Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

Raicouli

#240
Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 20:57:39
Citaat van: Raicouli op 06 augustus 2007 - 20:53:15
Voor het eerst in het seizoen weet ik nu wie ik liever kampioen zie worden. In het begin kon het me niet veel schelen als het maar een mac was  :).
Maar nu kies ik dus overduidelijk voor ALONSO. Die Hamilton zijn ego groeit sneller dan zijn rijderscapaciteiten. Hij moest gewoon luisteren en team orders volgen.
En dan nadien zo uitvallen tegen Ron is ronduit respectloos.

After the practice shenanigans there was a furious row between the Brit and Dennis over the team radio, with Hamilton blasting: "Don't ever f****** do that to me again." Dennis hit back, shouting: "Don't ever f****** speak to me like that." But Hamilton responded: "Go f****** swivel."

Reigning world champion Alonso admitted today: "It is the first time Hamilton, or any driver, speaks like that to his boss. I have never seen it.
Mijn volledige steun gaat dus naar alonso.Ik weet niet waarom er velen hier dat niet zien dat dit niet door de beugel kan.
Hoop nu echt dat Alonso zijn derde neemt.
Waarom zou het,moet echt iedereen dan naar de arogante Dennis luisteren?
Een echte kampioen is nu eenmaal een moeilijke mens,denk je nu echt dat Senna en Prost elkaar er vroeger afreden op bevel van de big chief ?

Het antwoord op je eerste vraag is dus JA.Wat zou er gebeurd zijn mocht irvine of ba;richello eens hun eigen ding gingen doen.
Het is dus hij die ervoor zorgt dat je betaald wordt. Het is het minste dat je kan doen

En ik weet dat ALONSO geen gemakkelijke is, in tegendeel, dat heeft hij dus zaterdag ook bewezen denk ik. Daarom is het een groot kampioen.

Eerst was er die hype en nu zijn ego..... nog een (kleine) misser en hamilton heeft afgedaan bij mij.
F1REM G3g

McChouffe

Citaat van: Raicouli op 06 augustus 2007 - 20:53:15
Hij moest gewoon luisteren en team orders volgen.

Teamorders mogen eigenlijk niet hé  ;) Owja, het is McLaren ... sorry

Citaat
"It is the first time Hamilton, or any driver, speaks like that to his boss. I have never seen it.

;D

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

meatball

Citaat van: Raicouli op 06 augustus 2007 - 21:12:01
Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 20:57:39
Citaat van: Raicouli op 06 augustus 2007 - 20:53:15
Voor het eerst in het seizoen weet ik nu wie ik liever kampioen zie worden. In het begin kon het me niet veel schelen als het maar een mac was  :).
Maar nu kies ik dus overduidelijk voor ALONSO. Die Hamilton zijn ego groeit sneller dan zijn rijderscapaciteiten. Hij moest gewoon luisteren en team orders volgen.
En dan nadien zo uitvallen tegen Ron is ronduit respectloos.

After the practice shenanigans there was a furious row between the Brit and Dennis over the team radio, with Hamilton blasting: "Don't ever f****** do that to me again." Dennis hit back, shouting: "Don't ever f****** speak to me like that." But Hamilton responded: "Go f****** swivel."

Reigning world champion Alonso admitted today: "It is the first time Hamilton, or any driver, speaks like that to his boss. I have never seen it.
Mijn volledige steun gaat dus naar alonso.Ik weet niet waarom er velen hier dat niet zien dat dit niet door de beugel kan.
Hoop nu echt dat Alonso zijn derde neemt.
Waarom zou het,moet echt iedereen dan naar de arogante Dennis luisteren?
Een echte kampioen is nu eenmaal een moeilijke mens,denk je nu echt dat Senna en Prost elkaar er vroeger afreden op bevel van de big chief ?

Het antwoord op je eerste vraag is dus JA.Wat zou er gebeurd zijn mocht irvine of ba;richello eens hun eigen ding gingen doen.
Het is dus hij die ervoor zorgt dat je betaald wordt. Het is het minste dat je kan doen

En ik weet dat ALONSO geen gemakkelijke is, in tegendeel, dat heeft hij dus zaterdag ook bewezen denk ik. Daarom is het een groot kampioen.

