Ralf Schumacher: The End?

Gestart door Tim C, 31 mei 2007 - 12:02:25

« vorige - volgende »

Bij welk team zal Ralf volgend jaar aan de slag gaan?

Williams
Force India
Prodrive (eventueel)
pensioen

scho0634

Ik mag het hopen voor Jarno.

meatball

Het einde komt zeer kortbij denk ik,dit jaar staat hij echt nergens :o
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

KVDracer

Ik denk dat Ralf hetzelfde probleem heeft als Raikkonen en dat dat vooral de Bridgestone banden zijn. Het is zeker niet mijn favoriete rijder, maar ik denk dat hij tegenwoordig wel onderschat wordt.

meatball

Citaat van: KVDracer op 18 juni 2007 - 20:18:24
Ik denk dat Ralf hetzelfde probleem heeft als Raikkonen en dat dat vooral de Bridgestone banden zijn. Het is zeker niet mijn favoriete rijder, maar ik denk dat hij tegenwoordig wel onderschat wordt.
Een echt goede racer moet dat toch in enkele race's kunnen overwinnen,anders beweer je dat de ganse loopbaan van ralf en kimmi enkel te danken was aan de michelinband?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Niet aan de Michelinband op zich, maar misschien wel aan het gewoon worden aan die Michelinband. Albers heeft er ook last van. Het is blijkbaar iets dat nu eenmaal kan voorkomen.

KVDracer

Je hebt bij iedere band een andere rijstijl nodig en dan zeker nu, als je moet overstappen op een ander merk en dan ook nog eens met hardere banden moet rijden, dan voorheen. Ze geven zelf toe, dat de extra softs van nu, vroeger gewoon softs waren. Ze moeten hier mooier rijden en minder bruusk rijden, waarschijnlijk dat ze daarmee nog steeds problemen hebben

Tim C

Walfje reed vorig jaar ook al op de Stones ;)

KVDracer

Citaat van: Tim C op 19 juni 2007 - 00:47:50
Walfje reed vorig jaar ook al op de Stones ;)

Maar die waren niet hetzelfde als die van nu  ;)

McChouffe

Citaat van: KVDracer op 20 juni 2007 - 22:14:15
Citaat van: Tim C op 19 juni 2007 - 00:47:50
Walfje reed vorig jaar ook al op de Stones ;)

Maar die waren niet hetzelfde als die van nu  ;)

Dan ligt de lat toch voor iedereen gelijk?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Inderdaad, maar dan verklaart het gewoon dat zijn rijstijl wat meer aanpassing nodig heeft dan die van de rest, en dat hij er misschien nog wel zal doorkomen als hij er eenmaal aan gewend is. Dit is maar een mogelijkheid natuurlijk.

alonsolover

Hij zal plots wel eens scoren denk ik,
Hij is ook niet mijn favoriete rijder,
maar ik denk dat ze hem ontslaan staat hij op straat naar welk team moet hij dan ferari zeker niet en mc claren ook niet en renault ook niet en bmw ook niet en de rest is teamopvulling vind ik :-\

Jasper

Voor de derde keer... de naam van jouw favoriete team is McLaren.

En ja, "teamopvulling", het is eens een andere manier om het 4e tot het 11e team in de snelste sport ter wereld te bekijken zeker... :-\

meatball

Citaat van: alonsolover op 03 juli 2007 - 21:06:24
Hij zal plots wel eens scoren denk ik,
Hij is ook niet mijn favoriete rijder,
maar ik denk dat ze hem ontslaan staat hij op straat naar welk team moet hij dan ferari zeker niet en mc claren ook niet en renault ook niet en bmw ook niet en de rest is teamopvulling vind ik :-\
McLaren fout schrijven kan ik door de vingers zien, maar Ferrari >:( dat is heiligschennis ;)
En verder denk ik dat er een massa mensen alles zouden doen om met een teamopvullingauto te rijden.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Karre

shrijf hem maar nog niet direct af. ik verwijs simpelweg nr hungaroring. 6de plaats is allesbehalve slecht. en kijk zeker maar eens naar hoe lang hij Alonso naar zijn 8ervleugel liet staren...

red76

Citaat van: Karre op 15 augustus 2007 - 10:54:38
shrijf hem maar nog niet direct af. ik verwijs simpelweg nr hungaroring. 6de plaats is allesbehalve slecht. en kijk zeker maar eens naar hoe lang hij Alonso naar zijn 8ervleugel liet staren...

Gek he, op zo'n mickey mouse baan. ;)