Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

Tim C

Pardon?

Alonso legde in totaal 1108 rondjes af, Michael Schumacher 1092, vijf anderen,  Scott Speed 951, vijf anderen, Takuma Sato 857, Kimi Raikkonen 838.

Met andere woorden: zo betrouwbaar is uw heilige McLaren niet. Zijn ze nooit meer geweest sinds 1999, of denk je dat Raikkonen voor de schone ogen van Jean Todt de deur achter zich dicht trekt? Quote Raikkonen:
Citaat,,Dafür gibt es viele Ursachen. Sicher hatte ich einige Ausfälle zu viel. Das Auto war einfach oft nicht beständig genug."

dj Peter

Citaat van: Mclaren1986 op 12 november 2006 - 16:13:35
Citaat van: SaffierFM op 12 november 2006 - 11:25:21
Albers,wie is dat ?  :P Ik heb Verstappen altijd graag zien rijden destijds, maar wat stelt Albers nu voor ?

Felipe heeft natuurlijk het voordeel al een jaar langer met de Ferrari te rijden maar mijn support gaat volgend jaar voor 50% naar Kimi en de andere 50% naar Felipe. Ik denk dat één van die twee een goeie kans maakt om kampioen te worden, zéker geen McLaren-Mercedes piloot want het zou  me verwonderen moesten ze nu plots een héél betrouwbare auto hebben: met een wereldkampioen in een zeepkist ben je ook niks.
In elk geval, Kimi is van plan om eindelijk eens met een goeie auto de pannen van het dak te rijden en wil -naar eigen zeggen-"enkel nog een Mercedes in zijn achteruitkijkspiegels zien" en Michael Schumacher zal hem daar ongetwijfeld de nodige goeie raad voor geven.
ség jonge, heb jij dit jaar wel naar de F1 gekeken? Mclaren was even betrouwbaar als Ferrari en Renault, ze waren alleen verschrikkelijk traaaag.
ség jonge, Als de Mac net zo goed had geweest als de Ferrarii of de Renault of de Honda ( jaja , want Honda was béter dan McLaren) dan zouden ze wel een paar zeges op hun naam hebben kunnen schrijven. Of ben je al vergeten hoeveel zeges ze gehaald hebben in 2006 ? Met alle respect hoor want het kan snel verkeren (zie Ferrari in 2005 met één zege  in een race met zes auto's)

FerrariMan

McLaren betrouwbaar? Heb ik precies toch een ander WK gezien. :-)


razzle_dazzle

Citaat van: FerrariMan op 12 november 2006 - 18:23:56
McLaren betrouwbaar? Heb ik precies toch een ander WK gezien. :-)

Mclaren was toch betrouwbaar... wat betreft hun onbetrouwbaardheid... ::)

Tim C

Cijfers zeggen niet alles, zo was Raikkonen vorig jaar beter dan Alonso...

Was alles maar zo simpel...

scho0634

Citaat van: Tim C op 13 november 2006 - 20:03:48
Cijfers zeggen niet alles, zo was Raikkonen vorig jaar beter dan Alonso...


Je brengt jouw persoonlijke mening als een feit....

Tim C

#112
Dat is niet alleen mijn mening, dat staat gewoon ook vast ;)

Renault verdiende de constructeurstitel, maar die van de rijders had naar Raikkonen moeten gaan. Desondanks zijn slechte team deed hij tot op het einde mee...

En je persoonlijke mening brengen is een must om te discussieren op een forum ;)

Mikacouli

Citaat van: SaffierFM op 12 november 2006 - 17:55:05
Citaat van: Mclaren1986 op 12 november 2006 - 16:13:35
Citaat van: SaffierFM op 12 november 2006 - 11:25:21
Albers,wie is dat ?  :P Ik heb Verstappen altijd graag zien rijden destijds, maar wat stelt Albers nu voor ?

Felipe heeft natuurlijk het voordeel al een jaar langer met de Ferrari te rijden maar mijn support gaat volgend jaar voor 50% naar Kimi en de andere 50% naar Felipe. Ik denk dat één van die twee een goeie kans maakt om kampioen te worden, zéker geen McLaren-Mercedes piloot want het zou  me verwonderen moesten ze nu plots een héél betrouwbare auto hebben: met een wereldkampioen in een zeepkist ben je ook niks.
In elk geval, Kimi is van plan om eindelijk eens met een goeie auto de pannen van het dak te rijden en wil -naar eigen zeggen-"enkel nog een Mercedes in zijn achteruitkijkspiegels zien" en Michael Schumacher zal hem daar ongetwijfeld de nodige goeie raad voor geven.
ség jonge, heb jij dit jaar wel naar de F1 gekeken? Mclaren was even betrouwbaar als Ferrari en Renault, ze waren alleen verschrikkelijk traaaag.
ség jonge, Als de Mac net zo goed had geweest als de Ferrarii of de Renault of de Honda ( jaja , want Honda was béter dan McLaren) dan zouden ze wel een paar zeges op hun naam hebben kunnen schrijven. Of ben je al vergeten hoeveel zeges ze gehaald hebben in 2006 ? Met alle respect hoor want het kan snel verkeren (zie Ferrari in 2005 met één zege  in een race met zes auto's)
Ah, we zullen wachten zeker tot volgend seizoen, shall we?
Om nu al met zekerheid te zeggen dat McLaren niet meedoet voor de wereldtitel volgend jaar lijkt me een domme uitspraak, zoniet belachelijke uitspraak.

