Wie is volgend jaar jouw favoriete coureur / team

Gestart door B00, 08 oktober 2006 - 17:35:51

« vorige - volgende »

scho0634

Helemaal mee eens. Ik verwacht ook een (relatief) eenvoudig jaar voor Ferrari. Hopen dan maar dat Massa het tempo van Kimi kan bijhouden. Kunnen ze het samen nog spannend maken. Maar ook dat verwacht ik niet.

McChouffe

Citaat van: scho0634 op 19 oktober 2006 - 20:55:24
Helemaal mee eens. Ik verwacht ook een (relatief) eenvoudig jaar voor Ferrari. Hopen dan maar dat Massa het tempo van Kimi kan bijhouden. Kunnen ze het samen nog spannend maken. Maar ook dat verwacht ik niet.

Zou Ferrari volgend jaar de kaart van één van de twee piloten trekken?

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Chef

Volgens mij krijgt Alonso die Mclaren wel aan het rijden. Bij Mclaren heeft men het afgelopen jaar als een overbrugging gezien, aangezien de liefde met Kimi al een beetje bekoeld was. Alle belangrijke inovaties heeft men in de kast gehouden voor komend jaar. Het zal dus wel spannend gaan worden tussen Kimi en Alonso en als de verschillen al te groot worden in de eerste helft van het seizoen dan hebben geklukig altijd nog CVC Capital Partners die ervoor zal waken dat we tot het laatst mogen wachten op een ontknoping. Niet druk om maken! Er is tegenwoordig geen enkele topsport, waar veel geld in omgaat,  waarbij de hoge heren het toeval niet een klein beetje helpen zo nu en dan.

Tim C

Citaat van: Chef op 19 oktober 2006 - 22:42:32
Volgens mij krijgt Alonso die Mclaren wel aan het rijden. Bij Mclaren heeft men het afgelopen jaar als een overbrugging gezien, aangezien de liefde met Kimi al een beetje bekoeld was. Alle belangrijke inovaties heeft men in de kast gehouden voor komend jaar.
Jij hebt nogal bronnen bij McLaren!

The Iceman

Citaat van: Chef op 19 oktober 2006 - 22:42:32
Bij Mclaren heeft men het afgelopen jaar als een overbrugging gezien, aangezien de liefde met Kimi al een beetje bekoeld was. Alle belangrijke inovaties heeft men in de kast gehouden voor komend jaar.
Onzin volgens mij. Denk je nu echt dat McLaren Kimi geen kans zou gegeven hebben indien hun pakket had volstaan om het WK te winnen ???  De relatie tussen de Fin en Ron Dennis mag dan wel bekoeld zijn, ik denk dat Ron Dennis alles heeft gedaan om Kimi naast Alonso te zien rijden volgend jaar, maar Kimi heeft niet het geduld dat Mika destijds wel had. En een aanbod van Ferrari, dat slaat geen enkele F1 rijder af. Wat die overbrugging betreft, er zijn al vele bruggen gebouwd de afgelopen jaren daar in Woking  ;D ;D ;D   Het vertrek van Newey is toch een serieuze aderlating geweest. Heb zelfs vernomen dat Kimi's trainer mee verhuist naar Ferrari. Vermoed dat bij McLaren alle koppen niet meer in dezelfde richting staan en ik denk dat Alonso dat nu maar al te goed begint te beseffen.   

B00

Sorry voor Mclaren, maar ik hoop dat Alonso volgend jaar flink op zijn bek gaat. Verder denk ik dat de titel strijders zijn  Ferrari, BAR en Reneaut. Zoals Eccie al zei het is tijd voor Butten :)
Michael the living legend

Doefie

Citaat van: B00 op 20 oktober 2006 - 15:17:25
Sorry voor Mclaren, maar ik hoop dat Alonso volgend jaar flink op zijn bek gaat. Verder denk ik dat de titel strijders zijn  Ferrari, BAR en Reneaut. Zoals Eccie al zei het is tijd voor Butten :)

Button is volgens mij een van de meest overroepen coureurs dat er rondrijdt. In 2000 was hij hét grote talent die de Formule 1 zou veroveren... wat heeft hij tot nu toe gepresteerd ? Niks.

Chef

Citaat van: Tim C op 19 oktober 2006 - 23:00:04
Citaat van: Chef op 19 oktober 2006 - 22:42:32
Volgens mij krijgt Alonso die Mclaren wel aan het rijden. Bij Mclaren heeft men het afgelopen jaar als een overbrugging gezien, aangezien de liefde met Kimi al een beetje bekoeld was. Alle belangrijke inovaties heeft men in de kast gehouden voor komend jaar.
Jij hebt nogal bronnen bij McLaren!

Was het maar waar! :)

Hamilton MASTER

Als team was ik vroeger voor Ferrari en Schumacher...
Toen overgestapt naar McLaren voor Mika Hakkinen en ik blijf bij McLaren.

Jammer dat Kimi weggaat maar McLaren had maar een competitieve wagen moeten hebben.
Ik blijf qua teams McLaren volgen maar mijn favoriete rijder zal volgend jaar Heikki Kovalainen zijn.

Ik blijf dus Fins-gezind maar Kovalainen heeft een overvloed aan talent en ik denk dat hij volgend jaar in 1 jaar gaat laten zien wat Button in 3 jaar nooit heeft laten zien.

En ja... mijn naam zal dus moeten veranderen ;)



The Iceman

Citaat van: Doefie op 20 oktober 2006 - 17:57:39
Button is volgens mij een van de meest overroepen coureurs dat er rondrijdt. In 2000 was hij hét grote talent die de Formule 1 zou veroveren... wat heeft hij tot nu toe gepresteerd ? Niks.
Gewonnen in Hongarije dit jaar  ;)
Hij heeft ook nog nooit de beschikking gehad over het juiste  materiaal. In 2004 had hij de pech dat Ferrari zo dominant was, anders had hij misschien al wereldkampioen geweest.
Ik blijf hem toch een topcoureur vinden. Dit jaar heeft hij Barrichello toch al serieus overklast, net zoals hij dat deed met Takuma Sato in 2004 en 2005 en met Villeneuve in 2003.

bogief1

Ik ben al benieuwd naar de presentatie's.
De eerste red bull van Newey, williams met een titelsponsor, dito voor mclaren, nieuwe livery voor renault (wss weer geel wit zoals vroeger).
Dat de winter maar snel passeerd  :)
Maar ik vrees toch ook voor een walk over van ferrari, een heropstand van mclaren en een terugval van renault.
Bar en red bull worden de underdogs. Toch in mijn visie  ;)
A new chapter will begin soon: Bruno Senna

scho0634

Ik hoop dat McLaren er volgend jaar weer bijzit. 17 Ferrari overwinningen vind ik teveel van het goeie.

robbert

ik supporter voor het hele ferrari kamp dus als raikkonen wint is het feesten en als massa wint dan is het ook feesten :D

Grid

Ben altijd een enorme fan van Schumi geweest...
Denk de rijder die het dichtst aanleunt is Kubica.
Dus mijn voorkeur zal naar Kubica gaan (en in de ooghoeken beetje Ferrari volgen)

Ray Den

Massa heeft mij weinig kunnen bekoren in het begin van het seizoen maar hij is zoveel gegroeid dat hij ook mijn steun heeft gekregen. Raikkonen zegt mij weinig om niet te zeggen niets.

Ferrari - Massa
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,