Eerst was er die hype en nu zijn ego..... nog een (kleine) misser en hamilton heeft afgedaan bij mij.
Barichello mag nu geheel zijn ding doen,goed he?
Het is gewoon zo dat er bij Ferrari niemand aan Schumacher kon tippen,de situatie bij McLaren is nu geheel anders.
Bekijk het eens langs Hamiltons kan,hoeveel kansen krijg je in een loopbaan om f1 kampioen te worden?
Grijpen die kans is de boodschap.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

in mijn ogen heeft Hamilton niks verkeerd gedaan, want de FIA heeft nogmaals naar de radio van Mclaren geluistert, en moest er degelijk afspraak geweest zijn dat dennis tegen hamilton zei dat hij alonso moest voorbijlaten dan zou hamilton gestraft geweest zijn , maar het is nu andersom

Racerke007

Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 21:22:38
1 Barichello mag nu geheel zijn ding doen,goed he?
2 Het is gewoon zo dat er bij Ferrari niemand aan Schumacher kon tippen,de situatie bij McLaren is nu geheel anders.
3 Bekijk het eens langs Hamiltons kan,hoeveel kansen krijg je in een loopbaan om f1 kampioen te worden?
Grijpen die kans is de boodschap.
1 Tja als je mag rijden maar een slechte auto hebt, heb je niet veel aan hé
;D ;D ;D
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Ferrari 2010

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
Citaat van: meatball op 06 augustus 2007 - 21:22:38
1 Barichello mag nu geheel zijn ding doen,goed he?
2 Het is gewoon zo dat er bij Ferrari niemand aan Schumacher kon tippen,de situatie bij McLaren is nu geheel anders.
3 Bekijk het eens langs Hamiltons kan,hoeveel kansen krijg je in een loopbaan om f1 kampioen te worden?
Grijpen die kans is de boodschap.
1 Tja als je mag rijden maar een slechte auto hebt, heb je niet veel aan hé
;D ;D ;D
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Als ik me niet vergis heeft hij dit gezegd nadat ALonso nog es een extra 10 seconden bleef staan. Hamilton veronderstelde toen dat dit in opdracht van Dennis was, het was gewoon een opgefokte reactie om zijn woede te uiten. Lijkt me niks mis mee, de woorden zijn mss wat slecht gekozen maarja, in ee opwelling zeg je al es foute dingen hé.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Sept

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Waarom niet? Als ik me benadeeld voel door mijn eigen baas zal ik ook wel eens danig mijn gedacht zeggen.. Degenen die altijd maar braafjes ja knikken gaan niet al te ver komen..
1991 - 2004 = 7

red76

Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:18:32
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Waarom niet? Als ik me benadeeld voel door mijn eigen baas zal ik ook wel eens danig mijn gedacht zeggen.. Degenen die altijd maar braafjes ja knikken gaan niet al te ver komen..

Als je voor mij zou werken, heb je gelijk je laatste werkdag te pakken. ;)

Sept

Citaat van: red76 op 07 augustus 2007 - 14:25:27
Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:18:32
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Waarom niet? Als ik me benadeeld voel door mijn eigen baas zal ik ook wel eens danig mijn gedacht zeggen.. Degenen die altijd maar braafjes ja knikken gaan niet al te ver komen..

Als je voor mij zou werken, heb je gelijk je laatste werkdag te pakken. ;)

Ik vraag me soms af waarom je tegen een "hoger geplaatst iemand" je jezelf niet even zou mogen laten gaan.. Ik denk dat (in het geval Hamilton) Dennis achteraf best wel zal beseffen hoe Hamilton zich op dat moment zal gevoeld hebben, althans dat hoop ik toch voor Dennis.. Op een moment als dat moet je gewoon even alles eruit gooien, met welke woorden dan ook.. Achteraf is er nog altijd tijd om alles te relativeren en op een deftige manier uit te klaren..
1991 - 2004 = 7

Jasper

Met Hamiltons reactie was inderdaad niets mis. F1-rijders, en zeker de titelfavorieten, worden geacht competitief te zijn. Als je in die competitiviteit gekortwiekt wordt, dan is het normaal dat je daar kwaad over wordt - anders zou je namelijk niet competitief zijn en dus ook niet bovenaan het klassement thuishoren.

