Fernando Alonso is een groot kampioen!

Gestart door scho0634, 20 februari 2007 - 19:43:47

« vorige - volgende »

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 08 augustus 2007 - 23:57:56
Toch kunnen jullie niet ontkennen dat hij een compleet coureur is met het échte race-instinct!

Compleet is hij, zonder twijfel. Het échte race-instinct mist toch wel iets bij Alonso (liever tellen dan risico's).

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Racerke007

Tja 'de professor' rekende ook af en toe ... .
Het is gewoon een manier: het doel heiligt de middelen. En of dit zo saai of slecht is weet ik niet.

McChouffe

Citaat van: Racerke007 op 09 augustus 2007 - 00:09:30
Tja 'de professor' rekende ook af en toe ... .
Het is gewoon een manier: het doel heiligt de middelen. En of dit zo saai of slecht is weet ik niet.

Dat is puur een persoonlijke voorkeur. Ik hou er minder van  :) In mijn ogen neemt een racer nooit echt genoegen met iets anders als een overwinning, zelfs al houdt het een hoog risico in. Michael Schumacher in Hongarije 2006 was daar een prachtig voorbeeld van.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

robbert

Citaat van: McChouffe op 09 augustus 2007 - 00:13:52
Citaat van: Racerke007 op 09 augustus 2007 - 00:09:30
Tja 'de professor' rekende ook af en toe ... .
Het is gewoon een manier: het doel heiligt de middelen. En of dit zo saai of slecht is weet ik niet.

Dat is puur een persoonlijke voorkeur. Ik hou er minder van  :) In mijn ogen neemt een racer nooit echt genoegen met iets anders als een overwinning, zelfs al houdt het een hoog risico in. Michael Schumacher in Hongarije 2006 was daar een prachtig voorbeeld van.

ja en heeft waarschijnlijk te veel gevraagd op die opgereden regenbanden dat hij problemen heeft gekend

scho0634

Eindelijk reed hij weer eens een weekend lang als een echte kampioen. Ik ben erg benieuwd of hij de lijn door kan trekken naar Spa. Hopelijk mag hij zijn kunsten in de regen laten zien.

bmwracing

Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 17:26:13
Eindelijk reed hij weer eens een weekend lang als een echte kampioen. Ik ben erg benieuwd of hij de lijn door kan trekken naar Spa. Hopelijk mag hij zijn kunsten in de regen laten zien.
blijf maar voort dromen hij zal niet meer winnen dit jaar.

meatball

Citaat van: bmwracing op 09 september 2007 - 22:15:39
Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 17:26:13
Eindelijk reed hij weer eens een weekend lang als een echte kampioen. Ik ben erg benieuwd of hij de lijn door kan trekken naar Spa. Hopelijk mag hij zijn kunsten in de regen laten zien.
blijf maar voort dromen hij zal niet meer winnen dit jaar.
Daar ga ik in elk geval niets op verwedden :-\
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

robbert

hij gaat nog winnen dit jaar, want uitgesloten wordt mclaren niet, geween een geldboete zullen ze krijgen

alonsolover

Citaat van: meatball op 09 september 2007 - 22:28:45
Citaat van: bmwracing op 09 september 2007 - 22:15:39
Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 17:26:13
Eindelijk reed hij weer eens een weekend lang als een echte kampioen. Ik ben erg benieuwd of hij de lijn door kan trekken naar Spa. Hopelijk mag hij zijn kunsten in de regen laten zien.
blijf maar voort dromen hij zal niet meer winnen dit jaar.
Daar ga ik in elk geval niets op verwedden :-\

In de regen is alonso ook goed zie maar naar de GP in duitsland

Racerke007

Citaat van: robbert op 09 augustus 2007 - 06:36:40
Citaat van: McChouffe op 09 augustus 2007 - 00:13:52
Citaat van: Racerke007 op 09 augustus 2007 - 00:09:30
Tja 'de professor' rekende ook af en toe ... .
Het is gewoon een manier: het doel heiligt de middelen. En of dit zo saai of slecht is weet ik niet.

Dat is puur een persoonlijke voorkeur. Ik hou er minder van  :) In mijn ogen neemt een racer nooit echt genoegen met iets anders als een overwinning, zelfs al houdt het een hoog risico in. Michael Schumacher in Hongarije 2006 was daar een prachtig voorbeeld van.

ja en heeft waarschijnlijk te veel gevraagd op die opgereden regenbanden dat hij problemen heeft gekend
Dan hou je nu, na Italië, ook niet meer van Kimi noch van Lewis... Kimi loste al onmiddelijk bij Lewis en Lewis liet even later ook zijn "pace" zakken ...

scho0634

Citaat van: bmwracing op 09 september 2007 - 22:15:39
Citaat van: 0634 op 09 september 2007 - 17:26:13
Eindelijk reed hij weer eens een weekend lang als een echte kampioen. Ik ben erg benieuwd of hij de lijn door kan trekken naar Spa. Hopelijk mag hij zijn kunsten in de regen laten zien.
blijf maar voort dromen hij zal niet meer winnen dit jaar.

Als hij donderdag wordt uitgesloten van verdere deelname niet, anders zou ik niet weten waarom niet.

Racerke007

CitaatAls hij donderdag wordt uitgesloten van verdere deelname niet, anders zou ik niet weten waarom niet.
Het was knap hoe hij de bovenhand had van Lewis.
Wat ik knap aan Lewis vond was dat hij op drie momenten in de race alles op alles zette en zichzelf en de anderen overklaste: bij de start alsnog Massa inpakken, bij het binnenkomen voor de eerste pitsstop om de verloren tijd van de 'in-lap' goed te maken, bij het inpakken van Raikonnen.

Karre

Ik geloof dat, behalve als Mclaren tegenslag heeft op 13 sept., een Mclaren piloot WK zal worden. Laten we realistisch blijven, de Mclarens overtreffen op alle vlak de Ferrari's, zowel op snelheid als op betrouwbaarheid. En gezien het Wk klassement staat Ferrari er toch redelijk slecht voor. het enige dat ik nog realistisch 8 is dat Ferrari mss nog de constructeurstitel binnenhaalt.