Silly season

Gestart door bogief1, 29 september 2007 - 13:37:04

« vorige - volgende »

TimoGlockfan

Citaat van: Tim op 18 oktober 2007 - 21:49:25
Ik zie in Glock nog steeds geen F1 materiaal. Met moeite haalt hij een titel in een zwak GP2 jaar...

Plus, heeft Toyota niet meer nood aan iemand met ervaring in plaats van een overjaarse rookie?
Overjaars zou ik hem met zijn 24 niet noemen en reed ook nog maar 1 gp he, waar ie meteen een punt pakte.
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Altijd het volledige verhaal erbij zetten:

In een GP met 6 uitvallers en 4 diskwalificaties.

Mijn grootste probleem met Glock blijft nog altijd, en dat gaf hij zelf toe, dat hij amper de titel in de GP2 kon halen. En dat in een zwak jaar.

TimoGlockfan

Nelsinho Piquet, heeft die dan zoveel bewezen?
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Noem ik Piquet dan?

scho0634


_Makke_

Ik denk nu ook niet dat Glock het talent heeft om het echt te maken. Maar hij mag me het tegendeel bewijzen.

scho0634

Citaat


Mallya bevestigt contract Rodríquez
Adrian Sutil kijkt verder


[20-10] Maanden is er geheimzinnig over gedaan, maar nieuwe eigenaar Vijay Mallya windt er geen doekjes om. Tegenover FORMULE 1 RaceReport bevestigt de Indiër dat naast Adrian Sutil ook Roldan Rodríquez een contract heeft voor 2008.


Sutil overweegt overstap naar ander team.Rodríquez werd eerder dit jaar al genoemd als opvolger van Christijan Albers. Later ging het hardnekkige gerucht dat de GP2-coureur voor volgend seizoen is vastgelegd. Niemand bij Spyker wilde dat bevestigen. Mallya vertelt het tussen neus en lippen door.

,,We hebben naast Adrian ook een contract met Rodríquez. De enige kink in de kabel is dat hij nog geen superlicentie heeft. Krijgt hij die niet, dan rijdt hij niet. Dat heb ik natuurlijk niet in de hand."

Op de suggestie dat een contract in de Formule 1 niet altijd veel waarde heeft, zei hij: ,,Dat contract is afgesloten voordat ik bij het team betrokken was. Maar ik run dit team op professionele wijze, dus zal dat contract nageleefd worden."

De kans is dus erg groot dat de Spanjaard volgend jaar zijn Formule 1-debuut maakt, aangezien Adrian Sutil zijn andere opties bekijkt.

Manager Manfred Zimmerman verklaarde in Brazilië dat Sutil meerdere opties heeft. ,,Er is veel belangstelling voor Adrian. Het is fijn dat we de zekerheid hebben van een contract bij Spyker, maar je kunt het ons niet kwalijk nemen dat we verder kijken."


Voor alle Alonso fans; Weer een Spanjaard! ;)


Tim C

En weer zo eentje met een grote zak geld ter compensatie van zijn slechte resultaten...

TimoGlockfan

Yoong was daar eigenlijk het schoolvoorbeeld van. :-X
Timo's nieuwe helm.

Tim C

Oh goed, want zo is dat bij niemand anders ook het geval? ::)

bogief1

Zowat het gans veld wacht op Alonso.
Hij kan naar:

Williams, die dan zou ruilen met Rosberg
Red Bull, Webber verhuist dan naar Renault
Toyota, peulshil met hun budget
Renault, Nieuw huwelijk met Flavio en Kovalainen kan zo naar mclaren
Of dan toch maar bij Mclaren blijven?

Opvallend hoeveel een contract zegt in de formule 1.

Ik gok op Renault  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Wat je zegt is waar Bogie, hij heeft 5 opties, maar in feite zijn er maar 2 realistisch hé, Alonso gaat niet naar een team als Williams, red Bull of toyota willen. (Als je het mij vraagt tenminste, ik zou het niet doen ;))
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Williams zou ik wel leuk vinden. Is toch een team met een enorme historie die misschien een enorme boost zou kunnen krijgen van het contracteren van een grote naam. Zowel sportief als financieel.

Jasper

Als Alonso naar Williams gaat, scheer ik me kaal.

scho0634

Citaat van: Jasper op 30 oktober 2007 - 20:07:37
Als Alonso naar Williams gaat, scheer ik me kaal.

Dat kan je nou wel zeggen, maar wij kunnen dat niet controleren. Of je moet ff een webcammetje aanschaffen.

En trouwens, misschien ben je nu al wel een kale vent. ;)