Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

Karre

jah, weeral een tegenvallend resultaat in Monza voor Ralf... Volgend jaar dan toch geen Schumachers meer in de F1?
Kreeg al aanboden van Torro Rosso en DTM. Maar daar wil hij helemaal niet naartoe. Hij zal de laatste 4 GP's nog wat moois mogen laten zien als hij z'n zitje wil behouden bij Toyota! (al hoop ik stiekem dat hij nr Williams gaat!)

Racerke007

Niks te Toro Rosso, niks te DTM, buiten ermee!! Als er iemand is die te ver overschat is en zijn salaris niet verdiend is het Ralf wel.

janke

Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

En dat hij zijn sjieke  ::) ;D madam maar meepakt ...

Karre

ik hoop echt dat hij toch nog minstens 1 seizoen kan blijvn rijden. ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kunnen het best nog zou kunnen bewijzen bij Williams!

scho0634

Citaat van: Karre op 11 september 2007 - 15:50:17
ik hoop echt dat hij toch nog minstens 1 seizoen kan blijvn rijden. ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kunnen het best nog zou kunnen bewijzen bij Williams!

Ik denk niet dat Williams 11 miljoen euro per jaar gaat betalen. Wurz is niet minder en zal zeker minder verdienen.

Racerke007

Citaat van: 0634 op 11 september 2007 - 21:38:51
Citaat van: Karre op 11 september 2007 - 15:50:17
ik hoop echt dat hij toch nog minstens 1 seizoen kan blijvn rijden. ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kunnen het best nog zou kunnen bewijzen bij Williams!

Ik denk niet dat Williams 11 miljoen euro per jaar gaat betalen. Wurz is niet minder en zal zeker minder verdienen.
Wurz zie ik ook liever vertrekken... een perfecte testrijder maar niet meer.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 11 september 2007 - 21:38:51
Citaat van: Karre op 11 september 2007 - 15:50:17
ik hoop echt dat hij toch nog minstens 1 seizoen kan blijvn rijden. ik ben ervan overtuigd dat hij zijn kunnen het best nog zou kunnen bewijzen bij Williams!

Ik denk niet dat Williams 11 miljoen euro per jaar gaat betalen. Wurz is niet minder en zal zeker minder verdienen.
Om eerlijk te zijn denk ik dat Wurz wel degelijk minder is. Wurz is de naam die ik dit seizoen het minste heb horen vallen, echt waar, ik heb er gisteren nog aan getwijfeld of die nu eigenlijk wel ergens racerijder was. Die man heeft zich nauwelijks in de aandacht gereden en je hoort er nooit iets van.
Wie zegt overigens dat Ralf 11 miljoen wilt? Ik denk dat voor hem het belangrijkste is om niet gewoon vlak na zen broer afscheid te moeten nemen, om dus niet volledig in zijn schaduw te blijven staan. Ralf heeft nog minstens 2 seizoenen F1 nodig, en ik denk dat hij die ook wel verdiend; in de toyota bakt hij er niks van maar uiteindelijk trekt die wagen ook op niet veel. dat werkt ook niet erg motiverend...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C


Ferrari 2010

Dit gaat niet echt over zen prestaties (buiten die in Canada dan), wat wil je hier juist mee duidelijk maken?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Tim C

Dat de man af en toe wel wat onderschat wordt ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim C op 12 september 2007 - 12:30:54
Dat de man af en toe wel wat onderschat wordt ;)
Mja, dat is waarschijnlijk wel zo, maar wat wil je? Hij heeft zich niet erg in de kijker gereden... Ralf wordt de laatste tijd ook onderschat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Wurz staat voorlopig boven Rosberg in de stand. En kijk waar topper RS staat met zijn schamele 5 puntjes. Nee, als ik dan een keus moet maken zie ik liever Wurz.
Some things are too important to be left in the past.

Tim C

Citaat van: janke op 12 september 2007 - 13:48:47
Wurz staat voorlopig boven Rosberg in de stand.
Al moet er wel worden bijgezegd dat dit met de nodige chance en malchance te maken heeft.

Racerke007

Citaat van: janke op 12 september 2007 - 13:48:47
Wurz staat voorlopig boven Rosberg in de stand. En kijk waar topper RS staat met zijn schamele 5 puntjes. Nee, als ik dan een keus moet maken zie ik liever Wurz.

Als het één van beiden wordt dan ook liever Wurz (als ik écht moest kiezen) maar liever geen van beide. Ralf ergens ver weg van de circuits en Alex als testrijder.