Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

meatball

Citaat van: Jasper op 30 oktober 2007 - 20:07:37
Als Alonso naar Williams gaat, scheer ik me kaal.
Deze uitspraak zou ik zelf niet durven doen :)
In de f1 weet je immers nooit
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

Citaat van: meatball op 30 oktober 2007 - 21:10:07
Citaat van: Jasper op 30 oktober 2007 - 20:07:37
Als Alonso naar Williams gaat, scheer ik me kaal.
Deze uitspraak zou ik zelf niet durven doen :)
In de f1 weet je immers nooit
Jasper heeft al meer van die zogezegde straffe uitspraken gedaan, maar hij houdt het steeds bij de onmogelijke dingen. Hij zou dit bijvoorbeeld nooit over reanult durven zeggen :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 oktober 2007 - 19:15:31
Wat je zegt is waar Bogie, hij heeft 5 opties, maar in feite zijn er maar 2 realistisch hé, Alonso gaat niet naar een team als Williams, red Bull of toyota willen. (Als je het mij vraagt tenminste, ik zou het niet doen ;))

Inderdaad, dit zijn de geruchten die circuleren.
Een team zou wel enorm kunnen profiteren van een coureur als Alonso, hij weet wat een wagen nodig heeft om snel te zijn (hij zorgt er voor dat ze al 6 tienden sneller zijn).
Hetzelfde voor Williams, ze verwachten enorm veel van hun wagen in 2008, overmoed of niet. Als die wagen er daadwerkelijk komt, kan Alonso mooie dingen tonen.
Al denk ik, net als U dat enkel Renault en McLaren serieus kunnen worden genomen.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

amp

Een tijdje geleden verklaarde Hamilton dat hij Alonso niet meer als teammaat wou in 2008 en nu beweert hij er geen problemen mee te hebben mocht Alonso zijn teammaat blijven. 'k vind het een beetje raar.. zou het zijn omdat ie toch bij McLaren blijft ?

http://f1.gpupdate.net/nl/nieuws/2007/10/30/hamilton-wil-alonso-wel-als-teammaat-houden/

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 30 oktober 2007 - 21:49:39
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 oktober 2007 - 19:15:31
Wat je zegt is waar Bogie, hij heeft 5 opties, maar in feite zijn er maar 2 realistisch hé, Alonso gaat niet naar een team als Williams, red Bull of toyota willen. (Als je het mij vraagt tenminste, ik zou het niet doen ;))

Inderdaad, dit zijn de geruchten die circuleren.
Een team zou wel enorm kunnen profiteren van een coureur als Alonso, hij weet wat een wagen nodig heeft om snel te zijn (hij zorgt er voor dat ze al 6 tienden sneller zijn).
Hetzelfde voor Williams, ze verwachten enorm veel van hun wagen in 2008, overmoed of niet. Als die wagen er daadwerkelijk komt, kan Alonso mooie dingen tonen.
Al denk ik, net als U dat enkel Renault en McLaren serieus kunnen worden genomen.

Williams was dit jaar middenmoot, na best of rest BMW. Logisch dat Williams zegt dat ze er veel van verwachten, geen enkele sponsor zou graag horen dat er geen verbetering in zicht is hé. Als je het mij vraagt zitten ze volgend jaar nog steeds 4de. waarmee ik dus ook wil zeggen dat Renault er niet veel van zal bakken.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 oktober 2007 - 22:41:43
Citaat van: bogief1 op 30 oktober 2007 - 21:49:39
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 oktober 2007 - 19:15:31
Wat je zegt is waar Bogie, hij heeft 5 opties, maar in feite zijn er maar 2 realistisch hé, Alonso gaat niet naar een team als Williams, red Bull of toyota willen. (Als je het mij vraagt tenminste, ik zou het niet doen ;))

Inderdaad, dit zijn de geruchten die circuleren.
Een team zou wel enorm kunnen profiteren van een coureur als Alonso, hij weet wat een wagen nodig heeft om snel te zijn (hij zorgt er voor dat ze al 6 tienden sneller zijn).
Hetzelfde voor Williams, ze verwachten enorm veel van hun wagen in 2008, overmoed of niet. Als die wagen er daadwerkelijk komt, kan Alonso mooie dingen tonen.
Al denk ik, net als U dat enkel Renault en McLaren serieus kunnen worden genomen.

Williams was dit jaar middenmoot, na best of rest BMW. Logisch dat Williams zegt dat ze er veel van verwachten, geen enkele sponsor zou graag horen dat er geen verbetering in zicht is hé. Als je het mij vraagt zitten ze volgend jaar nog steeds 4de. waarmee ik dus ook wil zeggen dat Renault er niet veel van zal bakken.

