GP van U.S.

Gestart door Supermariobros, 14 juni 2005 - 08:32:14

« vorige - volgende »

Doefke

Ola,


Bij de analyse van Draco kan ik me ook 100% vinden. Michelin is nl de schuldige...shame on them.

Nu ff mijn reactie bespreken van gisteren: ik dacht eerst: 'amai, ze rijden allemaal !'
Toen kwam de opwarmronde, en één per één reden ze binnen. Ik dacht nog eerst: die michelins gaan andere banden steken...
Toen ik 6 wagens op de grid zag staan, dacht ik dat het een grpa was..teon gingen de lichten uit, .... ik ging neer van het lachen.
Ik heb zo af en toe is gezapt, en kmoest telken beginne lachen.

en als besluit: ik ben superblij met het resultaat! Echt zalig, de eerste overwinning van Ferrari, en meteen een dubbel!!!Zalig, en mannekes: het kampioenschap ligt terug open.
Stel je eens voor dat Ferrari beide titels nog meepakt naar Maranello...héhéhé

Kortom; ik heb genote van het spektakel, en voelde me vereerd om deze unieke grand prix mee te maken.
FERRARI RULES

davevreugde3b@hotmail.com

McChouffe

Citaat van: Doefke op 20 juni 2005 - 13:02:40
en als besluit: ik ben superblij met het resultaat! Echt zalig, de eerste overwinning van Ferrari, en meteen een dubbel!!!

Als Ferrarifan vind ik dit maar een holle zegen, zonder eer. Het is alleen mooi voor het kampioenschap.

Zouden er nog gevolgen zijn voor de teams die niet gereden hebben? Ik kan met niet voorstellen dat de sponsors blij zijn. Voor de FIA is de kous ook nog niet af.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Luc

#527
Ik vind het onvoorstelbaar dat mensen hoera kunnen roepen met dit gevalletje.

Zelfs als mijn team de titel zou pakken door een dergelijk debacle, ik zou me schamen.
Zoals Stoddart en zoals Michaël, die enorm sportief op de bovenste trap stond. Een man van mijn hart!

Ik denk dat er velen hier nog nooit een eurotje hebben uitgegeven om een race bij te wonen.

Kennissen van mij hebben een week vakantie genomen, zijn van Londen naar New York naar Indianapolis gevlogen, betaalden 180 dollar per nacht voor hun hotel (per persoon hé!), betaalden een dikke honderd dollar voor hun inkomtickets, betaalden honderden dollars aan taxi....totaal ruim zo'n een tweeduizend euro.
Denk je dat zij genoten hebben? Doefke? En ja, er zat een Ferrari fan bij. Maar hij is ook sportfan, misschien nog meer een fan van de sport dan van Ferrari.
Ik moest bijna kotsen toen ik die monteiro oen op het podium zag kruipen. Leve Stoddart dan, die alle scheldwoorden des werelds over de SBS6 kanalen kondig maakte.
Dit hele midland team is een regelrechte aanfluiting van onze sport. Die overgelopen rus is maar enkel geïnteresseerd in return on investment. Niet in de sport.

En max heeft ons allen een race ontnomen. Michelin krijgt de grootste zwarte piet, het kan niet genoeg gezegd worden, maar max heeft voor de zoveelste keer zijn ego laten primeren boven ons, de fans!
mijn gedacht op www.eze.be

Jasper

Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 22:35:48
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:34:25
Hmm, ik besef net iets: laten we het rustig aan doen...


Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 22:33:11
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:31:05
Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 22:29:33
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:27:00
Citaat van: jandr op 19 juni 2005 - 22:25:49
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:23:21
Citaat van: mike op 19 juni 2005 - 22:21:39
Citaat van: BenedictusXVII op 19 juni 2005 - 22:14:22
Citaat van: Jasper op 19 juni 2005 - 22:12:23
Als Ferrari nu het WK wint, is dat de schandaligste, meest omstreden titel die ze ooit halen en ooit zullen halen. Tenminste als het met kleine voorsprong gebeurt.
Hola, bij sommigen moet je het er echt in drummen dat MICHELIN in de fout is gegaan. Als Ferrari dankzij dit de titel zou nemen zou het enige schandalige zijn dat Michelin haar teams op dergelijke manier te kakken heeft gezet.

Omstreden, dat wel.

