François Cévert

Gestart door Doefie, 11 januari 2008 - 05:20:11

« vorige - volgende »

janke

#15
Mooi leesvoer Doefie. Niks mis mee. En over die waarzegster staat zo'n beetje in elk geschiedenisboek over coureurs en teams. Niets raars/vreemds aan. Nostradamus verspelde ook zaken die uitkwamen. En Cévert reed  in 1970 in een March 701 rond samen met Stewart.  Die kreeg later de beschikking over de eerste Tyrrell nl. de 001 in dat jaar.
P.S.
Het gaat hier over Cévert, en dat "verhaaltje"  is maar bijzaak.
Some things are too important to be left in the past.

Doefie

Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2008 - 17:30:22
Sja, maar achteraf kan je veel zeggen hé. Ik wil het allemaal wel geloven, maar als ze het nu vooraf hadden bekend gemaakt, had het geloofdwaardiger geweest hé...

Terug naar 1966 reizen en het dan nog is opnieuw gaan vertellen op het internet dat toen nog niet bestond ? Gaat moeilijk he ;)

Jasper

Dat zegt hij toch ook? Als, dan. Maar nu is dat niet op voorhand bekendgemaakt en dat maakt het niet zo geloofwaardig. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 15 januari 2008 - 01:08:04
Citaat van: Ferrari 2008 op 14 januari 2008 - 17:30:22
Sja, maar achteraf kan je veel zeggen hé. Ik wil het allemaal wel geloven, maar als ze het nu vooraf hadden bekend gemaakt, had het geloofdwaardiger geweest hé...

Terug naar 1966 reizen en het dan nog is opnieuw gaan vertellen op het internet dat toen nog niet bestond ? Gaat moeilijk he ;)
Het gaat er gewoon om dat na iemands dood gaan zeggen dat het voorspeld was, niet erg geloofwaardig is. Als men nu net nadat ze naar die waarzegster waren geweest, zo'n zaken hadden bekend gemaakt, had het iig veel geloofwaardiger geweest. Als jij morgen sterft kan ik ook zeggen dat ik 10 jaar geleden met een foto naar een waarzegster ben geweest en dat die heeft gezegd dat je je 20ste verjaardag niet zou halen, dat die zij dat je in een winnend team aan een wk karting zou hebben deelgenomen en ook nog eens heeft gezegd dat je mee zou helpen aan een site omtrent F1. Ik denk niet dat er velen zijn die me zouden geloven, wat niet wil zeggen dat het niet waar kan zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Doefie

Wie van ons weet dat het toen niet geweten was? Niemand van wie hier op het forum rondloopt volgde toen al Formule 1... Ga je het Cévert zelf vragen, of zijn ouders? ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Doefie op 15 januari 2008 - 16:42:40
Wie van ons weet dat het toen niet geweten was? Niemand van wie hier op het forum rondloopt volgde toen al Formule 1... Ga je het Cévert zelf vragen, of zijn ouders? ;)
Mja, persberichten zijn de enige zaken die zoiets kunnen bewijzen hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Citaat van: Doefie op 15 januari 2008 - 16:42:40
Wie van ons weet dat het toen niet geweten was? Niemand van wie hier op het forum rondloopt volgde toen al Formule 1... Ga je het Cévert zelf vragen, of zijn ouders? ;)
Nee, maar "iemand heeft het gezegd dus zal het wel waar zijn want je kan niet bewijzen dat het niet waar is" zou ook wel een vrij domme houding zijn. Ik kan ook beweren dat ik 10 jaar geleden een visioen heb gehad dat Räikkönen op hallucinante wijze wereldkampioen zou worden in 2007, maar daarom is dat nog niet geloofwaardig...

Doefie

Citaat van: Jasper op 15 januari 2008 - 22:00:27Nee, maar "iemand heeft het gezegd dus zal het wel waar zijn want je kan niet bewijzen dat het niet waar is" zou ook wel een vrij domme houding zijn.

How how, lees wat er staat. Dat heb ik nooit gezegd dat het wel waar moét zijn en van die bewijzen enz. Ik zeg alleen dat wij nooit nooit zullen weten of het zo is geweest of niet, daarmee beweer ik niet dat het wel zo moet geweest zijn he.

Tim C

Citaat van: Ferrari 2008 op 15 januari 2008 - 19:30:20
Citaat van: Doefie op 15 januari 2008 - 16:42:40
Wie van ons weet dat het toen niet geweten was? Niemand van wie hier op het forum rondloopt volgde toen al Formule 1... Ga je het Cévert zelf vragen, of zijn ouders? ;)
Mja, persberichten zijn de enige zaken die zoiets kunnen bewijzen hé ;)
Eh? ???

Jasper

Citaat van: Doefie op 15 januari 2008 - 22:12:50
Citaat van: Jasper op 15 januari 2008 - 22:00:27Nee, maar "iemand heeft het gezegd dus zal het wel waar zijn want je kan niet bewijzen dat het niet waar is" zou ook wel een vrij domme houding zijn.

How how, lees wat er staat. Dat heb ik nooit gezegd dat het wel waar moét zijn en van die bewijzen enz. Ik zeg alleen dat wij nooit nooit zullen weten of het zo is geweest of niet, daarmee beweer ik niet dat het wel zo moet geweest zijn he.
Nee sorry, dat bedoelde ik niet, ik stelde gewoon het tegenovergestelde voor. ;)