GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 02 april 2007 - 22:12:31

« vorige - volgende »

Tim C

Wie o wie wint er in de hitte van Maleisië?

Go!

scho0634

De coolste in de hitte: Kimi.

Niet erg origineel waarschijnlijk, maar ik denk toch echt dat ie wint

supersteven

mijn pronostiek is

1 felipe massa
2 kimi raikönen
3 lewis hamilton

de renaults vallen uit
let the sunshine shine in your heart

Tim C

Hoezeer ik ook Lewis voor Ferdnand wil zien eindigen, het zal niet gebeuren...

Een pitstop kan zoveel veranderen...

robbert

ja ik hoop op die uitslag voor de 2 ferrari's maar we moeten wel rekening houden met de betrouwbaarheid van de wagens, en vooral die van raikkonen, want die had een motorprobleem aan et eind van de race van australie, maar laten we hopen op een goede uitslag voor ferrari

ivan_

 mijn pronostiek

1 Massa
2 Alonso
3 Raikkonen

Doefie

Zoals altijd, een strijd tussen Ferrari en McLaren. In Australië was die voorsprong duidelijk, met Ferrari met de beste papieren. Maar voor hetzelfde geld ploft er een motor in de kwalificatie ofzo. Of in de race. Nu ja we zien wel, de BMW's ofzo kunnen ook nog altijd meedoen. Ben wel is benieuwd naar de prestatie van Nico Rosberg in Maleisë. Vorig seizoen kon hij daar goed mee, met zijn derde startplaats en hij reed zesde toen zijn motor het al na vijf ronden begaf...

Tim C

Ik ben echt eens benieuwd of die hele motoraffaire van Raikkonen geen storm is in een glas water. Ik heb echt de indruk dat Ferrari de hele zaak aan het opkloppen is om iedereen over hun nieuwe ster te doen praten.

Opvallend trouwens hoe Kimi tegenwoordig dezelfde beeldspraak gebruikt als Schumacher ;)

Doefie

Citaat van: Tim C op 03 april 2007 - 12:11:38Opvallend trouwens hoe Kimi tegenwoordig dezelfde beeldspraak gebruikt als Schumacher ;)

't Is allemaal de schuld van Ferrari !  ;D ;D

robbert

Citaat van: Doefie op 03 april 2007 - 15:37:39
Citaat van: Tim C op 03 april 2007 - 12:11:38Opvallend trouwens hoe Kimi tegenwoordig dezelfde beeldspraak gebruikt als Schumacher ;)

't Is allemaal de schuld van Ferrari !  ;D ;D

dat mag je dan eens uitleggen waarom het de schuld van ferrari is?

Tim C

Omdat we altijd dachten dat het de schuld van Schumacher was, maar nu blijkt het dus Ferrari zelf te zijn! ;D

Doefie

Citaat van: robbert op 03 april 2007 - 15:39:34
Citaat van: Doefie op 03 april 2007 - 15:37:39
Citaat van: Tim C op 03 april 2007 - 12:11:38Opvallend trouwens hoe Kimi tegenwoordig dezelfde beeldspraak gebruikt als Schumacher ;)

't Is allemaal de schuld van Ferrari !  ;D ;D

dat mag je dan eens uitleggen waarom het de schuld van ferrari is?

Inside joke hier op het forum ;) Ik ben zelf trouwens supporter van Räikkönen en heb respect voor het Ferrari-team, dus geen kwaad denken.

f1columns.nl

Met respect voor alle teams en rijders wordt een open discussie wel wat lastig.  ;) Maar goed, de taak van het stevig aanzwengelen van discussiedie heb ik mezelf inmiddels al toebedeeld en ik geloof dat het me aardig lukt...

Waar een columnist al niet toe in staat is...!
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

McChouffe

Citaat van: f1columns.nl op 03 april 2007 - 19:24:11
Waar een columnist al niet toe in staat is...!

Moet je dat in elk bericht vermelden?

Ontopic: Ferrari maakt een goeie kans, zij het dan met de wagen van Massa. Ik verwacht een strijd met de McLarens.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

f1columns.nl

Sorry Mc, zal t niet meer zeggen.
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl