Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

alonsolover

Neen,
maar als hij weer geen punten scoord dan zal de kans groter en groter worden dat hij volgend jaar niet meer te zien zal zijn

Ferrari 2010

Citaat van: alonsolover op 24 augustus 2007 - 13:59:13
Neen,
maar als hij weer geen punten scoord dan zal de kans groter en groter worden dat hij volgend jaar niet meer te zien zal zijn
Toyota heeft dit team nog maar slechts 12 puntjes behaald, 5 daarvan door walfje, Trulli heeft dus niet zo veel meer gepresteerd hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Trulli heeft wel beter gepresteert, niet enkel in "zijn" kwalificatie maar ook bij het uitrijden van races.
Eruit met hem ...

Karre

ik zou ralf graag naar Williams zien terugkeren. de combinatie ralf toyota heeft niet veel suc6 gehad, terwijl dat bi williams in dertijd wel zo was. mss kan hij bij williams nog een laatste poging doen om zijn carriere eervol af te sluiten.

alonsolover

Ja mss een opsie,
Maar ik denk dat hij toyota op zijn buik kan schrijven na zondag :-\

meatball

Citaat van: alonsolover op 27 augustus 2007 - 17:08:29
Ja mss een opsie,
Maar ik denk dat hij toyota op zijn buik kan schrijven na zondag :-\
Ik denk ook dat het nu echt voorbij is.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Racerke007

Citaatik zou ralf graag naar Williams zien terugkeren
Neenee, laat Ralf maar stoppen.
Wurz er ook uit ... Nico heeft ervaring genoeg ondertussen in mijn ogen.
Terug tijd voor het groentje Piquet.


Karre

In 2005 eindigde Ralf het seizoen met 45 punten bij Toyota, Trulli eindigde lager met 43 punten. In 2006 eindigt Ralf met 20 punten, Trulli met 15. Nu in 2007 staat Ralf op een totaal van 5 net onder Trulli met 7 punten. Conclussie? Trulli en Ralf zijn 2 piloten die elkaar waardig zijn, maar met een auto die ieder seizoen 8eruit gaat in plaats van vooruit, moet Toyota eerst eens in eigen borst kijken voor het zijn rijders gaat ontslaan. En voor iedereen gaat zeggen dat Ralf F1-onwaardig is, kijk dan eens naar bovenstaand filmpje.


KVDracer

Ralf wordt gewoon zo scherp in de gaten gehouden omdat hij de broer van is. Het seizoen is hij bij Williams overvleugeld geweest door JPM, maar de andere seizoen is hij steeds in de buurt van zijn teamgenoten gefinisht. in '99 heeft hij zelfs 35 punten gehaald voor Williams, terwijl Zanardi er nog niet in slaagde om 1 enkel punt te scoren. Hij is geen toprijder, maar hij is toch ook geen Yoong of Marques of Ide, zoals er al zovelen zijn gepasseerd.

FerrariMan

Die Williams van '99, geweldige livery.

Karre

Glock? Weer zo'n middenmoter, als Toyota denkt dat hij meer uit die wagen kan halen dan Ralf... Nugoed, als hij er evenveel uithaalt met 17 miljoen euro minder salaris zou ik ook niet lang moeten twijfelen als teambaas.

scho0634

hmmm, Heidfeld, Vettel, Sutil, Rosberg, Ralf en nu wellicht Glock. Wat is dat toch met al die Duitsers?

Racerke007

Daar investeert men  in autosport