Inderdaad. Zoals ik eerder vandaag al schreef:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7624.msg161630#msg161630


Moet ik blijven duidelijk maken dat het hier niet de fout is van de Michelin-teams of gaan jullie het gewoon nooit snappen?

Als morgen de remmen van Ferrari ontploffen dan is dat ook hun schuld niet maar dan zulllen ze wel uitvallen en geen punten scoren, als daardoor iemand anders wint of een podium haalt, is dat dan schandalig?????????
Dat zijn dan de remmen die Ferrari zelf maakt die ontploffen, dus is dat wel hun eigen schuld.

Man man man, wat een stel kleuters.... weet je nu nog niet dat de teams zelf geen remmen maken????
Dat is dan toch maar het geval vanaf dit seizoen. Het staat in de voorstellen voor 2008 dat iedereen dezelfde remmen krijgt, en daaruit versta ik wel dat nu iedereen zijn remmen zelf maakt hoor.

Dus nu maken de teams hun banden zelf want vanaf 2008 gaan ze allemaal met dezelfde rijden, wat een logica!!!!!!
;D ;D Da's een goei. Dat is dus een helemaal verschillende situatie want bij mijn weten zijn er geen twee remmenleveranciers.

Blijkbaar is uw technische kennis van de Formule 1 beneden alle peil, ik ga er dan ook geen woorden meer aan vuil maken. Beschamend.
Goh zeg, ik voel de schaamte, ik wist niet dat iedereen met dezelfde remmen reed, wat een schande, ik durf me niet vertonen. Net zoals Roel zich niet meer durft te vertonen sinds hij het woord Nürburgring verkeerd spelde.

Ik stel voor dat je eigenlijk gewoon weg blijft van dit forum want hier zitten alleen maar mensen die er niets van kennen, voor een forum voor feilloze goden moet je nog maar eens gaan zoeken...

Draco

Maar Luc, wat had er dan moeten gebeuren?

Kunstmatig een race in elkaar flansen waarvan de uitslag allesbehalve vast zou liggen? Ik kan me niet inbeelden dat dit goed is voor de sport. Het enige voordeel dat zoiets zou hebben, is dat het gebakkelei achteraf gebeurt en niet voor de ogen van 130 000 F1-fans.

Het is juist dat het gisteren een absurde vertoning was en iedereen die het tegendeel beweert, kent niets van Formule 1.

Ik zie echter niet goed in wat er wel had moeten gebeuren. Nu is de GP gevolgd naar de letter van het reglement. Als je hieraan iets zou veranderen dan is het einde echt zoek. Ik neem niet graag het woord precedent in de mond maar deze keer is het echt wel op zijn plaats.

Het is natuurlijk onbegrijpelijk dat men geen akkoord vindt en de fans gewoon laat stikken, maar het was onvermijdelijk. Vanaf het moment dat Michelin zo grof in de fout ging door met verkeerde banden aan te komen (ik weiger het woord blunder in de mond te nemen, want de problemen waren reeds een volledig jaar duidelijk), was de GP gecompromitteerd.

Snel, snel een halfgare oplossing zoeken, lijkt me niet de beste oplossing.

Jasper

Citaat van: Jean Todt op 19 juni 2005 - 23:04:09
Zoveel zever heb ik nog nooit gelezen.

Wie test er de Michelin banden?  Wie bepaald of een band goed of niet goed is?  Wie bepaalt dus welke banden Michelin maakt? 

De teams, dus al die zever hiervoor, ni onnozel doen hé.
Franky Loosvelt: zever... gezever!
't Is Michelin die de band maakt en misschien heb je nog niet door dat er voor elk circuit andere banden zijn, en blijkbaar hebben ze de banking onderschat bij Michelin, in ieder geval zijn het niet de teams die in de fout zijn gegaan maar wel Michelin, dat is toch simpel en duidelijk?

Luc

Citaat van: Draco op 20 juni 2005 - 13:31:46
Maar Luc, wat had er dan moeten gebeuren?

Kunstmatig een race in elkaar flansen waarvan de uitslag allesbehalve vast zou liggen? Ik kan me niet inbeelden dat dit goed is voor de sport. Het enige voordeel dat zoiets zou hebben, is dat het gebakkelei achteraf gebeurt en niet voor de ogen van 130 000 F1-fans.

