Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

QMaverick

#270
Citaat van: QMaverick op 08 maart 2007 - 11:16:20
Ik kies ook voor Massa...

Hij heeft de beste papieren denk ik... en hem gun ik het ook het meest...

Laat Alonso maar lekker afglijden en Kimi moet nog maar een paar jaartjes wachten... Eerst Massa aan de beurt.

Helaas, ik zat er naast, maar toch niet zo heel erg ver... Was maar 1 cijfer er vanaf...  :D :D :D
QMaverick 350KM/H is not enough!

http://www.oskam1.nl


amp

Mochten ze gediskwalificeerd worden, vind ik het super jammer voor Kimi, maar zou ik supertevreden zijn voor Lewis, die in mijn ogen het kampioenschap verloren heeft door fouten van het team. ( en misschien ook wel een beetje door de zenuwen ;) )

Karre

ff terzijde:

kimi raikkonnen: 110 punten
massa: 94 punten

Ferrari: 204 punten

alonso: 109 punten
hamilton: 109 punten

Mclaren: 218 punten (trek daar de 15 van in Hongarije vanaf en je hebt 203 punten!!!

Mijn punt is, zelfs al had de FIA Mclaren hun punten niet afgenomen in het spionage schandaal, dan nog was Ferrari kampioen geweest in het constructeurskampioenschap!

janke

Citaat van: janke op 09 oktober 2007 - 00:03:55
Leuk al die meningen en philosofieën, maar in Brazil worden koppen met spijkers geslagen. Het is een mechanische sport dus er kan van alles gebeuren. Zou wat zijn dat Kimi met de hoofdprijs aan de haal gaat. 2 vechten en de 3de gaat er mee lopen. ;)
Nou zo is het dus gelopen. 8)
Some things are too important to be left in the past.

FerrariMan

Deze link deed me toch even lachen;

http://uk.eurosport.yahoo.com/16092007/58/hamilton-chance-ferrari.html

Op dat moment dacht waarschijnlijk iedereen er net hetzelfde over.  :)

The REAL BUTTON Freak

Eigenlijk had Button het moeten worden, maar ieder team is gaan spioneren bij Honda, en allemaal obestraft, het wordt tijd dat Honda naar de rechter stapt.

In 2008 is het zonder twijfel Button zen seizoen. en wordt The Real British F1 Driver wereld kampioen.

alonsolover


red76

Citaat van: alonsolover op 25 oktober 2007 - 19:17:40
Zie ik niet meteen gebeuren ;)

Het lijkt mij wel leuk als de F1 coureurs een keer met de A1gp auto's zouden gaan rijden. 8)

meatball

Citaat van: red76 op 25 oktober 2007 - 19:29:26
Citaat van: alonsolover op 25 oktober 2007 - 19:17:40
Zie ik niet meteen gebeuren ;)

Het lijkt mij wel leuk als de F1 coureurs een keer met de A1gp auto's zouden gaan rijden. 8)
Waar is dat goed voor?
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat