Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

janke

Citaat van: Tim C op 12 september 2007 - 15:01:50
Citaat van: janke op 12 september 2007 - 13:48:47
Wurz staat voorlopig boven Rosberg in de stand.
Al moet er wel worden bijgezegd dat dit met de nodige chance en malchance te maken heeft.
Je kunt ook veel bombarie maken en het is ook niet veel. Snel zijn betekend nog niet constant in de punten rijden. Daar komt wel meer bij kijken. Alhoewel constant dit jaar niet voor Williams geldt. Jammer.
Some things are too important to be left in the past.

redasian

schone uitspraak van walfke op de bbc

CitaatThe drivers are not really involved in the development of the car.


:-X

Jasper

Dan vraag ik mij af of dat aan de werking ligt van het Toyota-team, of aan Ralf zelf. Het is volgens mij ook wel zo dat ontwikkeling van de wagen voor 90% voor de rekening van de ingenieurs is. Maar de rijders zijn wel de enigen met praktijkervaring met de wagen en moeten dus aangeven wat er niet goed zit.

Tim C

Jasper, en wat dan te denken van Fernando Alonso. Die heeft McLaren op z'n eentje zes tienden sneller gemaakt ;)

Gods Gift

Kwam dat niet door dat goede boek wat ze onlangs gelezen hebben ?  ::)
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Tim C


alonsolover

Als Alonso niet vertrekt naar ferarri rijd er volgend jaar nog altijd een schumacher op de weg

Jasper

Citaat van: Tim C op 26 september 2007 - 11:14:04
Jasper, en wat dan te denken van Fernando Alonso. Die heeft McLaren op z'n eentje zes tienden sneller gemaakt ;)

Zo ne goeie hemme wij nog nie gehad!

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 26 september 2007 - 12:52:16
Als Alonso niet vertrekt naar ferarri rijd er volgend jaar nog altijd een schumacher op de weg
Ik denk niet da&t Massa een baantje bij Toyota ziet zitten, die zal wel eerder naar Williams of naar zen 'vroegere werkgever' sauber-bmw gaan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Ja ok,
Maar wie zegt dat Alonso naar ferarri gaat ik zie hem daar niet echt rijden

scho0634

Citaat van: Ferrari 2007 op 26 september 2007 - 18:10:00
Citaat van: alonsolover op 26 september 2007 - 12:52:16
Als Alonso niet vertrekt naar ferarri rijd er volgend jaar nog altijd een schumacher op de weg
Ik denk niet da&t Massa een baantje bij Toyota ziet zitten, die zal wel eerder naar Williams of naar zen 'vroegere werkgever' sauber-bmw gaan.

Kubica en Heidfeld zijn toch al bevestigd voor volgend jaar bij BMW?

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 26 september 2007 - 21:03:32
Ja ok,
Maar wie zegt dat Alonso naar ferarri gaat ik zie hem daar niet echt rijden
Niemand zegt dat, bijna niemand houdt dat ook voor mogelijk (behalve degenen die onder vlesswaren vallen). Ik denk dat hij gewoon zen contract doorzet bij McLaren (ik geef daar 75% kans op, de overige 25 gaan naar Renault).

Citaat van: 0634 op 26 september 2007 - 21:19:20
Citaat van: Ferrari 2007 op 26 september 2007 - 18:10:00
Citaat van: alonsolover op 26 september 2007 - 12:52:16
Als Alonso niet vertrekt naar ferarri rijd er volgend jaar nog altijd een schumacher op de weg
Ik denk niet da&t Massa een baantje bij Toyota ziet zitten, die zal wel eerder naar Williams of naar zen 'vroegere werkgever' sauber-bmw gaan.

Kubica en Heidfeld zijn toch al bevestigd voor volgend jaar bij BMW?
Dan schiet enkel williams nog over, of wie weet, renault?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Gods Gift

CitaatMassa gelooft niet in overstap naar Toyota

Felipe Massa verwacht niet dat hij aan het einde van het seizoen zijn huidige werkgever Ferrari moet verruilen voor een ander team. Het gerucht dook vorige week op dat de Italiaanse renstal Fernando Alonso wil aantrekken en dat Massa in dat geval naar Toyota verhuist. Maar de Braziliaanse coureur weet van niks.

Massa: "Het verhaal dat ik naar Toyota zou gaan heeft geen bestaansrecht, er is niks van waar." Hij vertelde tegen de Braziliaanse pers ook dat zijn contract bij Ferrari doorloopt tot het einde van 2008 en dat onderhandelingen al gestart zijn om daar nog een extra jaar aan vast te plakken.

Het gerucht dat Alonso bij Ferrari teamgenoot van Kimi Raikkonen wordt is hierdoor nog niet verdwenen. Naar verluidt zijn de coureur en het team al overeengekomen dat Alonso vanaf 2008 veertig miljoen dollar per jaar gaat verdienen en de enige horde die nog genomen moet worden de afkoopsom aan McLaren is. De Engelse renstal is echter al tijden ongelukkig met de Spaanse coureur en zou een overstap niet in de weg staan. Er moet echter wel flink wat geld op tafel komen, zodat McLaren daarvan weer de boete van honderd miljoen dollar kan betalen.

Artikel geplaatst op: 26 september 2007 om 11:29 op f1today.nl

Alonso naar Renault of Williams denk ik.
Rosberg en Hamilton in de Mclaren.
Massa en Kimi in de Ferrari.
When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Gods Gift

When I want your opinion, I'll remove the duct tape.

Ferrari 2010

Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.