni 2005 - 21:18:24
Citaat van: Jasper op 24 juni 2005 - 15:42:15
Ach, wie kwam er dit seizoen al met een briljante strategie? Wat versta je onder een briljante strategie? Het is tegenwoordig allemaal 2 of 3 stops, dus veel marge om briljant uit de hoek te komen, is er niet echt.

Citaat van: Sinister op 22 juni 2005 - 18:00:53
Ze nemen nooit een risiko met een strategie door eens lekker gek te doen. Maar dat hebben we het afgelopen jaar eigenlijk bij niemand nog gezien.

;)
#38
Formule 1 forum / Re: Tot zover Sauber
23 juni 2005 - 19:22:09
Citaat van: Jasper op 22 juni 2005 - 22:45:20

@Sinister: in het begin van het seizoen kwam Sauber met een soort dubbeldekvleugels, ik bedoel maar, ze komen soms toch met iets origineels af? Als je een team neemt als BAR, wanneer kwamen die nog eens met iets origineels? Ferrari kan je de bargeboardkampioen noemen tegenwoordig, Renault heeft ook de dubbele voorvleugel, McLaren heeft z'n vikinghoorns, Williams z'n walrusneus vorig jaar. Allemaal leuke dingen, maar dat zijn ook zowat alle teams die met iets knap afkomen, want Red Bull, BAR, Toyota, Jordan en Minardi hebben volgens mij ook de laatste tijd niet veel meer ontwikkeld, al geloof ik dat het Minardi was dat enkele seizoenen geleden voor het eerst een lepelvormige voorvleugel testte (maar die uiteindelijk niet lang gebruikte, tot de topteams het idee overnamen).
Ik bedoelde niet alleen op gebied van ontwikkelen/snufjes maar ook qua strategie. Sauber heeft altijd een ''safe''-strategie, als je begrijpt wat ik bedoel. In mijn ogen komt 't over dat Sauber redelijk vooruit komt is dat Massa zich altij ergens tussen weet te wurmen tijdens de race, en niet dat ze een zo briljante strategie hebben waardoor ze plaatsen kunnen winnen. En die vleugel is alleen mee getest geworden, tis uiteindelijk nix geworden, al had ik 'm wel in Monaco verwacht.
#39
Formule 1 forum / Re: Tot zover Sauber
22 juni 2005 - 18:00:53
Jammer dat er weer een priveteams minder is, maar van de andere kant. Ik hoop dat het aardappel-gehalte van ze nu toch een beetje loskomt. Hoevaak hebben we iets gezien bij Sauber waar je van zegt: ''nou dat is nog eens origineel''. Ze nemen nooit een risiko met een strategie door eens lekker gek te doen. Maar dat hebben we het afgelopen jaar eigenlijk bij niemand nog gezien. En hopelijk komen ze wat vrijer over -aamgezien de pers zegt dat ze nogal stijf zijn daar-, en mag er eens een kijkje genomen worden in de keuken van Sauber (wat hoogst waarschijnlijk wel zal komen, aangezien BMW heel openlijk is tegen de pers). Eens kijken wat er gaat gebeuren met Villeneuve en Massa. Heidfeld ben ik al zo 100% zeker van dat ie gaat rijden volgend jaar voor ze, wie wordt nummer 2. Massa niet, die is heeft waarschijnlijk al iets op zak bij Ferrari. En of Villeneuve nu in het beeldje past bij BMW?? Maar zoals 't persbericht verteld: ''time will tell''.
#40
Formule 1 forum / Re: is nekeer echte f1 ze
20 juni 2005 - 19:54:58
Noe ver toch allemoal in 't plat beginnuh te calle daan kin iech oag mit doon :P
#41
Formule 1 forum / Re: GP van U.S.
19 juni 2005 - 19:00:24
Citaat van: Satosan op 19 juni 2005 - 18:40:43
Citaat van: Sinister op 19 juni 2005 - 18:22:05
Stel (ik denk maar wat) mochten de Michelin teams niet starten, en de Bridgestones wel. Mochen die dan hun derde rijder inzetten met de derde wagen? Zodat de grid toch wat gevulder is? Of moet dit op voorhand van het weekend al bekend zijn willen deze jongens mogen rijden?

Zou wel goeie zijn, 2 Nederlanders op de grid die bestaat uit 9 wagens.

Waar haal je 9 wagens vandaan??, Minardi heeft geen 3de rijder, en Ferrari ook niet..
Ferrari zal vast en zeker wel aanwezig zijn met derde rijder en auto, tot minardi die niet daar heeft heb ik niet aan gedacht.
#42
Formule 1 forum / Re: GP van U.S.
19 juni 2005 - 18:34:19
Citaat van: WebMachine op 19 juni 2005 - 18:32:08
Citaat van: Sinister op 19 juni 2005 - 18:22:05
Stel (ik denk maar wat) mochten de Michelin teams niet starten, en de Bridgestones wel. Mochen die dan hun derde rijder inzetten met de derde wagen? Zodat de grid toch wat gevulder is? Of moet dit op voorhand van het weekend al bekend zijn willen deze jongens mogen rijden?

Zou wel goeie zijn, 2 Nederlanders op de grid die bestaat uit 9 wagens.

3 Ferrari's op het podium :D
Die crasht, Doornbos 3de :P
#43
Formule 1 forum / Re: GP van U.S.
19 juni 2005 - 18:31:22
Citaat van: Tim C op 19 juni 2005 - 18:25:44
Stel, heb je dan een race?

Zie het al voor me, Doornbos wordt beschoudt als de snellere Jordan coureurs, Jordan is in de basis nog sneller dan Minardi. Doornbos achter MS en RB op het podium in zijn eerste GP.
#44
Formule 1 forum / Re: GP van U.S.
19 juni 2005 - 18:26:46


CitaatMichelin zal de zeven Formule 1-teams die zij voorziet van banden niet laten racen vandaag in Indianapolis. Dit liet Michelin weten in reactie op een bericht dat de FIA naar Michelin stuurde. In dat bericht liet de FIA weten dat Michelin niet met nieuwe banden hoeft te komen voor de race en dat er geen chicane in de laatste bocht van het circuit gemaakt wordt.

Dus als Michelin zegt er wordt niet gereden met onze banden dan mag dat ook niet? Lijkt me sterk, tis toch de keus aan een team om dat te doen, of niet? Of heeft Michelin het recht om de banden van de auto te halen als deze in het Parc Ferme staat?
#45
Formule 1 forum / Re: GP van U.S.
19 juni 2005 - 18:22:05
Stel (ik denk maar wat) mochten de Michelin teams niet starten, en de Bridgestones wel. Mochen die dan hun derde rijder inzetten met de derde wagen? Zodat de grid toch wat gevulder is? Of moet dit op voorhand van het weekend al bekend zijn willen deze jongens mogen rijden?

Zou wel goeie zijn, 2 Nederlanders op de grid die bestaat uit 9 wagens.