Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

McChouffe

En zelfs al wint Raikkonen ze allemaal ... als Lewis elke keer 2e wordt gaat hij er nog steeds mee lopen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Tim C

Allemaal winnen, dat is mogelijk. Allemaal 1-2 winnen, da's al andere koek...

Jasper

Zelfs allemaal winnen lijkt mij al onwaarschijnlijk. McLaren en Ferrari zijn volgens mij nog altijd nek-aan-nek. Er is een periode geweest waarin McLaren duidelijk beter was (Monaco en de back-to-back races in Amerika), er is een periode geweest voor Ferrari (Frankrijk en UK, misschien Nurburgring als het droog was gebleven), maar nu zitten ze volgens mij weer ongeveer gelijk. Dan heb ik het alleen over de snelheid. Voeg je daar nog bij dat de McLaren betrouwbaarder is dan de Ferrari, dan denk ik dat de kans op 6 opeenvolgende overwinningen voor Ferrari zéér klein is.

robbert

dat is ook niet realistisch hé 6 overwinningen op een rij. Alé nu toch niet

alonsolover

dat zou ik wel nog eens willen zien ;)

Supermariobros

Het is altijd mogelijk, maar in een kampioenschap waar alles zo dicht bij elkaar ligt zeg ik nee. Volgens mij wordt één van de Mac's kampioen, de de afstand van beide Ferrari-rijders is te groot, er zijn nog maar zes races hé.

FerrariMan

Montezemolo zou beter eens wat meer zwijgen.

Veel woorden in het Ferrari kamp, weinig daden.

robbert

ja das waar, eerst zien dan geloven. Massa komt er ook mee af dat Ferrari dat kan. Als dat gebeurt of als Ferrari nog wereldkampioen wordt dit jaar, dan loop ik naakt rond in mn gemeente, en dat meen ik :P

meatball

Citaat van: robbert op 10 augustus 2007 - 17:40:45
ja das waar, eerst zien dan geloven. Massa komt er ook mee af dat Ferrari dat kan. Als dat gebeurt of als Ferrari nog wereldkampioen wordt dit jaar, dan loop ik naakt rond in mn gemeente, en dat meen ik :P
Het is maar de vraag of er nu in Harelbeke meer of net veel minder mensen voor Ferrari gaan supporteren ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Schumivill

hehe,ik hoop op Kimi ma denk Hamilton,ma ik ga ier in Harelbeke nie naakt gaan rondlopen als het Kimi is,zelfs nie als robbert meedoet :P
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Racerke007

Hmmmm interessant maar toch ... foto's als bewijs dat hij rondgelopen heeft zouden tof zijn maar censureer ze met een balkje of blokje hé   ;)

Is het traject van de loop al bekend Robbert?

robbert

Dus als ik jullie hoor, dan denken jullie ook dat Ferrari de beide titels nog kan nemen. man man man, blijf eens realistisch

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 11 augustus 2007 - 17:20:11
Dus als ik jullie hoor, dan denken jullie ook dat Ferrari de beide titels nog kan nemen. man man man, blijf eens realistisch
Tuurlijk, want in september worden de Mac's eruit gekegeld ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

alonsolover

Ze zouden nog veel moeten uitvallen als ferrari kampioen kan worden ;)

Racerke007

Wacht maar ... na volgende koers gaat Jean zich op één rijder concentreren.
De andere mag buffer spelen ... .
Het worden zware weken maar het is zéker nog geen uitgemaakte zaak!!