GP van Maleisië

Gestart door Tim C, 02 april 2007 - 22:12:31

« vorige - volgende »

meatball

Massa hoop ik.
Kimi is niet zo mijn favoriet.
Het is eigenlijk pijnlijk om een piloot in de ferrari te zien die mij niet kan bekoren.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Citaat van: meatball op 03 april 2007 - 20:01:06
Massa hoop ik.
Kimi is niet zo mijn favoriet.
Het is eigenlijk pijnlijk om een piloot in de ferrari te zien die mij niet kan bekoren.

Het is eigenlijk pijnlijk om Kimi te zien in een auto die mij niet kan bekoren. ;)

McChouffe

Citaat van: 0634 op 03 april 2007 - 22:31:15
Citaat van: meatball op 03 april 2007 - 20:01:06
Massa hoop ik.
Kimi is niet zo mijn favoriet.
Het is eigenlijk pijnlijk om een piloot in de ferrari te zien die mij niet kan bekoren.

Het is eigenlijk pijnlijk om Kimi te zien in een auto die mij niet kan bekoren. ;)

Blame McLaren  ;)

Grappig trouwens hoelang dat verhaaltje van de flexibele vloer al meegaat. Als ik het mij goed herinner, beweerde Luc (en de mensen die hij kent/kende) dat Ferrari in 1999 al met een flexibele vloer reed.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Op Autosport stond gisteren een artikel dat ze er, op vier teams na, allemaal mee rijden.

Doefie

Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 10:00:42
Op Autosport stond gisteren een artikel dat ze er, op vier teams na, allemaal mee rijden.

Één van de teams die er niet mee rijden is dan volgens mij McLaren  ::)

McChouffe

Citaat van: Doefie op 04 april 2007 - 10:50:55
Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 10:00:42
Op Autosport stond gisteren een artikel dat ze er, op vier teams na, allemaal mee rijden.

Één van de teams die er niet mee rijden is dan volgens mij McLaren  ::)

Het kan nog altijd dat McLaren er ook mee rijdt, maar dat het niet zo geavanceerd (lees: niet zo ver doorbuigt) is als bij andere teams.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: Doefie op 04 april 2007 - 10:50:55
Citaat van: Tim C op 04 april 2007 - 10:00:42
Op Autosport stond gisteren een artikel dat ze er, op vier teams na, allemaal mee rijden.

Één van de teams die er niet mee rijden is dan volgens mij McLaren  ::)
en dat bazeer je op ?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Omdat zij zijn gaan janken ;)

scho0634

En omdat McLaren altijd zo netjes zich aan de regels houd ;)

Doefie

Was gewoon gok he, was geen statement.

Tim C

Benieuwd of STR mag deelnemen...

McChouffe

Citaat van: Tim C op 05 april 2007 - 16:32:19
Benieuwd of STR mag deelnemen...

Waarschijnlijk wel. De FIA vindt een bewegende vloer immers belangrijker dan het nabouwen van een hele wagen...

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: McChouffe op 05 april 2007 - 18:10:51
Citaat van: Tim C op 05 april 2007 - 16:32:19
Benieuwd of STR mag deelnemen...

Waarschijnlijk wel. De FIA vindt een bewegende vloer immers belangrijker dan het nabouwen van een hele wagen...
Een team uitsluiten doen ze toch niet,een beetje dreigen dat wel,maar er is te veel geld mee gemoeit.
Als ze elk team gaan uitsluiten waar twijfels zijn dan krijgen we terug een race met maar enkele wagens en dat kan de f1 missen als de pest
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

f1columns.nl

Citaat van: McChouffe op 05 april 2007 - 18:10:51
Citaat van: Tim C op 05 april 2007 - 16:32:19
Benieuwd of STR mag deelnemen...

Waarschijnlijk wel. De FIA vindt een bewegende vloer immers belangrijker dan het nabouwen van een hele wagen...

Hadden ze maar een wagen nagebouwd, dan hadden ze er nog iets aan gedaan! Ze hebben de wagen gewoon door een ander laten bouwen volgens de tekeningen van een ander, alleen de afstelling doen ze zelf, maar uiterard wel n.a.v. de adviezen van een ander...
Met sportieve groet,
webmaster @ f1columns.nl

FerrariMan

Citaat van: f1columns.nl op 05 april 2007 - 20:09:21
Citaat van: McChouffe op 05 april 2007 - 18:10:51
Citaat van: Tim C op 05 april 2007 - 16:32:19
Benieuwd of STR mag deelnemen...

Waarschijnlijk wel. De FIA vindt een bewegende vloer immers belangrijker dan het nabouwen van een hele wagen...

Hadden ze maar een wagen nagebouwd, dan hadden ze er nog iets aan gedaan! Ze hebben de wagen gewoon door een ander laten bouwen volgens de tekeningen van een ander, alleen de afstelling doen ze zelf, maar uiterard wel n.a.v. de adviezen van een ander...
Heb jij inside info??