Het is juist dat het gisteren een absurde vertoning was en iedereen die het tegendeel beweert, kent niets van Formule 1.

Ik zie echter niet goed in wat er wel had moeten gebeuren. Nu is de GP gevolgd naar de letter van het reglement. Als je hieraan iets zou veranderen dan is het einde echt zoek. Ik neem niet graag het woord precedent in de mond maar deze keer is het echt wel op zijn plaats.

Het is natuurlijk onbegrijpelijk dat men geen akkoord vindt en de fans gewoon laat stikken, maar het was onvermijdelijk. Vanaf het moment dat Michelin zo grof in de fout ging door met verkeerde banden aan te komen (ik weiger het woord blunder in de mond te nemen, want de problemen waren reeds een volledig jaar duidelijk), was de GP gecompromitteerd.

Snel, snel een halfgare oplossing zoeken, lijkt me niet de beste oplossing.


Dit probleem is niet al een half jaar bekend. Michelin was erg competitief en als je kijkt naar McLaren, die hadden nooit een probleem met een band. En neen, die nurburgring flat spot was niet veroorzaakt door de band maar door een dom maneuver van een rijder.
Ze hebben de (nieuwe) asfalt laag onderschat, de kracht op de flanken van de band verkeerd berekend...en ja, het is ongelooflijk onvoorstelbaar dat dat kon gebeuren.

Als je nu echt denkt dat Michelin een risico wilde nemen, dan hadden ze als 'back up band' (wat trouwens niet bestaat maar iedereen hoort het nu graag omdat de man in Brussel dit verzonnen heeft) een klassieke geteste band meegebracht.
Michelin dacht op de goede weg te zitten en ze hebben zich schandelijk vergist.
Het is niet goed voor hun imago, laat dat duidelijk zijn, en deze blamage dragen ze de rest van hun leven mee.

Ze hadden het reglement helemaal niet moeten aanpassen. Lees even mijn gedacht op www.eze.be en je zal zien dat zelfs ik uit mijn luie stoel met een oplossing aankwam. Een waardige oplossing, daar ben ik zeker van, en een oplossing waardoor de Bridgestone runners een giga voordeel hadden gehad.
Maar neen, max wilde niet, hij wilde die boerkes van de GPWC eens een lesje leren, net zoals hij BAR al een lesje heeft willen leren.
Het ego max is te groot geworden.

Trouwens, Barcelona 94 is het circuit aangepast met een chicane. Waarom kon dat dan nu niet, mits een waardige straf voor de veroorzakers.

Dan hadden we een race gezien met twintig autos en geen domme vertoning die enkel aandacht kreeg om het commentaar...een talkshow maar geen race.

En weet je, Schumacher was mega gisteren, Barichello was mega gisteren. Knap dat ze niet uitbundig stonden te vieren.
En schnaider, dat die maar gauw gauw weer zijn boeltje verkoopt, met winst, want daar zit hij voor in F1. Niet voor de sport. En dat is bijzonder jammer. Want ware er niet het midland team, er was een chicane geweest...het duurde nog geen uur om die aan te leggen, en met enkel Ferraris op de grid, het ware er gekomen.
Bernie had er voor gezorgd maar ook Bernie heeft het ego van max onderschat. Zou hij nu beseffen dat die man de F1 aan het kapot maken is?
mijn gedacht op www.eze.be

Jasper

Citaat van: Doefke op 20 juni 2005 - 13:02:40
Ola,


Bij de analyse van Draco kan ik me ook 100% vinden. Michelin is nl de schuldige...shame on them.

Nu ff mijn reactie bespreken van gisteren: ik dacht eerst: 'amai, ze rijden allemaal !'
Toen kwam de opwarmronde, en één per één reden ze binnen. Ik dacht nog eerst: die michelins gaan andere banden steken...
Toen ik 6 wagens op de grid zag staan, dacht ik dat het een grpa was..teon gingen de lichten uit, .... ik ging neer van het lachen.
Ik heb zo af en toe is gezapt, en kmoest telken beginne lachen.

en als besluit: ik ben superblij met het resultaat! Echt zalig, de eerste overwinning van Ferrari, en meteen een dubbel!!!Zalig, en mannekes: het kampioenschap ligt terug open.
Stel je eens voor dat Ferrari beide titels nog meepakt naar Maranello...héhéhé

Kortom; ik heb genote van het spektakel, en voelde me vereerd om deze unieke grand prix mee te maken.
1 woord: zielig...