Trouwens, hoe lang wachten we al op een F1-rijder die zijn gedacht durft te zeggen?

Racerke007

Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:35:35
Citaat van: red76 op 07 augustus 2007 - 14:25:27
Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:18:32
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Waarom niet? Als ik me benadeeld voel door mijn eigen baas zal ik ook wel eens danig mijn gedacht zeggen.. Degenen die altijd maar braafjes ja knikken gaan niet al te ver komen..

Als je voor mij zou werken, heb je gelijk je laatste werkdag te pakken. ;)

Ik vraag me soms af waarom je tegen een "hoger geplaatst iemand" je jezelf niet even zou mogen laten gaan.. Ik denk dat (in het geval Hamilton) Dennis achteraf best wel zal beseffen hoe Hamilton zich op dat moment zal gevoeld hebben, althans dat hoop ik toch voor Dennis.. Op een moment als dat moet je gewoon even alles eruit gooien, met welke woorden dan ook.. Achteraf is er nog altijd tijd om alles te relativeren en op een deftige manier uit te klaren..
Achteraf ... ik denk het niet! Gedane zaken nemen geen keer!!

Als zo iedereen gaat doen dan kan men moeilijker ja. Maar uiteindelijk is je baas iemand waar je respect voor moet hebben en waar je je woorden voor wikt en weegt.
OK, het kan zijn dat dat één van de zaken is waar Lewis niet volledig nog niet voor gevormd is maar ik kan perfect begrijpen dat Ron er écht kwaad van is: zoiets doe je niet.

Sept ... zelfs al werk je aan de band bij Ford dan moet je nog zo niet gaan doen tegen de grote baas. Zelfs niet je ploegbaas. En als dat de mentaliteit is in jouw bedrijf dan ben ik blij voor jou dat jij daar je gang kan gaan. Maar ik vindt zulke reacties niet echt normaal.

Terug ontopic: F1-titelfavorieten moeten idd gedreven zijn. Maar kijk eens naar de reacties van anderen zoals een Kimi, Fernando, Michael, Ayrton, Alain, ... die reageren zo niet. ALS ze lastig zijn dan gaan ze eerst even ergens afkoelen.

scho0634

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 18:34:00
Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:35:35
Citaat van: red76 op 07 augustus 2007 - 14:25:27
Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:18:32
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Waarom niet? Als ik me benadeeld voel door mijn eigen baas zal ik ook wel eens danig mijn gedacht zeggen.. Degenen die altijd maar braafjes ja knikken gaan niet al te ver komen..

Als je voor mij zou werken, heb je gelijk je laatste werkdag te pakken. ;)

Ik vraag me soms af waarom je tegen een "hoger geplaatst iemand" je jezelf niet even zou mogen laten gaan.. Ik denk dat (in het geval Hamilton) Dennis achteraf best wel zal beseffen hoe Hamilton zich op dat moment zal gevoeld hebben, althans dat hoop ik toch voor Dennis.. Op een moment als dat moet je gewoon even alles eruit gooien, met welke woorden dan ook.. Achteraf is er nog altijd tijd om alles te relativeren en op een deftige manier uit te klaren..
Achteraf ... ik denk het niet! Gedane zaken nemen geen keer!!

Als zo iedereen gaat doen dan kan men moeilijker ja. Maar uiteindelijk is je baas iemand waar je respect voor moet hebben en waar je je woorden voor wikt en weegt.
OK, het kan zijn dat dat één van de zaken is waar Lewis niet volledig nog niet voor gevormd is maar ik kan perfect begrijpen dat Ron er écht kwaad van is: zoiets doe je niet.

Sept ... zelfs al werk je aan de band bij Ford dan moet je nog zo niet gaan doen tegen de grote baas. Zelfs niet je ploegbaas. En als dat de mentaliteit is in jouw bedrijf dan ben ik blij voor jou dat jij daar je gang kan gaan. Maar ik vindt zulke reacties niet echt normaal.

