Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

scho0634

Persoonlijk denk ik dat Massa daar niet zal winnen. Ik vermoed dat de Mac's op dat circuit in het voordeel zijn.

masta

bij de start van het seizoen zei ik Kimi
na de winst van Alonso in Bahrein neigde ik naar Alonso
na de come back van Kimi in Magny Cours twijfelde ik aan Alonso
nu Kimi is uitgevallen in EU, blijft mijn insteek voor de rest van het seizoen wellicht Fernando Alonso

dj Peter

Citaat van: masta op 25 juli 2007 - 18:07:08
bij de start van het seizoen zei ik Kimi
na de winst van Alonso in Bahrein neigde ik naar Alonso
na de come back van Kimi in Magny Cours twijfelde ik aan Alonso
nu Kimi is uitgevallen in EU, blijft mijn insteek voor de rest van het seizoen wellicht Fernando Alonso

Dus voor jou is het al een uitgemaakte zaak? Wel voor mij nog lang niet, want wees maar gerust dat Ferrari niet bij de pakken zal blijven zitten en alles zal doen om aan te vallen.Ik denk daarbij aan de come-back van vorig jaar. En wetende dat Massa op hete kolen zit, hij gaat geen duimbreed meer toegeven.

alonsolover

Ik heb een gevoel dat het tussen Alonso Raikonnen en Hamilton zal gaan

Hopelijk word Alonso het ,het is een heel goede rijder die weet wat vechten om een titel is

scho0634

Hamilton weet dat ook, alleen waren dat geen F1 titels ;)

meatball

Citaat van: alonsolover op 25 juli 2007 - 19:44:34
Ik heb een gevoel dat het tussen Alonso Raikonnen en Hamilton zal gaan

Hopelijk word Alonso het ,het is een heel goede rijder die weet wat vechten om een titel is
Bijna wist hij wat vechten na een race is ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

Citaat van: meatball op 25 juli 2007 - 19:57:30
Citaat van: alonsolover op 25 juli 2007 - 19:44:34
Ik heb een gevoel dat het tussen Alonso Raikonnen en Hamilton zal gaan

Hopelijk word Alonso het ,het is een heel goede rijder die weet wat vechten om een titel is
Bijna wist hij wat vechten na een race is ;)
Vechten na een race, come on, ik heb niemand zien spugen of weet ik wat. Ze waren ff met z'n 2en in discussie, nou en?? En als je dan hier leest wat ze tegen elkaar gezegd  zouden hebben?? Waar maakt iedereen zich druk over. Dit soort aanvaringen heeft iedereen toch wel eens meegemaakt. Nagje slapen en je bent het weer vergeten.
Some things are too important to be left in the past.

dj Peter

Citaat van: alonsolover op 25 juli 2007 - 19:44:34
Ik heb een gevoel dat het tussen Alonso Raikonnen en Hamilton zal gaan

Hopelijk word Alonso het ,het is een heel goede rijder die weet wat vechten om een titel is
Tuurlijk, maar het materiaal moet heel blijven. Vorig jaar plofte  de motor van zijn Renault en gooide ie plots 10 punten weg,  een paar races later was het Schumacher die zijn motor opblies. Als dit hem niet was overkomen had hij héél waarschijnlijk zijn carriere afgesloten met een wereldtitel.
Ik wil maar zeggen: "goed" rijden op zich is niet genoeg.

janke

Maar Ferrari had dit jaar ook al wat technische probleempjes.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

En Mclaren moet ook nog zijn pech krijgen, hoop ik

Racerke007


scho0634

Citaat van: janke op 25 juli 2007 - 21:37:52
Citaat van: meatball op 25 juli 2007 - 19:57:30
Citaat van: alonsolover op 25 juli 2007 - 19:44:34
Ik heb een gevoel dat het tussen Alonso Raikonnen en Hamilton zal gaan

Hopelijk word Alonso het ,het is een heel goede rijder die weet wat vechten om een titel is
Bijna wist hij wat vechten na een race is ;)
Vechten na een race, come on, ik heb niemand zien spugen of weet ik wat. Ze waren ff met z'n 2en in discussie, nou en?? En als je dan hier leest wat ze tegen elkaar gezegd  zouden hebben?? Waar maakt iedereen zich druk over. Dit soort aanvaringen heeft iedereen toch wel eens meegemaakt. Nagje slapen en je bent het weer vergeten.

