Veranderingen 2008

Gestart door KVDracer, 12 januari 2008 - 11:02:27

« vorige - volgende »

scho0634

Citaat van: Jasper op 13 januari 2008 - 23:07:14
Mij is het voor alle duidelijkheid niet puur te doen om de snelheid. TC vind ik ook slecht voor de F1 en maakt de sport ook sneller, maar daar gaat het nu niet om. Of je nu schakelt met klepjes aan je stuur of door een pookje aan te tikken, wat is het verschil? En die pook ziet er niet uit in een cockpit.
Smaken verschillen maar ik vond het altijd wel stoer staan dat die gasten in de jaren 80 met 250 kmh continu hun hand van het stuur haalden om het pookje om te halen. Ik vond het er juist wel leuk uitzien.

janke

#16
Ben ik met je eens. De enigste keer als ze nu een hand van het stuur halen is om de middelvinger op te steken.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper

Bwa, als dat gebeurt, staat het ook wel leuk vind ik. :P (vooral de situatie die erop voorafgegeaan is dan)

Maar serieus: ik vind niet dat rijders in het midden van een bochtencombinatie hun handen van hun stuur moeten halen om te schakelen. Als je de mogelijkheid hebt om het veilig te doen en beide handen op het stuur te houden, dan moet je die mogelijkheid gebruiken. En ik blijf klepjes achter het stuur cool vinden, ik droom er altijd van om ook met zo'n auto te rijden. :P

Doefie

Citaat van: Jasper op 15 januari 2008 - 01:47:57
...  ik droom er altijd van om ook met zo'n auto te rijden. :P

Hehe na-aper, droomt gij ook al van Formule 1? ;D