Je weet nog niet eens wie er bij beide gaat rijden. Laat staan dat je weet hoe hun auto's het gaan doen. Stel dat Alonso naar Renault zou gaan geef ik ze een goede kans op een aantal overwinningen.

bmwracing

en wat met barrichello?die gaat mogelijk naar super aguri.omdat die niet meer presteerd.

bogief1

Citaat van: bmwracing op 31 oktober 2007 - 09:55:18
en wat met barrichello?die gaat mogelijk naar super aguri.omdat die niet meer presteerd.

Had Aguri beide rijders niet bevestigd voor volgend jaar?
Alhoewel, zoals ik al zei, contracten zijn gemakkelijk te verbreken in de f1.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Jasper

Citaat van: Ferrari 2007 op 30 oktober 2007 - 21:23:40
Citaat van: meatball op 30 oktober 2007 - 21:10:07
Citaat van: Jasper op 30 oktober 2007 - 20:07:37
Als Alonso naar Williams gaat, scheer ik me kaal.
Deze uitspraak zou ik zelf niet durven doen :)
In de f1 weet je immers nooit
Jasper heeft al meer van die zogezegde straffe uitspraken gedaan, maar hij houdt het steeds bij de onmogelijke dingen. Hij zou dit bijvoorbeeld nooit over reanult durven zeggen :P
Dat klopt. :D Maar als hij naar Williams gaat, dan scheer ik het er echt af hoor. Het hangt nu toch in de weg voor mijn eigen.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 31 oktober 2007 - 22:18:12
Citaat van: Ferrari 2007 op 30 oktober 2007 - 21:23:40
Citaat van: meatball op 30 oktober 2007 - 21:10:07
Citaat van: Jasper op 30 oktober 2007 - 20:07:37
Als Alonso naar Williams gaat, scheer ik me kaal.
Deze uitspraak zou ik zelf niet durven doen :)
In de f1 weet je immers nooit
Jasper heeft al meer van die zogezegde straffe uitspraken gedaan, maar hij houdt het steeds bij de onmogelijke dingen. Hij zou dit bijvoorbeeld nooit over reanult durven zeggen :P
Dat klopt. :D Maar als hij naar Williams gaat, dan scheer ik het er echt af hoor. Het hangt nu toch in de weg voor mijn eigen.
Wees ni bang, daar houden we u wel aan ;)

Citaat van: 0634 op 30 oktober 2007 - 22:55:39
Je weet nog niet eens wie er bij beide gaat rijden. Laat staan dat je weet hoe hun auto's het gaan doen. Stel dat Alonso naar Renault zou gaan geef ik ze een goede kans op een aantal overwinningen.
Dat is inderdaad zo, maar door de motorbevriezing weet je redelijk veel, alles hangt af van het chassis.Ik geloof er niet in dat renault dit jaar gewonnen zou hebben met Alonso. Hoewel, misschien 1 keer, maar toch. Ik geloof er niet in dat Renault in 2008 voor de titel strijd ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 01 november 2007 - 08:23:54
Hoewel, misschien 1 keer, maar toch. Ik geloof er niet in dat Renault in 2008 voor de titel strijd ;)

Hoeveel mensen dachten dat niet in 2005 ...
Veel mensen (waaronder ik) hadden ook niet verwacht dat McLaren na al die mindere jaren zo goed zou presteren als dit jaar.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 01 november 2007 - 10:47:31
Citaat van: Ferrari 2007 op 01 november 2007 - 08:23:54
Hoewel, misschien 1 keer, maar toch. Ik geloof er niet in dat Renault in 2008 voor de titel strijd ;)

Hoeveel mensen dachten dat niet in 2005 ...
Veel mensen (waaronder ik) hadden ook niet verwacht dat McLaren na al die mindere jaren zo goed zou presteren als dit jaar.

Tsja, uiteraard, maar ik denk nu eenmaal wat ik denk :P Overigens had je in 2005 die motorenregel niet, die je verbiedt zware aanpassingen te doen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Wil iemand trouwens eens de klok juist zetten op dit forum , ze loopt een voor... ;)

Tim C

Dit weekend zou dat automatisch moeten gebeuren ;)

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 01 november 2007 - 08:23:54
Dat is inderdaad zo, maar door de motorbevriezing weet je redelijk veel, alles hangt af van het chassis.

Is  die al definitief dan?