Rustig, rustig, volgens mij bedoelde Meatball het ook cynisch ;)

masta

Citaat van: SaffierFM op 25 juli 2007 - 18:54:58
Dus voor jou is het al een uitgemaakte zaak? Wel voor mij nog lang niet, want wees maar gerust dat Ferrari niet bij de pakken zal blijven zitten en alles zal doen om aan te vallen.Ik denk daarbij aan de come-back van vorig jaar. En wetende dat Massa op hete kolen zit, hij gaat geen duimbreed meer toegeven.
Uitgemaakte zaak? Eigenlijk wel ja.

de circuits die nu volgen, zijn allemaal omlopen waar nauwelijks wordt getest (behalve dan Monza en uitzonderlijk Spa). Daarom schat ik de kansen van Alonso zo hoog in, omdat die beter dan wie ook in de top 4, een wagen kan afstellen.

Zeker nu Fernando geen enkele datauitwisseling meer doet met Lewis, wordt het heel moeilijk voor de debutant om nog met een perfecte wagen op de startgrid te verschijnen. Voor mij ligt Lewis uit het kampioenschap nu de traditionele circuits achter de rug zijn. Hij heeft van die standaard omlopen (Silverstone, Magny, Monaco, Bercelona, etc...) wel uitstekend gebruik gemaakt en heeeel veel punten gescoord. Het moeilijste deel van het kampioeschap begin nu voor LH. Hij staat er alleen voor en heeft weinig afstellingservaring met een F1, zeker in vergelijking met FA.

De pech van Kimi maakt hem quasi kansloos. Massa en Kimi kunnen alleen hopen dat Fernando nu eens wat (mechanische) pech begint te kennen.

dj Peter

Citaat van: masta op 27 juli 2007 - 09:57:34
Citaat van: SaffierFM op 25 juli 2007 - 18:54:58
Dus voor jou is het al een uitgemaakte zaak? Wel voor mij nog lang niet, want wees maar gerust dat Ferrari niet bij de pakken zal blijven zitten en alles zal doen om aan te vallen.Ik denk daarbij aan de come-back van vorig jaar. En wetende dat Massa op hete kolen zit, hij gaat geen duimbreed meer toegeven.
Uitgemaakte zaak? Eigenlijk wel ja.

de circuits die nu volgen, zijn allemaal omlopen waar nauwelijks wordt getest (behalve dan Monza en uitzonderlijk Spa). Daarom schat ik de kansen van Alonso zo hoog in, omdat die beter dan wie ook in de top 4, een wagen kan afstellen.

Zeker nu Fernando geen enkele datauitwisseling meer doet met Lewis, wordt het heel moeilijk voor de debutant om nog met een perfecte wagen op de startgrid te verschijnen. Voor mij ligt Lewis uit het kampioenschap nu de traditionele circuits achter de rug zijn. Hij heeft van die standaard omlopen (Silverstone, Magny, Monaco, Bercelona, etc...) wel uitstekend gebruik gemaakt en heeeel veel punten gescoord. Het moeilijste deel van het kampioeschap begin nu voor LH. Hij staat er alleen voor en heeft weinig afstellingservaring met een F1, zeker in vergelijking met FA.

De pech van Kimi maakt hem quasi kansloos. Massa en Kimi kunnen alleen hopen dat Fernando nu eens wat (mechanische) pech begint te kennen.
Zo, jij bent wel zeker van de zaak blijkbaar. Ik zou toch nog maar niet te hoog van de toren blazen want Alonso moet ook maar eens 1 (één!) keer uitvallen, en de kaarten worden weer door elkaar geschud.

masta

Citaat van: SaffierFM op 27 juli 2007 - 11:14:07
Zo, jij bent wel zeker van de zaak blijkbaar. Ik zou toch nog maar niet te hoog van de toren blazen want Alonso moet ook maar eens 1 (één!) keer uitvallen, en de kaarten worden weer door elkaar geschud.
zeker?!  ... da's veel gezegd. Maar als ik nu geld zou moeten inzetten op de wereldkampioen van 2007 dan gok ik op Alonso, om de hierboven vermelde redenen. Gokken, dus. Ik gok op Alonso.