Vulture

Citaat van: Doefie op 20 juni 2005 - 12:25:34
Het was simpel: hadden de Michelin-wagens niet eens op de grid verschenen voor de opwarmronde dan was de race uitgesteld of in 't slechtste geval afgelast.

Het is een politiek steekspel geweest:

De FIA weigerde zijn ego aan te passen (zoals Luc het zo mooi verwoord), dus speelden ze blufpoker => "Precies of ze gaan niet starten zonder chicane..."
De teams hebben zich toch op de grid gezet, maar kwamen binnen om te laten zien dat ze meer durven dan alleen woorden te uiten aan het adres van de FIA.

De 1e schuldige is idd Michelin (amateuristisch), daarna FIA (konden gerust een chicane laten maken OF ze konden de teams laten binnenkomen na de 1e ronde om banden -uit Barcelona- te wisselen). Zowiezo hadden de Michelin teams een soort van straf gehad met die regeling, maar de FIA weigerde alles.

Hopelijk trekt Michelin zich niet terug dit seizoen, want dan moet iedereen met Bridgestones rijden, en dan is er maar 1 team bevoordeeld...yep, dat team  ::)
Close The World, Open The Next..

David

Wat zouden de reacties geweest zijn moest dit bij bridgestone gebeurt zijn? Zouden de andere teams dan nog een chicane hebben laten aanleggen? Want dan waren er toch zeker 14 auto's aan de start geweest en geen 6 zoals nu. Denkt het niet.

En ik hoop dat PS snel uit de f1 verdwijnt.

Jasper

Citaat van: Vulture op 20 juni 2005 - 14:09:14
Citaat van: Doefie op 20 juni 2005 - 12:25:34
Het was simpel: hadden de Michelin-wagens niet eens op de grid verschenen voor de opwarmronde dan was de race uitgesteld of in 't slechtste geval afgelast.

Het is een politiek steekspel geweest:

De FIA weigerde zijn ego aan te passen (zoals Luc het zo mooi verwoord), dus speelden ze blufpoker => "Precies of ze gaan niet starten zonder chicane..."
De teams hebben zich toch op de grid gezet, maar kwamen binnen om te laten zien dat ze meer durven dan alleen woorden te uiten aan het adres van de FIA.

De 1e schuldige is idd Michelin (amateuristisch), daarna FIA (konden gerust een chicane laten maken OF ze konden de teams laten binnenkomen na de 1e ronde om banden -uit Barcelona- te wisselen). Zowiezo hadden de Michelin teams een soort van straf gehad met die regeling, maar de FIA weigerde alles.

Hopelijk trekt Michelin zich niet terug dit seizoen, want dan moet iedereen met Bridgestones rijden, en dan is er maar 1 team bevoordeeld...yep, dat team ::)
Michelin heeft genoeg contracten die alles samen veel te veel zouden kosten om tijdens een seizoen op te zeggen denk ik.

IVY440

Oke, na een uurtje lezen mijn gedacht over de historische GP van Indy 2005.
Op voorhand een ding: ik ben een Schumacher fan maar dat heeft met deze post niks te maken, dit komt van een neutrale F1 freak.
Vooraf: Michelin is de enige boosdoener in het hele spel met ook een belangrijke rol voor de FIA. De FIA wou per se de bandenregel. Na de discussie over Kimi op de Nurbugring is dit het echte probleem van de bandenregel. Maar Michelin ging ook meermaals de fout in :
1) door niet in te zien dat alleen Toyota problemen had
2) door niet te snappen dat zelfs een ernstig ongeval in Turn 13 (zoals dat van Ralf deze keer) toch niet al te veel schade aangericht heeft door de nieuwe (verbeterde) bescherming in Turn 13.
3) door maar 1 compound beschikbaar te hebben terwijl ze er wel 2 moeten bijhebben (minstens 1 die de volledige race afstand zonder problemen aankan, dan wel met mindere prestaties)
4) door een zuivere machtsgreep te plegen tegen de FIA. "Als we ons goesting niet krijgen (lees de chicane of de nieuwe banden) dan doen we niet mee want we zijn toch in de meerderheid".