The Iceman

Citaat van: Mikacouli op 14 november 2006 - 13:10:31
Ah, we zullen wachten zeker tot volgend seizoen, shall we?
Om nu al met zekerheid te zeggen dat McLaren niet meedoet voor de wereldtitel volgend jaar lijkt me een domme uitspraak, zoniet belachelijke uitspraak.
Aangezien de leegloop bij het team van Ron Dennis vrees ik eerlijk gezegd voor het ergste. Volgens het Britse tijdschrift Autosport zijn er buiten Newey het afgelopen jaar nog 19 mensen vertrokken in Woking. Alonso alleen gaat het tij daar niet kunnen keren vrees ik.  :-\ :-\ :-\

Chef

#115
Als er afgelopen jaar bij McLaren 19 mensen weg zijn gegaan (of gestuurd) komt dat overeen met de prestaties van de wagen afgelopen seizoen. Er is blijkbaar een renovatie nodig bij McLaren. Het ziet er naar uit dat ze met een nieuwe wagen, nieuwe engineers en nieuwe coureurs, een nieuw team aan het bouwen zijn. Verstandig, want de afgelopen jaren is er op alle vlakken niet uitgekomen wat er in is gestoken financieel. Het kan dus zijn dat ze er volgend jaar nog niet staan, maar op dezelfde voet gaat en wilt men dus niet verder. Voor al die mensen die graag hebben dat Alonso een *** wagen en team heeft volgend jaar kan het dus nog wel eens tegenvallen. Ik denk dat McLaren ons nog wel eens kan verassen.

ps. Hoe komt het toch dat sommige graag hebben dat de coureur die zij niet steunen een slechte wagen heeft, dat maakt het toch niet spannend?

dj Peter

Citaat van: Mikacouli op 14 november 2006 - 13:10:31
Citaat van: SaffierFM op 12 november 2006 - 17:55:05
Citaat van: Mclaren1986 op 12 november 2006 - 16:13:35
Citaat van: SaffierFM op 12 november 2006 - 11:25:21
Albers,wie is dat ?  :P Ik heb Verstappen altijd graag zien rijden destijds, maar wat stelt Albers nu voor ?

Felipe heeft natuurlijk het voordeel al een jaar langer met de Ferrari te rijden maar mijn support gaat volgend jaar voor 50% naar Kimi en de andere 50% naar Felipe. Ik denk dat één van die twee een goeie kans maakt om kampioen te worden, zéker geen McLaren-Mercedes piloot want het zou  me verwonderen moesten ze nu plots een héél betrouwbare auto hebben: met een wereldkampioen in een zeepkist ben je ook niks.
In elk geval, Kimi is van plan om eindelijk eens met een goeie auto de pannen van het dak te rijden en wil -naar eigen zeggen-"enkel nog een Mercedes in zijn achteruitkijkspiegels zien" en Michael Schumacher zal hem daar ongetwijfeld de nodige goeie raad voor geven.
ség jonge, heb jij dit jaar wel naar de F1 gekeken? Mclaren was even betrouwbaar als Ferrari en Renault, ze waren alleen verschrikkelijk traaaag.
ség jonge, Als de Mac net zo goed had geweest als de Ferrarii of de Renault of de Honda ( jaja , want Honda was béter dan McLaren) dan zouden ze wel een paar zeges op hun naam hebben kunnen schrijven. Of ben je al vergeten hoeveel zeges ze gehaald hebben in 2006 ? Met alle respect hoor want het kan snel verkeren (zie Ferrari in 2005 met één zege  in een race met zes auto's)
Ah, we zullen wachten zeker tot volgend seizoen, shall we?
Om nu al met zekerheid te zeggen dat McLaren niet meedoet voor de wereldtitel volgend jaar lijkt me een domme uitspraak, zoniet belachelijke uitspraak.
Het zou me verwonderen moest McLaren volgend jaar  meestrijden voor de  titel,laat dat dan maar een domme uitspraak zijn, maar ik zie wel de feiten:  een team dat nog met haken en ogen aan elkaar hangt door een kwasi leegloop van personeel  en een bolide die maar niet naar behoren presteert. Je mag dan over de wereldkampioen  beschikken, dat wil toch niet zeggen dat alles dan plots veel beter gaat hé?

Manuel

Citaat van: Tim C op 12 november 2006 - 16:32:48
Pardon?

Alonso legde in totaal 1108 rondjes af, Michael Schumacher 1092, vijf anderen,  Scott Speed 951, vijf anderen, Takuma Sato 857, Kimi Raikkonen 838.

Met andere woorden: zo betrouwbaar is uw heilige McLaren niet. Zijn ze nooit meer geweest sinds 1999, of denk je dat Raikkonen voor de schone ogen van Jean Todt de deur achter zich dicht trekt? Quote Raikkonen:
Citaat,,Dafür gibt es viele Ursachen. Sicher hatte ich einige Ausfälle zu viel. Das Auto war einfach oft nicht beständig genug."
Wat bewijst dat? Zeg mij eens hoeveel keer kimi is uitgevallen door mechanische problemen en hoeveel keer door een crash.

KVDracer

Kimi is in 2006 1x uitgevallen door een crash, 2x door een aanrijding ( al dan niet zijn fout), 2x opgeblazen motor en 1x uitgevallen (reden onbekend). Zo onbetrouwbaar was de McLaren niet dit jaar, enkel wat langs de trage kant.

Tim C

Is het trouwens niet geweldig hoe die man een jaar geleden niets verkeerd kon doen, zelfs geen fout kon maken, maar nu plotseling de zonden des werelds over zich krijgt!  ;D ;D ;D