Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

meatball

Hamilton komt nu toch echt wel in de buurt van een stunt,eerste jaar en wereldkampioen,vrees ik
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

7 punten met 6 races te gaan is echt niets. Ik durf er nog altijd mijn geld niet op zetten, maar het wordt wel een McLaren (als ze niet gediskwalificeerd worden).

meatball

Citaat van: Jasper op 08 augustus 2007 - 21:36:42
7 punten met 6 races te gaan is echt niets. Ik durf er nog altijd mijn geld niet op zetten, maar het wordt wel een McLaren (als ze niet gediskwalificeerd worden).
Nee maar als nieuweling op 6 race's van het einde nog steeds vrij veilig aan de leiding staan kan gewoon geen geluk meer zijn.
Dus vrees ik toch dat het Hamilton word
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

eerst durfde ik er ook niet aan te denken, maar het wordt echt zo. Als Mclaren niet gestraft wordt en zo zal het ook zijn, dan wordt Hamilton wereldkampioen. Het is toch beter dan Alonso hé

Racerke007

Schrijf Kimi nog niet zomaar af!!

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 08 augustus 2007 - 23:54:10
Schrijf Kimi nog niet zomaar af!!

En Massa ook niet. Vergeet niet dat hij op de Nürburgring maar nipt verloren heeft, en als hij de Ferrari goed afgesteld krijgt echt wel snel is.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Citaatals hij de Ferrari goed afgesteld krijgt echt wel snel is

Hij moet vooral opletten dat nu Kimi de auto beter onder de knie heeft hij hem nog kan bijhouden.

Hamilton MASTER

Kimi zal beter blijven dan Massa.

Kimi heeft de cool en hij is razendsnel momenteel in zijn Ferrari, sneller dan Massa.
Hij heeft een aanpassingsperiode nodig gehad maar nu gaan we pas de echte Kimi zien die bij McLaren enkel pech kende.

Kimi is een groot coureur en zal nog een dreiging vormen, Massa wordt geen WK.



Tim C

Citaat van: Hamilton MASTER op 09 augustus 2007 - 00:32:41
Kimi zal beter blijven dan Massa.

Kimi heeft de cool en hij is razendsnel momenteel in zijn Ferrari, sneller dan Massa.
Hij heeft een aanpassingsperiode nodig gehad maar nu gaan we pas de echte Kimi zien die bij McLaren enkel pech kende.

Kimi is een groot coureur en zal nog een dreiging vormen, Massa wordt geen WK.
Toch nog wat heimwee precies ;)

robbert

Kijk eens naar het verschil en er zijn nog 6 races te gaan. Ferrari heeft kleine betrouwbaarheidsprobleempjes en als ze mogen niks meer van blunders slaan in de pits. Kimi mag nog snel zijn maar als de Mclarens telkens op het podium eindigen en geen enkele pech kennen, dan wordt het heel moeilijk voor onze flying fin. Ik hoop ook hoor dat het nog lukt maar echt zie ik dat niet meer zitten. Let wel dat Mclaren mss snel is door de de spionage en als ze niet bestraft zijn zo door kunnen blijven rijden

Racerke007

CitaatLet wel dat Mclaren mss snel is door de de spionage
Dit is een belachelijke veronderstelling!

alonsolover

Alonso en Kimi zie ik nog strijden om de titel

robbert

De grote baas van Ferrari heeft samen met Kimi Raikkonen laten weten dat ze de resterende wedstrijden nog allemaal kunnen winnen. Dit wil ik wel eens zien, echt geloof ik er niet veel van hoor. Die Mclaren is echt snel, mss tot op 13september, maar dan zijn er al 2 verreden

red76

Citaat van: robbert op 09 augustus 2007 - 18:24:58
De grote baas van Ferrari heeft samen met Kimi Raikkonen laten weten dat ze de resterende wedstrijden nog allemaal kunnen winnen. Dit wil ik wel eens zien, echt geloof ik er niet veel van hoor. Die Mclaren is echt snel, mss tot op 13september, maar dan zijn er al 2 verreden

Als het tijdens de race's niet gaat regenen kan hij best wel eens gelijk hebben. :)

Ferrari 2010

Mja, het merendeel van de volgende GP's heb je niet heel veel downforce nodig. Maar toch, allemaal winnen, twordt zwaar zenne.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.