Feit blijft dat het al een tijdje publiek geheim was wat hij hier nu in de fax stelt.
Net zoals heel het BAR-debacle niet geheel uit de lucht kwam vallen.
Net zoals heel het BAR-debacle niet geheel uit de lucht kwam vallen.
Deze sectie stelt je in staat om alle bijdragen van dit lid te bekijken. Je kunt alleen de bijdragen zien waar je op dit moment toegang toe hebt.
Toon bijdragen MenuCitaat van: Raikkonen MASTER op 20 juni 2005 - 15:29:36
De eerste persoon die nu nog denkt dat hij de discussie kan oplossen door te zeggen dat Michelin de schuld treft, kom ik persoonlijk een van Jaspers schoenen voederen.
Citaat van: Luc op 20 juni 2005 - 13:46:49
Dit probleem is niet al een half jaar bekend. Michelin was erg competitief en als je kijkt naar McLaren, die hadden nooit een probleem met een band. En neen, die nurburgring flat spot was niet veroorzaakt door de band maar door een dom maneuver van een rijder.
Ze hebben de (nieuwe) asfalt laag onderschat, de kracht op de flanken van de band verkeerd berekend...en ja, het is ongelooflijk onvoorstelbaar dat dat kon gebeuren.
Als je nu echt denkt dat Michelin een risico wilde nemen, dan hadden ze als 'back up band' (wat trouwens niet bestaat maar iedereen hoort het nu graag omdat de man in Brussel dit verzonnen heeft) een klassieke geteste band meegebracht.
Michelin dacht op de goede weg te zitten en ze hebben zich schandelijk vergist.
Het is niet goed voor hun imago, laat dat duidelijk zijn, en deze blamage dragen ze de rest van hun leven mee.
Ze hadden het reglement helemaal niet moeten aanpassen. Lees even mijn gedacht op www.eze.be en je zal zien dat zelfs ik uit mijn luie stoel met een oplossing aankwam. Een waardige oplossing, daar ben ik zeker van, en een oplossing waardoor de Bridgestone runners een giga voordeel hadden gehad.
Maar neen, max wilde niet, hij wilde die boerkes van de GPWC eens een lesje leren, net zoals hij BAR al een lesje heeft willen leren.
Het ego max is te groot geworden.
Trouwens, Barcelona 94 is het circuit aangepast met een chicane. Waarom kon dat dan nu niet, mits een waardige straf voor de veroorzakers.
Dan hadden we een race gezien met twintig autos en geen domme vertoning die enkel aandacht kreeg om het commentaar...een talkshow maar geen race.
En weet je, Schumacher was mega gisteren, Barichello was mega gisteren. Knap dat ze niet uitbundig stonden te vieren.
En schnaider, dat die maar gauw gauw weer zijn boeltje verkoopt, met winst, want daar zit hij voor in F1. Niet voor de sport. En dat is bijzonder jammer. Want ware er niet het midland team, er was een chicane geweest...het duurde nog geen uur om die aan te leggen, en met enkel Ferraris op de grid, het ware er gekomen.
Bernie had er voor gezorgd maar ook Bernie heeft het ego van max onderschat. Zou hij nu beseffen dat die man de F1 aan het kapot maken is?
CitaatIk vrees dat je hier toch boven mijn petje praat, u mag uw sneer gerust verduidelijken hoor.
CitaatIdd dat was het probleem deze race, het ging allemaal te makkelijk voor Kimi, geen druk, alles onder controle,... en het is bekend dat in de f1 dan het meeste concentratie verlies voorkomt. Zeker op een vrij 'gewoon' parcours als Nürnbergring. Zet rond de Nürnbergring barriëres op een halve meter van het circuit en hij maakt die éne fout nooit. Kijk maar naar Monaco.
CitaatGeen andere bezigheden, privé problemen, geen echte contactkringen waarin je je hoogprofessionele kennis en passie voor de sport kan delen? ? ?Dus zoek je zelf daar miss wat praatpalen (lngs de snelwegen staan er bovendien ook nog een paar) en stop alsjeblief met die zielige vraag om aandacht en erkenning naar je fantastische F1-beleving.
Citaat van: DoefieF1
Constant van coureurs veranderen is ook niet goed hoor...
Page created in 0.054 seconds with 16 queries.