Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 08 maart 2007 - 10:53:41

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Massa
19 (23.2%)
Raikkonen
30 (36.6%)
Alonso
14 (17.1%)
Hamilton
18 (22%)
Kubica
0 (0%)
Button
1 (1.2%)
Fisichella
0 (0%)
Kovalainen
0 (0%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 74

FerrariMan

#240
Citaat van: Tim op 08 oktober 2007 - 13:39:04
Perfecte situatie voor Brazilië:

Kimi 2, Fergie 4 en Lewis 8.  ;D


Voor zij die niet willen rekenen: Elks 108 punten waardoor Kimi de titel pakt met 5 overwinningen tegen 4
En Massa op 1, Button op 3 en Coulthard, Vettel en Wurz op 5, 6 en 7.

Waar moet ik tekenen?

Edit: Wurz zal er zelfs niet meer bij zijn volgende GP.

Ferrari 2010

Vreemd hoe het er ineens met Wurz aan toe gaat, die man is toch het omgekeerde van wat iedereen zou denken :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

bogief1

Alonso wint de GP van Brazilië...

Tijdens de race heeft hij Lewis van de baan gedrukt, waardoor hij moest opgeven. Kimi word 2e, voor Massa.

Na de race beschuldigen de Fia Alonso van gevaarlijk rijgedrag en neemt z'n overwinning af.

Kimi wint en krijgt de bijbehorende titel.

Mosley tevreden, "zijn gerechtigdheid" is geschied. Ferrari is kampioen met beide titels en McLaren heeft dan toch z'n straf.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

alonsolover

Laat het maar terug een regenrace zijn ;)

Ferrari 2010

Citaat van: bogief1 op 08 oktober 2007 - 19:04:18
Alonso wint de GP van Brazilië...

Tijdens de race heeft hij Lewis van de baan gedrukt, waardoor hij moest opgeven. Kimi word 2e, voor Massa.

Na de race beschuldigen de Fia Alonso van gevaarlijk rijgedrag en neemt z'n overwinning af.

Kimi wint en krijgt de bijbehorende titel.

Mosley tevreden, "zijn gerechtigdheid" is geschied. Ferrari is kampioen met beide titels en McLaren heeft dan toch z'n straf.
Hmm, hoewel ik Ferrari-fan ben, zal ik dan toch met een erg slecht gevoel zitten. Als Kimi zijn titel moet winnen doordat Alonso Hamilton van de baan heeft gedrukt, vind ik dat hij niet aan Kimi behoord. Van mij mag Hamilton hem winnen, ik zal dan tevreden kunnen zijn, uiteraard zal ik tevredener zijn als Kimi hem wint :P
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Fftw

Wie wordt er eigelijk kampioen als Alonso eerst is en Hamilton derde. Dan hebben ze namelijk elk 113 punten. Want als ik mij niet vergis hebben ze beiden evenveel overwinnigen... .

Ah ja ik ben hier nieuw op het forum, even voorstellen:
Ik ben een Ferrari-fan maar probeer zo objectief mogelijk te kijken.
Mijn lievelings rijder is Rosberg en Vettel begint ook veel respect te verdienen.
Ik kijk nu eigelijk nog maar mijn 2de jaar constant naar de Formule 1. Daarvoor keek ik af en toe eens naar een wedstrijd.
Ik ben 18 jaar oud.

Schumivill

Welkom op het forum :)

Als de punten en zeges overeen komen,kijken ze vervolgens naar het aantal 2e plaatsen,3e plaatsen enz.
Francorchamps:'96,'00,'01,'02,'04,'05,'08,'15,'16,'17
Hockenheim: '03
Nurburgring: '06,'07,'09
Barcelona: '10,'11,'12
Boedapest: '13,'14,'17
Montreal: '14
Monza: '18

Ferrari 2010

Ik denk dat Alonso en Hamilton dan net 1 overwinning verschil, aangezien ze nu gelijk staan. Maar stel dat bijvoorbeeld Alonso 2de wordt en Hamilton 5de. Wel, dan gaat de titel normaal gezien naar de persoon met de meeste 2de plaatsen. Als ik even aan Hamilton's seizoensstart denk, zal dat dus Hamilton zijn, zeker weeet ik dat niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Misschien mag Dennis dan kiezen,wonder wie hij kiest ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Fftw

Citaat van: Ferrari 2007 op 08 oktober 2007 - 20:15:35
Ik denk dat Alonso en Hamilton dan net 1 overwinning verschil, aangezien ze nu gelijk staan.
Stom van mij, ik dacht er niet aan dat Alonso dan 5 overwinningen had.
Dus als Alonso wint en Hamilton is 3de dan is Alonso kampioen.
Als Alonso 2de wordt en Hamilton 5de dan is Alonso 5 keer tweede geweest en Hamilton is ook al 5 keer tweede geweest.
Ze hebben ook beiden evenveel 3de plaatsen (namelijk 3)
Ze hebben ook beiden evenveel 4de plaatsen (namelijk 1)
Ze hebben op dit moment evenveel 5de plaatsen, maar moest in de race Alonso 2de worden en hamilton 5de, dan heeft Hamilton 1 keer meer een 5de plaats en wordt hij kampioen.

bogief1

Citaat van: Fftw op 08 oktober 2007 - 20:34:06
Citaat van: Ferrari 2007 op 08 oktober 2007 - 20:15:35
Ik denk dat Alonso en Hamilton dan net 1 overwinning verschil, aangezien ze nu gelijk staan.
Stom van mij, ik dacht er niet aan dat Alonso dan 5 overwinningen had.
Dus als Alonso wint en Hamilton is 3de dan is Alonso kampioen.
Als Alonso 2de wordt en Hamilton 5de dan is Alonso 5 keer tweede geweest en Hamilton is ook al 5 keer tweede geweest.
Ze hebben ook beiden evenveel 3de plaatsen (namelijk 3)
Ze hebben ook beiden evenveel 4de plaatsen (namelijk 1)
Ze hebben op dit moment evenveel 5de plaatsen, maar moest in de race Alonso 2de worden en hamilton 5de, dan heeft Hamilton 1 keer meer een 5de plaats en wordt hij kampioen.


Mooi rekenwerk.  :)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Ferrari 2010

Héhé, wereldkampioen worden door 1 extra 5de plaats, zou geweldig zijn ;D ;D
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Kimi word in elk geval geen wk wat volgens onze geliefde bejaarde praat hij niet met de mensen ;D
Wat een nieuws,iedereen op dit forum weet ondertussen wel dat ik geen Kimifan ben,maar dat hij geen waardige wk zou zijn omdat hij weinig zegt is natuurlijk komplete nonsens.
Word die bernie stilaan dement of wat :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Eric

Citaat van: meatball op 08 oktober 2007 - 21:37:13
Kimi word in elk geval geen wk wat volgens onze geliefde bejaarde praat hij niet met de mensen ;D
Wat een nieuws,iedereen op dit forum weet ondertussen wel dat ik geen Kimifan ben,maar dat hij geen waardige wk zou zijn omdat hij weinig zegt is natuurlijk komplete nonsens.
Word die bernie stilaan dement of wat :-\

de f1-oppersmurf is brit.....zegt genoeg?

robbert

wat wil bernie nu? men mag geen WK zijn als ze een te grote mond hebben en als er dan iemand gewoon zwijgt dan mag hij ook geen WK zijn :-\