Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

Racerke007

CitaatDe brokken zullen wel gelijmd worden en over 3 weken zijn die twee alles vergeten.
Ik denk het ook, maar je weet maar nooit!

Ferrari 2010

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 18:34:00
Sept ... zelfs al werk je aan de band bij Ford dan moet je nog zo niet gaan doen tegen de grote baas. Zelfs niet je ploegbaas. En als dat de mentaliteit is in jouw bedrijf dan ben ik blij voor jou dat jij daar je gang kan gaan. Maar ik vindt zulke reacties niet echt normaal.

Wel een beetje een foute vergelijking hé. Hamilton is wel degene die samen met Alonso het hoofddoel uiteindelijk moet waarmaken hé. Absoluut niet te vergelijken met een bandwerker tegen zen ploegbaas, eerder een topmanager tegen de grote baas ofzo die dan onderling een redelijke relatie hebben. Dan heeft de ene de andere in feite nodig, je kent elkaar goed en je kan iemands reactie achteraf relativeren. Een ontslag zal der niet van komen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Racerke007

Het is wel van een werknemer naar de grote baas.
Ron is niet voor niets blij dat hij op vakantie kan om het even van hem af te zetten.
Heb ik hem nog nooit weten zeggen ... .

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:31:22
Ron is niet voor niets blij dat hij op vakantie kan om het even van hem af te zetten.
Heb ik hem nog nooit weten zeggen ... .

Ron wordt ook al een dagje ouder. Persoonlijk denk ik dat het sabotageverhaal hem meer parten speelt. De banale ruzie met Hamilton was volgens mij maar akkefietje, vergeleken met het 'zwaard van Maranello' dat boven zijn hoofd hangt. Hamilton was een korte uitbarsting. Stephneygate is een slepende oorlog.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Als zou blijken dat het allemaal zever in pakjes is dan vindt ik het wel héél erg dat Ferrari er zo'n spel van gemaakt hebben en dit zo gespeeld hebben... .

scho0634

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:25:50
CitaatSinds wanneer is ruziemaken een onmenselijk verschijnsel?
Ten opzichte van je eigen team zo uitgesproken?
Nog nooit meegemaakt.

Prost noemde zijn Ferrari ooit een truck ....Viel ook niet bijster goed daar.

Tim C

Mijn persoonlijke favoriet: Irvines Wankelende Winkel Wagen, ofwel, zijn Jag

janke

En Mansell noemde zijn McLaren een badkuip.
Some things are too important to be left in the past.

Racerke007

Citaat van: 0634 op 08 augustus 2007 - 20:00:50
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 19:25:50
CitaatSinds wanneer is ruziemaken een onmenselijk verschijnsel?
Ten opzichte van je eigen team zo uitgesproken?
Nog nooit meegemaakt.

Prost noemde zijn Ferrari ooit een truck ....Viel ook niet bijster goed daar.


Idd, toen stond hij op straat... nog nooit gezien...  :o
Ik kon het toen écht niet geloven.

scho0634

Zo zie je maar, zat rijders die hun team te kakken zetten ;).

Jasper

Ik blijf er ook bij dat dit eigenlijk niets was om je zorgen om te maken. Hamilton zei dit in de seconden waarin hij realiseerde dat hij geen snelle ronde meer kon rijden. Op dat moment moet hij een adrenalinestoot gehad hebben die zo stevig was dat hij het misschien nog nooit had meegemaakt. Ik vind die reactie redelijk normaal op zo'n moment.

Racerke007

Citaat van: 0634 op 08 augustus 2007 - 21:19:46
Zo zie je maar, zat rijders die hun team te kakken zetten ;).

en tegelijk buiten vliegen ...  8)

scho0634

Ik ook. Moet niet zo zwaar aan getild worden. Iedereen heeft emoties, kan gebeuren.

Even "sorry" zeggen tegen Ome Ron en zand erover.

scho0634

Citaat van: janke op 06 augustus 2007 - 21:01:47

Ik ken dit niet ben een Nederlander, maar aan de reacties te lezen is dit dus net zo iets als bij ons de Telegraaf. Daarom heb ik dit ook geplaatst, maar er zal best wel iets van waar zijn. Maar dat wachten we maar af. Maar dat veranderd geenszins mijn mening over Alonso. Hij doet me denken aan Nelson Piquet, net als Alonso een groot coureur. Maar voor de rest? Voelde zich ook verheven boven alles en iedereen. Toen Mansell begon te scoren bij Williams werd het ook haat en nijdt tussen die 2. Laat een stuk of wat F1 liefhebbers een top 5 maken van de beste wereldkampioenen, dan zul je Alonso en Piquet niet vaak tegenkomen. Hoe zou dat komen?

Omdat er simpelweg een heleboel goede rijders zijn geweest. Hakkinen, Lauda en Stewart zullen wellicht ook niet meteen worden genoemd, maar waren grote rijders. Overigens is het wel zo eerlijk als je Alonso vergelijkt met dit soort rijders als zijn carriere is afgelopen. Niet al op zijn 26e.

Overigens zou hij ook niet in mijn top 5 staan, hoor ;) en ook niet in mijn top 10.


Racerke007

Toch kunnen jullie niet ontkennen dat hij een compleet coureur is met het échte race-instinct!