Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Dat begrijp ik best, hij hoopt volgend seizoen weer van team te kunnen verwissleen. Hopelijk spannen de teams samen en zorgen ze ervoor dat hij de keuze heeft: 3 jaar of niets (oid).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Er zijn 2 topteams, Ferrari en McLaren. Bij geen van beide kan hij een stoel bemachtigen, de andere subtoppers zijn volzet.
Hij kan dus niet anders dan naar Renault gaan, maar daar kan hij z'n droom niet verwezenlijken. Nl: wereldkampioen worden in verschillende wagens.
Waarschijnlijk wil hij daardoor maar een 1-jarig contract om zo te zien welke (sub)toppers dan vrij komen in 2009.
Ik denk dat er verschillende contracten dan ten einde lopen. Kubica, Button, Barrichello(wie weet is Honda dan terug een subtopper met Brawn) DC en Webber, ...

Daarentegen staat dat continuiteit belangrijk is voor een team en kan ik ze dan ook heel goed begrijpen dat ze geen zo'n contract klaar leggen voor FA.

Hoe dan ook zal Alonso er als verliezer uitkomen denk ik, hoe langer hij wacht, hoe minder hij betrokken is bij de ontwikkeling.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Bovendien, welk team wil nu werken voor iemand die het sowieso na 1 seizoen alweer aftrapt? Logisch dat niemand hem wilt, het is geen goede stimulans om voor een titel te gaan als je weet dat hij dan met de titel naar een ander team zou trekken ...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

McChouffe

Citaat van: Ferrari 2007 op 28 november 2007 - 18:59:39
Bovendien, welk team wil nu werken voor iemand die het sowieso na 1 seizoen alweer aftrapt?

Hangt ervanaf hoeveel Alonso van zijn loon wil inleveren  ;)

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Ferrari 2010

Citaat van: McChouffe op 28 november 2007 - 19:50:32
Citaat van: Ferrari 2007 op 28 november 2007 - 18:59:39
Bovendien, welk team wil nu werken voor iemand die het sowieso na 1 seizoen alweer aftrapt?

Hangt ervanaf hoeveel Alonso van zijn loon wil inleveren  ;)
Oké, een team als Super Aguri zou hem misschien wel binnennemen, Toyota zou het denk ik ook wel doen in de hoop dat hij het naar zijn zin heeft en toch langer blijft. Maar de toppers en subtoppers (exclusief toyota dan), die denken wel anders denk ik (hoop ik :P), ze zitten overigens toch al vol (Toyota ook wel, maar een contract is daar niet veel waard).
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Ik denk echt dat Alonso aan het wachten is op de straf van renault,

meatball

Citaat van: alonsolover op 28 november 2007 - 21:38:23
Ik denk echt dat Alonso aan het wachten is op de straf van renault,

En dan ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 28 november 2007 - 22:38:28
Citaat van: alonsolover op 28 november 2007 - 21:38:23
Ik denk echt dat Alonso aan het wachten is op de straf van renault,

En dan ?

....weet Alonso of hij een heeeele lange vakantie kan boeken...of niet... ;)

meatball

Blijkbaar is Alonso onder dak.
Wie word zijn teammaat en wat doet de rest ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

_Makke_

Citaat van: meatball op 07 december 2007 - 22:43:39
Blijkbaar is Alonso onder dak.
Wie word zijn teammaat en wat doet de rest ?

Ik denk dat McLaren aan het wachten is wat er bij Renault gaat gebeuren. ALS Alonso niet naar Renault zou gaan, dan zou de line-up daar wel Piquet, Kovalainen zijn. De kans lijkt reëel dat Alonso naar Renault gaat, dus dan is het afwachten wie naast het zitje grijpt, ik heb een vermoeden dat het Kovalainen dan wel zal zijn. Die dan op zijn beurt naar McLaren zal verhuizen. Blijft Kovalainen, dan zie ik Pedro/Gary het 2de zitje innemen bij McLaren. Voor de rest zal er dan wel niet veel meer gebeuren, behalve dan het zitje naast Sutil bij Force India dat nog opgevuld moet worden.