Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

Jasper

Een team dat bereid is te geloven dat de Toyota gewoon een kutwagen is, en zo moeilijk is dat niet te geloven. :)

Karre

hebben jullie wat tegen die man? die heeft toch in het verleden genoeg bewezen dat hij kan rijden, hij koos voor toyota en dat was idd een foute keuze ( al was zijn eerste seizoen daar allesbehalve slecht ). Ik heb in dit topic al eerder een post gemaakt met een link naar een youtube filmpje van ralf schumacher. als je dit zou bekijken zou je zien dat hij echt niet de slechte coureur is die jullie laten uitschijnen.

meatball

Hij was mischien redelijk ,zeker niet meer dan dat,zo zijn er veel.
Maar wat belangrijker is,hij is op zijn retour,dat overkomt elke sportman vroeg of laat.
Er zijn er nu betere zijn tijd is voorbij.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

toch hoop ik dat hij nog 1 jaar kan bewijzen wat ik denk dat hij nog waard is...

Tim C

Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 20:58:37
dank u meatball, Tim als je iemand anders dan piquet (die letterlijk zei dat hij het volgende seizoen in een competitieve wagen WIL rijden) weet voor het plaatsje van Alonso op te vullen, graag. want die piquet is al even arrogant als die etter van een Alonso!
Iemand die vijf seconden nadenkt weet dat Renault Piquet nooit naar McLaren zal laten gaan, komt daar bovenop dat Piquet een groot onbekend risico is voor McLaren...

Jasper

Inderdaad, Piquet gaat niet naar McLaren. Als Alonso al weg zou aan, wat ik betwijfel, dan is Rosberg volgens mij kandidaat nummer 1 om het gat op te vullen.

Gods Gift

Yep, denk ook dat  Rosberg en Hamilton voor  Mclaren rijden volgend jaar.
Alonso of naar Toyota of naar Renault.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Tim C

Hoe meer ik de Spanjaard hoor spreken, hoe meer ik denk dat er geen plaats meer is voor hem in de pitlane...

FerrariMan

Hopelijk komt Ralf in een competitieve wagen terecht, zoals DC destijds. In mijn ogen blijft het een steengoede middenmotor met pieken.

alonsolover

Citaat van: Karre op 02 oktober 2007 - 21:15:59
hebben jullie wat tegen die man? die heeft toch in het verleden genoeg bewezen dat hij kan rijden, hij koos voor toyota en dat was idd een foute keuze ( al was zijn eerste seizoen daar allesbehalve slecht ). Ik heb in dit topic al eerder een post gemaakt met een link naar een youtube filmpje van ralf schumacher. als je dit zou bekijken zou je zien dat hij echt niet de slechte coureur is die jullie laten uitschijnen.

Wat is die link?

amp


Karre

Citaat van: Jasper op 02 oktober 2007 - 22:21:27
Inderdaad, Piquet gaat niet naar McLaren. Als Alonso al weg zou aan, wat ik betwijfel, dan is Rosberg volgens mij kandidaat nummer 1 om het gat op te vullen.

??? Wat is dit nou? ten eerste zei ik Piquet gewoon om maar wat te zeggen. ten 2de moeten jullie ook niet met Rosberg afkomen want die man blijft zeker bij Willimas volgend seizoen, dat hebben frank williams en Nico rosberg zelf al bevestigd!

www.f1.com: Q: We will definitely see you on the grid in 2008 - but where? Rumour has it that Williams' engine suppliers Toyota are keen...
NR: I have a contract with Williams and I am happy to stay here. I am really looking forward to the progress we are going to make as a team.

Karre

Q: (Alan Baldwin - Reuters) Frank, you mentioned that your driver short list is short, but are you confident that Nico Rosberg will be staying with Williams next year?
FW: Well, I think he knows the value of a fixed contract, most racing drivers do. We have a fixed contract with Nico, that is beyond question.

Ferrari 2010

Als McLaren Rosberg wil, is die voor enkele miljoenen wel vrij hoor. Voor veel minder miljoenen dan die nodig zijn om bijvoorbeeld Alonso bij McLaren weg te halen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

dat weet frank ook, maar hij weet ook dat nico een rijders van goudwaarde is, net zoals hamilton. ik denk niet dat hij hem al zal laten gaan voor het komende seizoen.