Terug ontopic: F1-titelfavorieten moeten idd gedreven zijn. Maar kijk eens naar de reacties van anderen zoals een Kimi, Fernando, Michael, Ayrton, Alain, ... die reageren zo niet. ALS ze lastig zijn dan gaan ze eerst even ergens afkoelen.

Ach, laat Hamilton toch. Het was misschien niet netjes, maar best begrijpelijk.

Ik weet ook niet wat netter is: een keertje flink schelden op je teambaas, of je concurrent van de baan rossen om kampioen te worden (Schumacher, Prost, Senna). Ik persoonlijk denk dat je dan beter maar wat kan schelden.

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 18:34:00
Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:35:35
Citaat van: red76 op 07 augustus 2007 - 14:25:27
Citaat van: Sept op 07 augustus 2007 - 14:18:32
Citaat van: Racerke007 op 07 augustus 2007 - 11:34:39
3 ook al krijg je maar een waterkans ... zo moet je niet reageren. Net tegen iemand van je team en ZEKER niet tegen je eigen baas.

Waarom niet? Als ik me benadeeld voel door mijn eigen baas zal ik ook wel eens danig mijn gedacht zeggen.. Degenen die altijd maar braafjes ja knikken gaan niet al te ver komen..

Als je voor mij zou werken, heb je gelijk je laatste werkdag te pakken. ;)

Ik vraag me soms af waarom je tegen een "hoger geplaatst iemand" je jezelf niet even zou mogen laten gaan.. Ik denk dat (in het geval Hamilton) Dennis achteraf best wel zal beseffen hoe Hamilton zich op dat moment zal gevoeld hebben, althans dat hoop ik toch voor Dennis.. Op een moment als dat moet je gewoon even alles eruit gooien, met welke woorden dan ook.. Achteraf is er nog altijd tijd om alles te relativeren en op een deftige manier uit te klaren..
Achteraf ... ik denk het niet! Gedane zaken nemen geen keer!!

Als zo iedereen gaat doen dan kan men moeilijker ja. Maar uiteindelijk is je baas iemand waar je respect voor moet hebben en waar je je woorden voor wikt en weegt.
OK, het kan zijn dat dat één van de zaken is waar Lewis niet volledig nog niet voor gevormd is maar ik kan perfect begrijpen dat Ron er écht kwaad van is: zoiets doe je niet.

Sept ... zelfs al werk je aan de band bij Ford dan moet je nog zo niet gaan doen tegen de grote baas. Zelfs niet je ploegbaas. En als dat de mentaliteit is in jouw bedrijf dan ben ik blij voor jou dat jij daar je gang kan gaan. Maar ik vindt zulke reacties niet echt normaal.

Terug ontopic: F1-titelfavorieten moeten idd gedreven zijn. Maar kijk eens naar de reacties van anderen zoals een Kimi, Fernando, Michael, Ayrton, Alain, ... die reageren zo niet. ALS ze lastig zijn dan gaan ze eerst even ergens afkoelen.

De relatie Dennis-Hamilton is volgens mij geen gewone werkgever-werknemer relatie. Die twee kennen mekaar daar te lang en te goed voor. De reactie na de eerste overwinning van Lewis sprak boekdelen. De brokken zullen wel gelijmd worden en over 3 weken zijn die twee alles vergeten.

Sinds wanneer is ruziemaken een onmenselijk verschijnsel?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

bogief1

Iedereen verliest wel eens de controle.

Remember Schumacher - Coulthard in spa en in mindere mate Senna - Schumacher toen ze elkaar aantikten.

Ik ben van mening dat je respect geeft aan iemand die toont dat hij er ook heeft voor jou. Als dat nu een vriend, kennis of baas is maakt mij niet uit.
Als je daar in je auto zit en je word geblokt om voor een cruciale pole te gaan, dan zullen er veel zitten koken onder die helm.
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

Racerke007

CitaatSinds wanneer is ruziemaken een onmenselijk verschijnsel?
Ten opzichte van je eigen team zo uitgesproken?
Nog nooit meegemaakt.

Hoewel, in mindere mate ... Scott deed hij ongeveer ook wel maar niet zo grof ... .
Oei Scott rijdt niet meer...  :o