Race zelf: Uniek zicht met 6 wagens op de grid
::) Mooie actie van Schumi op Barrichello die iets te optimistisch toch de 1e plaats terug wou. Super van Monteiro die me nu toch aan het overtuigen is dat hij beter is dan Kathikeyan. Podiumceremonie: leuk voor Monteiro, voor de rest ook maar flauwe zever.

Algemene conclusie: maat voor niets, kampioenschap kan nog voor Ferrari, Michelin pleegt coup maar haalt ongelijk. Voor mijn part mogen ze Michelin zwaar straffen, alleen geeft dat een nadeel voor de teams wat de mindere kant is. Anders mochten ze gerust Michelin uit de F1 gooien

Jasper

Citaat van: IVY440 op 20 juni 2005 - 14:15:15
Oke, na een uurtje lezen mijn gedacht over de historische GP van Indy 2005.
Op voorhand een ding: ik ben een Schumacher fan maar dat heeft met deze post niks te maken, dit komt van een neutrale F1 freak.
Vooraf: Michelin is de enige boosdoener in het hele spel met ook een belangrijke rol voor de FIA. De FIA wou per se de bandenregel. Na de discussie over Kimi op de Nurbugring is dit het echte probleem van de bandenregel. Maar Michelin ging ook meermaals de fout in :
1) door niet in te zien dat alleen Toyota problemen had
2) door niet te snappen dat zelfs een ernstig ongeval in Turn 13 (zoals dat van Ralf deze keer) toch niet al te veel schade aangericht heeft door de nieuwe (verbeterde) bescherming in Turn 13.
3) door maar 1 compound beschikbaar te hebben terwijl ze er wel 2 moeten bijhebben (minstens 1 die de volledige race afstand zonder problemen aankan, dan wel met mindere prestaties)
4) door een zuivere machtsgreep te plegen tegen de FIA. "Als we ons goesting niet krijgen (lees de chicane of de nieuwe banden) dan doen we niet mee want we zijn toch in de meerderheid".

Race zelf: Uniek zicht met 6 wagens op de grid
::) Mooie actie van Schumi op Barrichello die iets te optimistisch toch de 1e plaats terug wou. Super van Monteiro die me nu toch aan het overtuigen is dat hij beter is dan Kathikeyan. Podiumceremonie: leuk voor Monteiro, voor de rest ook maar flauwe zever.

Algemene conclusie: maat voor niets, kampioenschap kan nog voor Ferrari, Michelin pleegt coup maar haalt ongelijk. Voor mijn part mogen ze Michelin zwaar straffen, alleen geeft dat een nadeel voor de teams wat de mindere kant is. Anders mochten ze gerust Michelin uit de F1 gooien
Over de fouten van Michelin:
1) Wie ben jij om beter te weten dan Michelin wie problemen had en wie niet? Er was een probleem met de structuur van de band en dus voor elk team geldig.
2) Je krijgt de keuze: racen en 33% kans op en gewonde, 1% kans op een dode, of niet racen en 0% kans op gewonden. Ik ga alvast voor het eerste, het is trouwens niet omdat bocht 13 het zwaarst was, dat de band het per se ook daar zou begeven.
3) Nogmaals zoals punt 1, Michelin had goed genoeg 2 compounds beschikbaar. Je slaat de bal mis. Michelin dacht van beide bandensoorten dat ze de race konden uitrijden. Ze nemen niet expres twee bandensoorten mee die niet de race kan uitrijden, is dat zo moeilijk? De ene soort was harder dan de andere, maar de verticale structuur was hetzelfde.
4) Niks machtsgreep. Gewoon gezegd dat de fans met lege handen zouden achterblijven als er geen extra veiligheidsmaatregelen zouden komen.

En Michelin is al gestraft.

McChouffe

Citaat van: IVY440 op 20 juni 2005 - 14:15:15
1) door niet in te zien dat alleen Toyota problemen had
2) door niet te snappen dat zelfs een ernstig ongeval in Turn 13 (zoals dat van Ralf deze keer) toch niet al te veel schade aangericht heeft door de nieuwe (verbeterde) bescherming in Turn 13.

1) Als het alleen Toyota was, had Michelin heus niet tegen 7 teams gezegd dat ze niet mochten racen.

2) Het is niet omdat het ongeval van Ralf niet zoveel schade heeft aangericht, dat het altijd zo is. Wat als een wagen een hoop andere meeneemt in zijn crash?

Het was de correcte beslissing van Michelin. Ze zijn in de fout gegaan en hebben een beslissing moeten nemen die hun imago serieus gedeukt heeft.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Draco

#539
Citaat van: Luc op 20 juni 2005 - 13:46:49

Dit probleem is niet al een half jaar bekend. Michelin was erg competitief en als je kijkt naar McLaren, die hadden nooit een probleem met een band. En neen, die nurburgring flat spot was niet veroorzaakt door de band maar door een dom maneuver van een rijder.
Ze hebben de (nieuwe) asfalt laag onderschat, de kracht op de flanken van de band verkeerd berekend...en ja, het is ongelooflijk onvoorstelbaar dat dat kon gebeuren.

Als je nu echt denkt dat Michelin een risico wilde nemen, dan hadden ze als 'back up band' (wat trouwens niet bestaat maar iedereen hoort het nu graag omdat de man in Brussel dit verzonnen heeft) een klassieke geteste band meegebracht.
Michelin dacht op de goede weg te zitten en ze hebben zich schandelijk vergist.
Het is niet goed voor hun imago, laat dat duidelijk zijn, en deze blamage dragen ze de rest van hun leven mee.

Ze hadden het reglement helemaal niet moeten aanpassen. Lees even mijn gedacht op www.eze.be en je zal zien dat zelfs ik uit mijn luie stoel met een oplossing aankwam. Een waardige oplossing, daar ben ik zeker van, en een oplossing waardoor de Bridgestone runners een giga voordeel hadden gehad.
Maar neen, max wilde niet, hij wilde die boerkes van de GPWC eens een lesje leren, net zoals hij BAR al een lesje heeft willen leren.
Het ego max is te groot geworden.

Trouwens, Barcelona 94 is het circuit aangepast met een chicane. Waarom kon dat dan nu niet, mits een waardige straf voor de veroorzakers.

Dan hadden we een race gezien met twintig autos en geen domme vertoning die enkel aandacht kreeg om het commentaar...een talkshow maar geen race.

En weet je, Schumacher was mega gisteren, Barichello was mega gisteren. Knap dat ze niet uitbundig stonden te vieren.
En schnaider, dat die maar gauw gauw weer zijn boeltje verkoopt, met winst, want daar zit hij voor in F1. Niet voor de sport. En dat is bijzonder jammer. Want ware er niet het midland team, er was een chicane geweest...het duurde nog geen uur om die aan te leggen, en met enkel Ferraris op de grid, het ware er gekomen.
Bernie had er voor gezorgd maar ook Bernie heeft het ego van max onderschat. Zou hij nu beseffen dat die man de F1 aan het kapot maken is?


Ik blijf zo'n chicane allesbehalve een goede oplossing vinden. Voor hetzelfde geld had je evengoed in bocht 13 een permanente gele vlag situatie kunnen inlassen. Het blijft me allemaal te kunstmatig en te zeer paniekvoetbal zoals in Barcelona '94. Problemen met de banden worden daarmee mijns inziens niet volledig opgelost. Ik ben nog altijd van mening dat Michelin het enkel aanhaalde om de meubelen nog enigszins te redden.

Natuurlijk heb je wel ergens een punt. De fans zijn genadeloos in de steek gelaten en er had een oplossing MOETEN komen. De F1-bonzen hadden uit hun cocon moeten stappen en tot een vergelijk komen.

Alleen, soms moet je je er bij neerleggen dat de zaken niet gaan zoals je gewild had. Sommige dingen zijn niet uit de weg te gaan. Het debacle van gisteren hoort voor mij in die categorie thuis. Men heeft nu eenmaal twee partijen die hierin lijnrecht tegenover staan. Je weet gewoon dat je in een patstelling zit. Langs de ene kant het ego van Max en langs de andere kant de ongelofelijke arrogantie van Michelin die meent te kunnen bepalen hoe het circuit er voor hen hoort uit zien om te kunnen rijden. Het spijt me, maar in zo'n discussie kies ik automatisch voor diegenen die geen fouten hebben gemaakt.

B.T.W.: Voor mij hoort Stoddart in dezelfde categorie thuis als Schnaider, hoor. Hij beweert nu dat hij gisteren reed omdat Jordan reed. Komaan zeg!! Hoe hypocriet kan je zijn.